Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

RadoN

gepakt

Recommended Posts

de weegschaal is idd gwn voor te wegen wat ik van mijn buitenplant had geoogst

Was het een speciale weegschaal, of een huis tuin en keukending? int laatste geval issie nl gewoon van je ma en heb je m alleen even gepakt om te kijken hoeveel je in totaal had.

 

Zakjes heb je bewaart, omdat ze vrij vaak stuk gaan en je je eigen stuff ook wel eens ergens mee naar toe wilt nemen.

Dat mensen op school dezelfde zakjes hebben zegt niets, wie weet hebben ze wel bij dezelfde groothandel gekocht...

waarom zoveel vertellen????

 

hou lekker je bek dicht zij moeten bewijzen niet jij

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik snap ut echt nie .... :verrygood ..... ik ken sommige mensendie worden gepakt met 10 gram pep en nog doe de politie nix :D , omdat de politie bang voor hem is :smoke

Waar ? in Nederland? Dat is toch volstrekt logisch , je kunt een zakje met 10 gram hebben voor eigen gebruik. Bang zijn ze echt niet van hem ,dat lijkt me sterk . Het is gewoon niet genoeg om hem op te pakken . Ik vind iemand die met 10 flessen bier op achter het stuur zit trouwens veel strafbaarder .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met 20 plantjes gepakt wordt kun je toch ook volhouden dat het voor eigen gebruik is .

Laten we "denken" (want je weet van niks ,tis de eerste keer) dat er zo'n 10 gram per plantje komt en je rookt 15 gram per week.

Dan maak je ze wijs dat je een vooraadje voor 15 weekkies wilde maken...Strikt voor EIGEN gebruik..

Share this post


Link to post
Share on other sites

et is wel ene precisie weegschaaltje en de kweek is ook wel degelijk alleen zelfgebruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...