Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Plof

lumen king 1000 double ended

Recommended Posts

iemand ervaring met deze ? 

 

zijn er testen geweest hier . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen verslagen van gezien, wel in het echt.

Maar het is het zelfde als gavita, dimlux en ocr alleen iets goedkoper.

Net even naar de prijs gekeken het scheelt wel met dimlux 250eu voor de 600w en 275 voor 1000w lumen king.

Dit vind ik wel een redelijke prijs vergeleken met de rest.

Er zijn maar een paar fabrieken die ze maken de kans is dat het bij dezelfde weg komt.

Ja wat moet je er over zeggen, dat ze soft starten hebben en kunnen dimmen vind ik wel goed.

Maar qua opbrengst haal ik met een standaard vsa met een glas gecoate kap eigenlijk het zelfde eruit.

Plus dit zijn diepstraal kappen als je met hoogte zit zou ik deze niet nemen.

Kun je net zo goed een losse evsa kopen met een glaskap dan ben je goedkoper uit ( 124 euro per set).

Aleen nog evne een glas gecoate kap erbij zoeken die kosten 40 euro zo uit mijn hoofd.

https://www.greensell.nl/a-51724389/verlichting-setjes-compleet/lumii-black-600-watt-plug-play-set/#description

Een goedekope diepstraler met evsa is ook mogelijk.

https://www.greensell.nl/a-14010598/elektronische-vsa-s-150w-250w-400w-600w-en-1000w/b-a-l-evsa-600-watt-met-armatuur/#description

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jan van de ber

vraagje kan je het beste gelijk op 1000..in stellen van begin je met 600.. en wat houd di laaste in super +..? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Langzaam opbouwen.
In het begin zijn je planten ook niet zo groot dat ze iets met de 1000W aan zouden kunnen (600W is al heel wat voor een stekkie) en belicht je vooral de aarde/medium in de pot. Zijn de planten gewend en wat groter dan kun je het wattage op gaan voeren.
Voor die tijd kan ook maar je wint er niks extra's mee als de planten er nog niks mee kunnen.

De super+ stand is de 1200W stand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...