Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King_Kush

Problemen met jonge planten...

Recommended Posts

Beste kweekvrienden,

Daar ben ik weer! ditmaal niet buiten, maar binnen. Mijn eerste keer!

Alleen lijkt het erop dat mijn eerste binnenkweek al gelijk niet goed verloopt...

Ik zit namelijk met het volgende: ik ben nu ongeveer een weekje of 2 bezig met een binnenkweek, ik kweek hierbij 1x Critical Cheese autoflower en 3x Daiquiri Lime autoflower. De Critical cheese is al ongeveer 2 weken oud, de daiquiri lime zijn wat later begonnen die zijn nu ongeveer iets langer dan een week bezig. Nou heb ik eens wat foto's van mijn vorige (buiten)kweek vergeleken en nu is mij opgevallen dat hij eigenlijk nog steeds erg klein is en erg langzaam groeit, vergeleken met mijn vorige kweek (die overigens ook autoflowers waren) ook is mij opgevallen dat de onderste 2 bladeren al een beetje geel beginnen te worden! ik neem aan dat dit niet de bedoeling is!?  met de 3 andere jonge plantjes maak ik mij ook wat zorgen, deze groeien ook niet daverend snel en de bladeren die ze hebben krullen een beetje naar beneden. Wat kan ik hier aan doen! of is dit gewoon is storm in een glazen potje en hoef ik mij nergens druk over te maken? 

Ter informatie:

Ik kweek 1x Crtitical Cheese autoflower van Zamnesia en 3x Daiquri Lime van Dutch-Passion. Dit doe ik onder een 540Watt full spectrum COB led lamp op deze: kokos potgrond https://www.rajatrading.nl/kokos-potgrond-compact-50-liter.html ook heb ik de symbiosis mycorrhiza van Bio-sannie gebruikt en de Bacto van Bio-sannie.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!?

King_Kush

6B7C5985-7800-4AC0-BF7D-D7779DDF5D75.jpeg

635D4D06-058C-4A01-9C05-F65D98D6FDF9.jpeg

0920D9C3-E3E4-419A-92B0-D752305EFA9A.jpeg

19EF368D-3AAD-4FB6-99EF-38301A9F3882.jpeg

EC3699C2-3A18-4780-95B7-26C71200980F.jpeg

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...