Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Joost V

CannaVapo review

Recommended Posts

Nadat ik het artikel las op CNNBS.nl over een nieuwe tafelverdamper die zo sterk is als een Hummer( https://www.cnnbs.nl/cannavapo-hummer-der-tafelverdampers/ ) heb ik mijn kerstbonus er in geïnvesteerd. De glazen verdamper van Evert heb ik ook en hoewel dat een hele goede is kan je de temperatuur niet regelen en is hij breekbaar. Ik heb ook een paar kleine vaporizers gehad maar daarvan is de temperatuur vaak niet goed en de smaak niet aangenaam. Van vape-pennen ben ik geen fan vanwege de dubieuze oplosmiddelen die er in zitten. Gezondheid wordt steeds belangrijker en dampen door water vind ik ideaal. Als je een paar dagen het water niet ververst zie je veel kleine deeltjes op de bodem liggen dus het waterfilter werkt en je longen blijven schoon. De CannaVapo steek je niet in je zak, het is echt een flink apparaat, maar als je dat niet erg vind is het de beste op dit moment denk ik. De kop is zo sterk dat er een vrachtwagen overheen kan rijden. De CannaVapo is misschien wel de eerste verdamper die bij normaal gebruik een leven lang mee kan. Er zitten 2 RVS gaasjes in met beschermranden zodat ze niet kunnen rafelen. De kurk is van siliconen dus die gaat niet uitdrogen. Op hun site (www.cannavapo.com) zie je ook hoe hij is gemaakt en dat is wel gaaf om te zien. Ik heb verschillende temperaturen geprobeerd en vooral als je slechts 170 of 180 graden kiest proef je echt de bloemen. Door het waterfilter is het heel zacht en koel. 190 of 200 graden kan ook, als je van sterk houd, maar dan is de smaak ook sterker. Tja, en die zak deel je makkelijk rond als je visite hebt. De CannaVapo is duidelijk door een liefhebber gemaakt en ik las dat het een kennis is van Evert dus dan valt het wel op zijn plek ja :-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

529 eur voor een glazen  babyflesje met een pijp en zuigstang montage en een brandertje  vind ik nog al onhollands .

was mn diy vapohummer toch karreakterstieker voor weinig .

en was er leip als een waus van .

 

gallery_7335_4882_146641.jpgik heb em weggedaan .

dat was destijds nadat toen mn broer overleden is tijdens een optreden met zn electrische triangel .

:vape:

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry van je broer. Ik betaalde 499 en vanwege de feestdagen geen verzendkosten. Is inclusief een highend Steinel van 128 dus het valt wel mee. De glazen verdamper van Evert heb ik ook maar nadat het verwarmings element brak koste dat 175 dus dan is een onbreekbare versie niet zo gek.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wie is Evert dan??  Die gast die ooit de elfstedentocht won?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is een steinel en waarom is deze highend ?

ik ben liever zelf high op het end .

:vape:

ik denk dat je met die spruitjesboer verward

 

 

 

 

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben geen liefhebber van zakken vape. Waarom is dit beter dan Vulcano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...