Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

12 x Triple Cheese - Barney's Farm

Recommended Posts

euhh van af zaadje zijn ze tegelijk in de grond gegaan als die cheese ik denk ongeveer 3 weken 18/6 en dan naar 12/12

maar in het begin hebben  ze wel 1 week langer in die kleine zaai potjes gehad normaal zet ik auto s

altijd als ze opgekomen zijn het liefst binnen 7 dagen in een anderen pot  deze plant heb wel groei achter stand

als ik hem eerder in een groter pot had gedaan was hij iets groter geweest

en hoeveel liter in die pot is weet ik niet maar er sta een maat op 15x15x20cm hoog 4,5 liter ofzow :)

@the-choca die EC meter is voorlopig niet meer leverbaar, maar er zijn genoeg gelijkaardige in die prijs. Fijn, nu weet ik, waar ik veel kan over lezen voor de volgende binnenkweek, leren werken met EC en PH. Cocos zie ik niet echt zitten. Ik wil de bio weg aanhouden. Ondertussen ga ik ook kijken voor een oplossing voor de temp. Nu is het best te doen, omdat het niet warm is. Maar ik wil het niet weten als het buiten 26 graden is. Miss toch eens kijken voor cooltube systeem. Led is toekomst muziek.

ik doen niets met het hoogseizoen ik heb hier plat dak verlede jaar was het 38 graden in huis :) zonder airco

als je toch wil kweken met zulk warm weer kan je beter led aanschaffen .

ik kweek wel wat auto flowers en fem plante buiten in de natuur nog paar weekje s wachten kunnen we weer beginnen ;)

planten niet getopt zie ik?

3 hours ago, the-choca said:

ik doen niets met het hoogseizoen ik heb hier plat dak verlede jaar was het 38 graden in huis :) zonder airco

als je toch wil kweken met zulk warm weer kan je beter led aanschaffen .

ik kweek wel wat auto flowers en fem plante buiten in de natuur nog paar weekje s wachten kunnen we weer beginnen ;)

Yep dat ga ik ook doen. Tent tot na de zomer niet in gebruik en buiten de natuur haar werk laten doen. :)

Lol, ik zag net dat ik in deze topic heb gereageerd over het onderwerp in mijn growreport. :rofl goed bezig.

• Haha 1

ja @al green  ik heb er 1 getopt toen de klok op 12/12 stond die ik er als laaste er bij had gezet link onder in :)

Posted (edited)

week 5 bloei

de 2 grote planten hebben het niet naar hun zin ik denk dat ze een cal mag tekort hebben had ze al extra voeding gegeven .

ik ga ze strak s wat cal - mag en wat fosfor toevoegen aan het voeding water ik ben toch niet zo happy met deze voeding

next ronde ga weer lekker terug naar me oude voeding line

en als ik me weer iets beter voel volgende week ga ik weer ff wat stekje s snijden van de moeder planten

leg al weer een week plat graf griep nederland is een vies virus land :(

small.P4120298.JPG.79f30ec09da21b86df948

small.P4120299.JPG.53b9bc86b092b68e7fd33

small.P4110286.JPG.16ad5c748852c041a2ef0

small.P4110287.JPG.27d40d855daea472579e4

large.P4120313.JPG.72bc7425649d1274edee4

small.P4110291.JPG.2eaeec384df79f3b2fe53

small.P4120305.JPG.403c2a309f1e5eea7d9ee

small.P4120306.JPG.45f1fc717a6d79e9adabe

small.moeders.jpg.1a369e364995c5560670f6

Edited by the-choca