Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GSLovelife

Hello this is me!

Recommended Posts

Hallo allemaal....! Ik ben GSLovelife of (Golds Seeds Love Life) en al flink wat jaren bezoeker van dit forum, maar lees ook veel op andere websites als cnnbs.nl, jointjedraaien etc etc. Kweken is dan ook echt een hobby van me, maar geen brood win. 

Na jaren anoniem op dit forum rond gezweefd te hebben nu toch maar een account aangemaakt, niet alleen omdat ik graag in contact kom met jullie en het beheer van de website nodig had voor een ad, maar ook omdat ik graag mijn ervaringen wil delen en nog meer van jullie ervaringen wil leren. Ook ben ik recent Gold Seeds gestart (zaden), door hier aanwezig te zijn hoop ik dan ook hiermee een stukje meerwaarde te kunnen bieden als het gaat om service en het beantwoorden van vragen als die ontstaan op dit forum. 

Ook zal ik in deze dagen wellicht een binnenkweek verslag aanmaken. Zo kan ik lekker inburgeren op dit forum :D...

Ik heb er zin an! 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...