Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fearghus

Eerste binnen kweek auto's

Recommended Posts

5 hours ago, Fearghus said:

@upheaval het ziin idd automatic. Na een goeie drie a vier weken, soms vijf begint de bloei automatisch omdat ze gekruisd zijn met ruderalis. Niet zo gevoelig voor lichtlekken ook. Je kan ze op 24/24, 20/4, 18/6 tot 12/12 zetten. Het beste resultaat heb ik gezien bij 18/6 en 20/4. 

Grts

Haha even vergeten dat het autos waren..  oke dus of je nou lichturen aanpast of niet die gaan sowieso bloeien.. welke ga jij aanhouden dan 18/6 of 20/4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was dab/AHO.
Daar heb je dus zuivere alcohol voor nodig, dat is de beste en veiligste manier.

Het zo roken schijnt niet heel gezond voor de longblaasjes te zijn, daarom maar chocolaatjes mee gemaakt.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, upheaval said:

Haha even vergeten dat het autos waren..  oke dus of je nou lichturen aanpast of niet die gaan sowieso bloeien.. welke ga jij aanhouden dan 18/6 of 20/4?

18/6 omdat ik er een gevoel bij heb dat ze daar wel bijlagen, ze hebben toch hun nachtrust nodig denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat jij GG auto heb staan van Fast Buds ik hou me hart vast ik hoop voor je dat je niet zulke pruts plante krijg

die ik heb gehad ik had ze na 2 weken  18/6 op 12/12 licht uren gezet wat ik normaal doe met auto s 

het was meer blad dan top 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-chocaWas het de GG#4? Ja ik heb er twee staan. Hoeveel had je aan een plantje?

12/12 is toch niet zo ideaal voor een auto. Ze raden echt wel 18/6 aan . Ja ik zie wel daarom meerdere soortjes in de tent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik denk het wel gorilla glue auto fast buds volgens mij hebben ze maar 1 soort

ik bloei al jaren auto s eerste 2 weken op 18/6 en dan na 2 weken op 12/12 altijd redelijke planten gehad hoor :) die gg van fast buds was het slechtste wat ik in jaren heb gehad 

als je me hele verslag wil zien moet je hier maar ff kijkje nemen echt om te huilen 

 

 

Edited by the-choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee ik hoop het ook niet voor je :( ik had tussen die plant maar 3 redelijk goeie 

we gaan het zien zal voor je duimen ik blijf je volgen :) 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb juist op de GG#4 (1) wat LST toegepast.

@the-choca ik heb net nog ff de reviews doorgelezen. Toch heel wat positieve reacties, dus ik hoop dat ik paar goeie zaden vast heb. Nuja, kan alleen maar wachten. We zien wel. Ik zal ze elke dag lief aanspreken lol.

Ik zal morgen wel een paar foto's posten.

Net terug van het restaurant, vrouwke haar bday. Een goeie Jonko gerookt en dan smullen maar. :D

20190309_185133.thumb.jpg.807da7d62c569c01a772dbb851b70b5d.jpg

 

De GG#4 (2) die twee dagen de LST is ondergaan. Deze middag nadat de lamp aanging.

20190309_213342.thumb.jpg.a7588e5853f0a88074c9bf55f9081ce4.jpg

De CC heeft voeding gekregen, 0,5 ml ipv de aanbevolen 4ml op een liter. 

Edited by Fearghus
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Taison is ook aan de bloei begonnen. De night queen is nog niet helemaal duidelijk. Kan het zijn dat je al de dag na het toevoegen van voeding, ziet dat de kleur er beter uitziet? De auto Nightqueen is precies meteen dankbaar. Ze heeft serieus grote bladeren. Groter dan mijn hand bijna. Het was moeilijk een goeie foto te nemen, maar dat is echt een reuzenblad vergeleken met de andere soortjes. Moest ze nu ook nog eens reuze toppen aanmaken, zal ik eeuwig dankbaar zijn. :jump:

20190310_171813.thumb.jpg.892c610915c295e6a9fd322136f9d2ee.jpg

De lamp was juist aan. Ik merk ook op dat ze bij donker haar grote bladen wat lager laat gaan, terwijl ze genoeg vocht heeft en ook niet teveel. Drie dubbele check. Gevoeld, gewogen, grond vochtmeter.

Ze zal ook om de waterbeurd wisselend voeding  krijgen in deze dosis. Als ze zou lichter worden krijgt ze iets meer.

 

Edited by Fearghus
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor dat heb ik ook dat het grote blad wat hang

en net wat je zeg ff je pot na kijken of er nog genoeg vocht in zit en is dat goed geen zorgen  :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 31.

De GG #4 zal ik beiden vanaf de volgende beurt plagron alga bloom beginnen geven wisselend met een watergift zonder voeding of zou ik nog wachten? Want de plantjes hebben nog een mooie kleur. 

20190310_213500.thumb.jpg.8f41baf2d51f42c089dcecd9f51554ad.jpg

20190310_213507.thumb.jpg.33d5a681b14f88c4c38ce8e1aec781c4.jpg

20190310_214016.thumb.jpg.5fae2eee85bdcdda3cb6abd98e163bcb.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er top uit fearghus. De planten met topvorming kan je wel al bloei voeding geven . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knackie mijn bezorgdheid is, aangezien ze een mooie kleur hebben. Als ze dan al bloei ga geven, gaan ze dan niet overvoed worden, want in feite is licht toch de voeding? Dus denk ik dan, als ze nog niets vragen, waarom al geven? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik spoel altijd een keer  met enzymen voordat ik bloei geef. Ik heb zelf geen ervaring met auto’s , maar begin zelf altijd met bloei voeding als ik bloei haren zie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Knakie070 said:

Ik spoel altijd een keer  met enzymen voordat ik bloei geef. Ik heb zelf geen ervaring met auto’s , maar begin zelf altijd met bloei voeding als ik bloei haren zie.

Mja, maar dat is cocos. Ik weet niet als het zo op grond werkt ook. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker auto's zijn gevoeliger en hebben een pak minder nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak is een keer een foto zonder dat de lamp aan is dan kan je de kleur van de bladeren beter zien .

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, the-choca said:

maak is een keer een foto zonder dat de lamp aan is dan kan je de kleur van de bladeren beter zien .

Ik kijk idd naar de kleur als de lamp juist uit is of juist voor de lamp aangaat. Ik zal een foto nemen voor de lamp aangaat morgen.

Want met die hps zie je het niet goed.

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijdens de nacht eens een paar kiekjes van de dames in hun nachtjaponnetje getrokken toen de lamp juist uit was.

Critical Cheese auto

20190311_223717.thumb.jpg.b2fccb6724e626fc9f1f6dac26b17c21.jpg

Gorilla Glue #4 auto (1) ( beide GG#4 zullen waarschijnlijk het eerst klaar zijn.

20190311_223721.thumb.jpg.c1eaf4dcaf3704d7c83ce2107e56d364.jpg

Gorilla Glue #4 Auto (2)

20190311_223651.thumb.jpg.a2b30edc52c80d72d3b79442afdc4bba.jpg

Taison auto

20190311_223703.thumb.jpg.a47a800b3aebaa521516c11fb6b24f20.jpg

Auto Nightqueen

20190311_223657.thumb.jpg.91ef7759dfe9c41a15fffba38d251b5d.jpg

Fijne avond, een lekkere jonko rollen met GG#4 ice hasj, super Sour Diesel, Orange bud en Enemy of the state. Avond medi jonko. :j

 

Edited by Fearghus
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al de potten zijn vandaag ook omwikkeld met  plastiek folie. Door te denken, het airpot systeem wat na te maken en de potten te voorzien van extra gaten. Was de balans tussen droog en nat cyclus veel te moeilijk geworden met dat ze groter zijn. 

Volgende ronde zeker nieuwe potten.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf wanneer zou je bij auto's de afzuiging 24 aanzetten voor de lv naar beneden te halen tijdens de donker periode?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Fearghus said:

Vanaf wanneer zou je bij auto's de afzuiging 24 aanzetten voor de lv naar beneden te halen tijdens de donker periode?

Ik weet niet precies hoe dat zit met auto's, maar ik zou zeker wel de afzuiging aanzetten. Je Lv moet tijdens het bloeien sowieso omlaag. Hoe hoog is je Lv nu?

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet of je een filter gebruikt maar die stelt een constante luchtstroom (dus 24/7 de afzuiger aan desnoods iets gedimd zie filter aanwijzing minimale flow) op prijs wil die zijn werk goed blijven doen.

Koolstof verzadigd heel snel in een vochtige omgeving waardoor de geurvreter functie verloren gaat en je omgeving precies kan ruiken wat jij aan het doen bent.

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild Rond de 50 nadat ze juist water hebben gehad. Als de potten droger zijn rond de 40. Tijdens donker periode rond de 80. Dus die afzuiger heel de tijd aan vanaf nu.

 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...