Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mart

Kweekspullen kopen veilig?

Recommended Posts

Hey jongens (en meiden misschien ook wel) 

Nu ben ik ook van plan binnen te gaan kweken, met led en 5 planten scroggen. Nu ben ik al een aantal keer langs een growshop in alkmaar gegaan maar ben nog niet compleet. Ik zie er eigenlijk tegenop om er nog vaker langs te gaan aangezien het mij een kleine moeite lijkt voor de smeris om zo nu en dan te posten bij growshops. Ik hoop dat ze mijn kenteken nog niet genoteerd hebben. Nu ben ik misschien wel heel paranoïde hoor, maar zijn er nog "anti gepakt worden" strategieën? 

Mvg, een hobby kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd compleet para...    Welke wout heeft er tijd om de hele week bij de shop voor de deur te gaan liggen??  

Ooit gedacht aan bestellen via internet als je zo bang bent dat ze je kenteken noteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ze staan ook de hele dag in de berm met een fotocamera, ze krijgen ook maar per uur betaald he

en invallen doen ze pas in de 3e maand dus als je een snelle soort heb kun je nog vlug :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook gewoon een rozenstruik kopen, mss beter in jou geval.
Tegen hoeveel vrienden heb je het al verteld?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand weet het, alleen moeder en broer. En bestellen via internet kan natuurlijk ook, maar dan komen je adresgegevens en eventuele betalingen ook in een database oid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa
En dan zien dat je een flesje voeding en een ledlampje hebt besteld...

Denk je dat ze dan meteen met de hele mikmak bij je op de stoep staan?????

Relax, geniet van je hobby en rook ff wat!! Wordt je rustig van :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, zal dat maar van je aannemen ja, want het is tenslotte natuurlijk een totaal onschuldige hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon met een andere auto of busje naar een grow buiten je plaats gaan en alles van te voren bestellen en in 1x ophalen dat is de beste methode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...