Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
White Walrus

E-sigaret met Wiet?

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Ik ben nieuw hier! Ik heb me geregistreerd omdat dit forum mij de enige plek lijkt die geschikt is voor deze vraag. Ik heb deze vraag ook gesteld in een winkel waar ze elektrische sigaretten verkopen en daar werd ik raar aangekeken.

Ik heb op een feestje iemand gesproken die vertelde dat hij een 'normale' elektrische sigaret gebruikt om stoned te worden. Hij zei dat hij wietolie mengde met de vloeistof die in zo'n pen gaat. 

Een paar dagen later begon ik dit eigenlijk erg aantrekkelijk te vinden. Ik smoke nu een paar keer per week, al jaren lang en ik ben geïnteresseerd in een gezondere optie. Ik wil het graag eens proberen.

Ik ben het internet opgegaan met als doel de benodigdheden te bestellen maar ik kom er niet helemaal uit. Ik vind uitgebreide tutorials over hoe je wietolie moet maken, maar ik heb geen idee welke elektrische sigaret/vaporizer oil pen ik moet kiezen en waar ik op moet letten.

Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep ik rook alleen nog maar zelf gemaakte e-vloeistof en pure dabs natuurlijk. Het is heel simpel als je BHO hebt. Je mengt de BHO met Wax Liquidizer en je bent klaar. Heb je geen BHO zul je dat moeten maken. Dat is wel wat meer werk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Head Honcho said:

Yep ik rook alleen nog maar zelf gemaakte e-vloeistof en pure dabs natuurlijk. Het is heel simpel als je BHO hebt. Je mengt de BHO met Wax Liquidizer en je bent klaar. Heb je geen BHO zul je dat moeten maken. Dat is wel wat meer werk.

Hey thanks voor je reactie! BHO is butaan hasj olie, toch? Dat heb ik niet inderdaad. Maak jij het zelf of koop je het ergens? En is het ook mogelijk met wiet olie? Wat voor een e-sigaret gebruik je?

Edited by White Walrus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon zelf maken natuurlijk, het is niet moeilijk maar het is wel even een werkje. Maar ik maak altijd veel tegelijk. Meestal blast ik 150 gram wiet. Nee met wiet olie gaat het niet daar zit teveel plantmateriaal in. Je zou het kunnen proberen als je het hebt. Ik gebruik een eLeaf nano met wegwerp clearomizer van eLeaf.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...