Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Fearghus

Eerste binnen kweek auto's

Recommended Posts

17 hours ago, Fearghus said:

Was dat ook de plagron alga bloom en hoeveel geef je en gaf je in het begin?

Nee volgens mij geen alga maar gewoon plagron bloom zal het morgen checken, geef 5ml bloom en 2 ml enzym per 2l Water vanaf het begin, iedere waterbeurt. 2l verdeel ik over de 3 planten om de 2dagen ongeveer..

Ik weet het te veel was er te enthousiast aan begonnen met een hoge dosis ego van ik ga superplanten kweken.. goed op me bek gegaan haha:executemaaar ondanks alles toch zeer tevreden met resultaat tot nu toe..

heb gezien dat ze in video van greenhouse met deze plant aanraden tussen week 2 en 6 de grond te laten uitdrogen.. ben er wat meer info over aan het opzoeken en misschien dat ik dat ga proberen bij 1 plant zien of er verschil te merken is.

Ga ze alle 3 apart bewaren als het gedroogd is, hoop wel verschil te merken in smaken en high. Heb bv 1 plant 1e 3weken alleen water gegeven en denk doordat ik ineens met voeding ben begonnen ze het niet goed kon verdragen. Dat is nu het lelijke eendje

Share this post


Link to post
Share on other sites

die boys van greenhouse kweken op hydro .

als je dat bij  je aardekweek doet is het killing voor je planten .

:mellow:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, upheaval said:

Nee volgens mij geen alga maar gewoon plagron bloom zal het morgen checken, geef 5ml bloom en 2 ml enzym per 2l Water vanaf het begin, iedere waterbeurt. 2l verdeel ik over de 3 planten om de 2dagen ongeveer..

Ik weet het te veel was er te enthousiast aan begonnen met een hoge dosis ego van ik ga superplanten kweken.. goed op me bek gegaan haha:executemaaar ondanks alles toch zeer tevreden met resultaat tot nu toe..

heb gezien dat ze in video van greenhouse met deze plant aanraden tussen week 2 en 6 de grond te laten uitdrogen.. ben er wat meer info over aan het opzoeken en misschien dat ik dat ga proberen bij 1 plant zien of er verschil te merken is.

Ga ze alle 3 apart bewaren als het gedroogd is, hoop wel verschil te merken in smaken en high. Heb bv 1 plant 1e 3weken alleen water gegeven en denk doordat ik ineens met voeding ben begonnen ze het niet goed kon verdragen. Dat is nu het lelijke eendje

Ja het is wat zoeken met die voeding. Ik geef ze nu voorzichtjes aan bloom. Bij de volgende ronde zal ik de grow niet gebruiken, tenzij ze het aangeven. Ik ga ze nu denk ik elke waterbeurt bloom  geven en langzaam opbouwen ( ik ga zien wat de planten aangeven, 3 ml max denk ik. Want ze staan nog mooi groen en auto's hebben veel minder nodig. Ik ga het miss maar bij 2,5 houden. Ik zie wel. Less is more bij de dames, dat heb ik al veel gelezen. Ik ga kijken ook om toch zeker min. 10 dagen te spoelen en ze te laten uitdrogen en 24 uur donker op het einde voor meer harsproductie. 48 uur zie ik niet zitten, dat doe ik wel als ik mijn voorraad heb als de volgende ronde klaar is.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss zelfs een beurt met gewoon water er tussen of zou die bloom geen kwaad  kunnen voor overbemesting? Als je het niet te bont maakt natuurlijk. @macerror

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 38.

Nog wat yoga gedaan met de ANQ, want die blijft gaan. Ze is wel een week later geplant, is meer sativa gedomineerd denk ik. De Taison is iets compacter.

Zoals ik al zei. Aangegeven hoogte van VIP seeds , laag. Hoe laag? Joost mag het weten. Ik zal het wel zien.

Tent begint goed vol te geraken en het geurtje die er uit komt bij het openen. Yummie

20190317_174650.thumb.jpg.148adc6966f070b53bfc01d840c82358.jpg

Edited by Fearghus
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Fearghus said:

Ja het is wat zoeken met die voeding. Ik geef ze nu voorzichtjes aan bloom. Bij de volgende ronde zal ik de grow niet gebruiken, tenzij ze het aangeven. Ik ga ze nu denk ik elke waterbeurt bloom  geven en langzaam opbouwen ( ik ga zien wat de planten aangeven, 3 ml max denk ik. Want ze staan nog mooi groen en auto's hebben veel minder nodig. Ik ga het miss maar bij 2,5 houden. Ik zie wel. Less is more bij de dames, dat heb ik al veel gelezen. Ik ga kijken ook om toch zeker min. 10 dagen te spoelen en ze te laten uitdrogen en 24 uur donker op het einde voor meer harsproductie. 48 uur zie ik niet zitten, dat doe ik wel als ik mijn voorraad heb als de volgende ronde klaar is.

Inderdaad.. Kan beter weinig geven dan te veel.. als ik de 3 plantjes klaar heb en me rookwaar ready heb, dan ga ik t ook heel anders doen.. en langer laten groeien dit keer, ben veel te snel op 12/12 gegaan.. en waarschijnlijk ga ik dan ook een SCROG net plaatsen..

 

Verduisteren ga ik ook doen maar dan wel de 48u denk ik.. als ik de geduld kan opbrengen en niet begin te knippen:rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd. Ik heb 0,5 ml gegeven ipv 4. En direct een dag erna al reactie. Geel in de puntjes van de twee jongste. Vanaf nu moeten ze het zelf aangeven. Dacht een minimale dosis gaat geen kwaad kunnen. Maar ze hebben het echt niet nodig momenteel. 

Dus alleen maar water vanaf nu. Het is verleidelijk om bloeivoeding te geven, maar als ik het goed begrepen heb is licht hun voeding en meststoffen enkel om tekorten aan te vullen. 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 39

De Taison moest terug wat gebonden worden, voor de rest alles ok. Normaal gezien zou het de laatse keer moeten zijn dat ik de twee jongste van de bende moet vinden. Vraagje LV is rond de 38 met lamp aan. Is dat niet iets te weinig of juist goed als ze in bloei staan. Ik dacht dat het 40 ongeveer moest zijn of iets meer.

Sorry dat ik hier zoveel foto's post, maar zo kan ik bij mijn volgende ronde alles goed vergelijken.

Vandaag eerste dag terug werken, na werkongeval. Ik miste de dames. Tussen twee patiënten door, vlug gaan kijken thuis. :jump:20190318_202731.thumb.jpg.317d350b9e3d87037dd3aef499691c57.jpg

CC

20190318_202703.thumb.jpg.da70adb78014ada3120304884ec120af.jpg

GG#4 (1)

20190318_202718.thumb.jpg.00b2a3b7541f6d25df1ec5a52de207c0.jpg

20190318_202710.thumb.jpg.041fdc48d6d709ec269ad292cbb8a80d.jpg

GG#4 (2)

20190318_202655.thumb.jpg.08ad6a5dbf9d771a6e3f03d3c2ac27a0.jpg

Grts

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

2% moet je je niet druk om maken maar willen is het een teken dat ze hun water verbruikt hebben

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruimte mooi gevuld. :popcorn:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij controle deze morgen Lv q 30 in de bloei. Asjeminou en ze hebben gisteren water gehad. Ik heb een bevochtiger in de kamer gezet. Niet in de tent. Zodat ik toch rond de 40 uitkom. Precies nogal een droog appartement.  Ik denk dat 30 toch echt wel te laag is. Deze middag zet mijn vriendin de ontvochtiger uit als de donker periode begint.

Hopelijk doe ik hier goed aan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic, @HUFFnPUFF hebben jullie ervaring met te lage LV in de bloei? Ik vind daar bijna niets van terug. Alleen dat een te lage lv niet zo goed is. Alleen tijdens de laatste 2 weken las ik.

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, kan ik je niet mee helpen. Ik zorg in de groei voor een vochtige bovenlaag vd aarde, rv of lv meet ik verder nooit. Lucht verplaatsen en temperatuur controleren is voldoende voor mij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou op zich geen zo'n kwaad kunnen dan? Beter iets te laag dan te hoog lijkt me in de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Fearghus said:

Het zou op zich geen zo'n kwaad kunnen dan? Beter iets te laag dan te hoog lijkt me in de bloei.

Met lamp aan zit ik ook tussen de 30 en 40 zelden kom ik daar boven.. met lamp uit gaat t naar 58 max

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2019 at 9:22 PM, upheaval said:

Nee volgens mij geen alga maar gewoon plagron bloom zal het morgen checken, geef 5ml bloom en 2 ml enzym per 2l Water vanaf het begin, iedere waterbeurt. 2l verdeel ik over de 3 planten om de 2dagen ongeveer..

Ik weet het te veel was er te enthousiast aan begonnen met een hoge dosis ego van ik ga superplanten kweken.. goed op me bek gegaan haha:executemaaar ondanks alles toch zeer tevreden met resultaat tot nu toe..

heb gezien dat ze in video van greenhouse met deze plant aanraden tussen week 2 en 6 de grond te laten uitdrogen.. ben er wat meer info over aan het opzoeken en misschien dat ik dat ga proberen bij 1 plant zien of er verschil te merken is.

Ga ze alle 3 apart bewaren als het gedroogd is, hoop wel verschil te merken in smaken en high. Heb bv 1 plant 1e 3weken alleen water gegeven en denk doordat ik ineens met voeding ben begonnen ze het niet goed kon verdragen. Dat is nu het lelijke eendje

Ik ken het. :D

Ik ging het airpot systeem namaken. :rofl Meer miserie mee gehad dan wat anders, tot de potten op aanraden van Vakman dacht ik, de potten in te wikkelen met plastiek. Volgende kweek nieuwe potten en fem ipv auto's. Waar haal jij dat water? Zou ool wel eens op ph gaan werken volgende kweek. Nu niet echt nodig omdat het biologisch is, volgende ook maar wil me toch wat gaan inwerken in ph.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

:(, geen tijd om naar de dames te gaan kijken. De eerste patiënt heeft het te lang getrokken. Zal voor vanaaf zijn. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Fearghus said:

Ik ken het. :D

Ik ging het airpot systeem namaken. :rofl Meer miserie mee gehad dan wat anders, tot de potten op aanraden van Vakman dacht ik, de potten in te wikkelen met plastiek. Volgende kweek nieuwe potten en fem ipv auto's. Waar haal jij dat water? Zou ool wel eens op ph gaan werken volgende kweek. Nu niet echt nodig omdat het biologisch is, volgende ook maar wil me toch wat gaan inwerken in ph.

Ik woon wel in antwerpen, maar haal die water bij de alberthein hier.. 5L Fles voor 99cent.. daar doe ik 3x mee voeden met 1 fles.. best goedkoop vind ik voor wat ik er voor terug krijg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah thanks voor de tip landgenoot lol. De AH is hier keidichtbij.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 40 (Dag 16 bloei van de GG#4)

Met de temp een beetje omhoog naar 25C° zat de LV direct op 40, dus ik hou me er niet meer mee bezig, mooi voorbeeldje van de relatie tussen LV en temperatuur. 

Als ik bij de beschrijving kijk van Fastbuds, 8 weeks van zaad naar oogst. :rofl Nuja daar had ik me al op voorbereid.

Paar kiekjes van de dames 20190319_202717.thumb.jpg.dc68ce1a895c4587ecc21fefc1b44c1f.jpg

20190319_202738.thumb.jpg.d8dba7b43fbad42804a89a03d57c6ce2.jpg

Cheerios

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx kerel. Nog ff geduld, maar ik heb niet veel geduld :rofl

De volgende ronde gaat gemakelijker zijn,, het wachten toch. dan heb ik al wat voorraad. 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had ook nooit geduld maar met de tijd wordt het normaal  ,tel sowieso  2 tot 3 weken extra , en zo blijf je bezig met de hobby. Ik moet zeggen dat het bij mij de laatste 2 weken ook gaat kriebelen. Zie dat de plant Links achter goed gestrekt is .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/20/2019 at 8:52 PM, Knakie070 said:

Had ook nooit geduld maar met de tijd wordt het normaal  ,tel sowieso  2 tot 3 weken extra , en zo blijf je bezig met de hobby. Ik moet zeggen dat het bij mij de laatste 2 weken ook gaat kriebelen. Zie dat de plant Links achter goed gestrekt is .

Ja dat is de Critical Cheese, die wordt sowieso groter dus ik heb die serieus moet binden lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar dames beginnen honger te krijgen, van de CC is een blad geel met wat bruin en de kleur is lichter groen geworden. Ook de twee GG#4 krijgen honger. Dus met andere woorden hadden ze niets nodig tot er goede topontwikkeling is.

De drie dames hebben bloom gekregen. Bij de andere ga ik wachten tot ze ook goede topontwikkeling hebben.

Als mijn conclusie tenminste juist is. :rofl

 

20190321_184659.jpg

20190321_184510.jpg

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...