Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Knakie070

5x green gelato

Recommended Posts

2 minutes ago, Fearghus said:

Mja. Ik ga meer voor Indica of toch met een groot stuk Indica genen voor de pijn verlichting. Maar een sativa op zijn tijd is toch ook zalig.

Tijdje terug Dancehall gerookt, zalig rokertje, sativa gedomineerd. 

Ik zal deze zomer paar sativa's buiten zetten. 

Die gaan we zeker volgen fearghus

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ziet er goed uit! Ik hoop dat de Taison er ook zo uit ziet.

Foto van de Taison. Ben benieuwd.

taison-autoflowering.jpg.454e21b0eeec8bafd45b7edc6a8b93f3.jpg

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Fearghus said:

Dat ziet er goed uit! Ik hoop dat de Taison er ook zo uit ziet.

Foto van de Taison. Ben benieuwd.

taison-autoflowering.jpg.454e21b0eeec8bafd45b7edc6a8b93f3.jpg

Zo , die ziet er apart uit . Echt een vette strain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vond dat iets hebben. Een van de ouders is purple kush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom heb ik ook dit soortje uitgekozen . Kijken of die paarse tinten er in komen. Dat sprak mij gelijk aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja van mij ook. Dat paarse goedje wil ik wel eens roken. :rolleyes:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 19. 

Kleine update van vandaag .

vandaag water met voeding gegeven , ec 1.25 ph 5.8. 8C92ACE3-B602-4659-80A2-A0F0AB396F05.thumb.jpeg.8bcb75b59728c15f78b12dd8be9db1d9.jpegB885AE8A-A74B-4D03-9CD7-61D5E4479000.thumb.jpeg.13e1928f6228ad8ec83c7c2167ea3680.jpeg8CB39FFE-58EF-42F9-995D-4B0F2C954B13.thumb.jpeg.c1b297b5408cfa81f996d4f200803851.jpeg6690A208-1105-49EB-9EB4-3B2A89F7BB1A.thumb.jpeg.84e71d87e4a515c794e17b43b27a0857.jpegA7922077-CCA8-40CA-90FD-2677A43C8042.thumb.jpeg.ccba6f8bb511a5184af32ff7a63fa7f3.jpeg

de plant rechts onder gaat het hardst van allemaal. Wil volgende week zondag de klok omzetten .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Fearghus said:

Hoeveel weken bloei moeten ze?

Er staat 8 tot 9 weken voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

De  Gorilla Glue is ook begonnen aan de bloei hier. 8 weken van zaad naar oogst. Maarja dat zal ik maar met een korreltje zout nemen en iets meer rekenen. Maar ze gaan wel snel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FearghusIk ga er zelf van uit dat ze nog een week of 2 doorgroeien en dan nog strekken . En dat van bloeitijd in weken daar ga ik ook nooit van uit . 

Edited by Knakie070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, ben eens benieuwd hoeveel ze hier nog gaan groeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi getopt. Geef je ook water in de hoeken van de pot?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Limbic said:

Mooi getopt. Geef je ook water in de hoeken van de pot?

@Limbic Ik maakte die fout de eerste paar dagen. Nu geef ik enkel aan de randen. Is wel een geklooi soms, omdat ik extra gaten in de potten heb gemaakt. Soort airpot. Je ziet de wortels al tot aan de gaten komen. Ook handig om de te kijken als het onder niet te nat is. Morgen zou de extra clipfan inkomen zodat ik er twee staan hen dan.

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic ik probeer de pot overal te bewateren . Maar soms lukt het niet , heb daarom mn pompje en druppelaars uit de kast gehaald , ik doe 2 druppel pennen per pot , die wil ik vandaag gaan plaatsen. Geef mn planten ongeveer 1 liter per plant per 2 dagen. Goed dat je je clipfan binnen krijgt . Heb je wat meer luchtcirculatie:tu

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 21. Heb vandaag een paar bladeren weggehaald die het licht blokkeerde . Ook hebben ze weer water gekregen met ec 1.3 en ph 5.8. 

B1D25F14-B013-457C-A360-97D3E4B95F1D.thumb.jpeg.9cfcb6a915022ec9c277d409c94cf3ec.jpeg

Verder weinig te melden . :tu

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgt die middelste niet teveel water? Ze begint haar vingers te krullen. Bladen beginnen beetje te krullen.

Ik heb mijn plant vandaag die naar beneden hing water gegeven. Maar vond het nogal nie echt duidelijk als het teveel of te weinig was. Ik heb een vochtmetergekocht en gekeken. Was iets te weinig water. Ik heb bijgegeven en nu de potten opgeborgen en gewogen. Die meter ga ik gebruiken om  het weeggevoel aan te leren.

Ze zijn goed gegroeid. :)

Hoelang moet je ongeveer nog?

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FearghusJa die heeft teveel gekregen .pot voelde zwaar .ff een paar dagen geen water ,dan komt het wel weer goed.Zondag doe ik de klok om , denk dan nog 9/10weken , hoop ik dan.

Edited by Knakie070

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Fijn het verschil te zien tussen de reg en de auto's. De oogst zal een pak groter zijn van u.  Er zijn er nu drie aan de bloei begonnen. Die geur zalig. Denk dat ik teveel in de tent zit. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zal goed geuren bij jou . Zien er goed uit !. Welke vocht meter heb je gekocht? . Ben van plan om een blumat te kopen.Bij mij beginnen ze ook een lekkere zoete geur te krijgen . 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Knakie070 said:

Dat zal goed geuren bij jou . Zien er goed uit !. Welke vocht meter heb je gekocht? . Ben van plan om een blumat te kopen.Bij mij beginnen ze ook een lekkere zoete geur te krijgen . 

Een ph vochtmeter een uit het tuincentrum. 15 euro. Een goedkoop ding. Het is maar om het weeggevoel te krijgen, HUFFNPUFF gaf daarjuist een super tip. Goed wateren en wegen. Als de grond droog is terug wegen. Na een tijd herhalen weet je dan het min. gewicht wanneer je moet water geven . Dus zal mezelf zo het aanleren.

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...