Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Scoozy

Psoriasis en exceem probleem

Recommended Posts

Hey,

Voor een kennis die zeer verveeld zit met deze aandoeningen ben ik opzoek naar informatie wat voor haar zou kunnen helpen om deze verschrikkelijke aandoening meer leefbaar te maken of eventueel te genezen in zalf & olie vorm als het kan.

Iemand met informatie mag mij steeds contacteren of hieronder antwoorden natuurlijk ;), ik plaats het berichtje hier omdat ik weet dat hier zeer ervaren mensen zitten die mij hier kunnen de nodige informatie bezorgen van hoe en wat.

Met vriendelijke dank

Scoozy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een potje gemaakt op basis van cocosnoot en muntolie voor zwellingen/blessures na sporten, aan kennis gegeven die exceem had (niet extreem) en dat is/blijft nu weg, dat is alle hulp die ik kan bieden en daar zult u het mee moeten doen :nerd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben op het ogenblik helemaal in de olie ( wiet ) . Voor eczeem en ander huiddingetjes heb ik een fles hennep body creme verrijkt met een zelf gemaakte wietolie.

Heeft mij goed geholpen met mijn ellebogen. Ook op cocosolie basis.

 

Edited by riesje1965
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je al wat wel en niet een reactie geeft op de huid van de desbetreffende?

Lijkt me handig dat je dat in beeld hebt voordat je op zoek gaat naar een mogelijkheid om met wiet (olie) iets aan de klachten te doen.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, lostchild said:

Weet je al wat wel en niet een reactie geeft op de huid van de desbetreffende?

Lijkt me handig dat je dat in beeld hebt voordat je op zoek gaat naar een mogelijkheid om met wiet (olie) iets aan de klachten te doen.

 

 

Wat ik ondertussen van info heb gekregen  is dat ze heel goede resultaten heeft met Argan olie, sinds december geen open kloven meer gehad en de voeten beginnen er redelijk goed uit te zien 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb mbt exceem goede ervaringen met aloë gel. 

Edited by Aquar
Typefoutje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levertraanzalf is ook goed tegen kloven.Makkelijk te bestellen bij de drogist.

Tegen eczeem kan je ook zwart zaadolie (Nigella sativa) gebruiken.

Ook goedvte gebruiken is teerzalf op basis van dennenteer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je duidelijk hebt wat geen reactie geeft op de huid (zo was mijn vraag bedoeld) dan kun je het cannabis produkt daarmee gaan mengen voorzover mogelijk.

Of dat mogelijk is met de aangedragen alternatieven of waar je zelf mee kwam (Argan) weet ik niet, ik heb alleen ervaring met olijfolie, vaseline en Eucerin.

 

 

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...