Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

18 hours ago, Fearghus said:

Hoe bedoel je, klopt niet?

Met aantal bloeiweken bedoel ik dan.. haha ja ik vanacht in slaap gevallen met de tel in me handen zat te wachten op de fotos:rofl:j

@macerror dank u wel voor uw eerlijk mening en advies man.. maar wat word er precies bedoeld met fosforrijke topdresslaag? Moet ik dan denken aan een bovenlaag met batmix ofzo of vulkanisch materiaal? Ken de juiste benamingen niet

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, upheaval said:

Met aantal bloeiweken bedoel ik dan.. haha ja ik vanacht in slaap gevallen met de tel in me handen zat te wachten op de fotos:rofl:j

@macerror dank u wel voor uw eerlijk mening en advies man.. maar wat word er precies bedoeld met fosforrijke topdresslaag? Moet ik dan denken aan een bovenlaag met batmix ofzo of vulkanisch materiaal? Ken de juiste benamingen niet

Ja ik was plots ook te stoned en hing aan de bank geplakt. Hahaha

Ik heb wat geëxperimenteerd met een app, kan je zien op mijn growreport, maar ik denk voor de trichomen te zien dat ik terug om zo'n lensje ga moeten gaan of een manier vinden om de phone stil te houden. Hoe meer ik op fixeer om dat ding stil te houden, hoe meer ik tril. Hahaha

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog 1 stoned en weer ingekakt ook :verrygood

ja een topdressing met bv beendermeel of een andere 3- 4- 5 npk korrel er door .

een kouwe biomest voor tomaten gebruik ik zelf voor dat doel .

maar er leiden vele wegen naar rome dus .

zo lang mogelijk groen houwen die vegatables .

:punk:

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, macerror said:

hier nog 1 stoned en weer ingekakt ook :verrygood

ja een topdressing met bv beendermeel of een andere 3- 4- 5 npk korrel er door .

een kouwe biomest voor tomaten gebruik ik zelf voor dat doel .

maar er leiden vele wegen naar rome dus .

zo lang mogelijk groen houwen die vegatables .

:punk:

 

Dan gaan we iets lekkers halen voor de damen he.. bedankt!!

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zijn ze al geel dan? forfor maakt een vuurpijl van je joint 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF hier zijn ze alle 3 van onderen veel bladeren verwijderd die allemaal bij het minste trekje loskwamen sommige bij aanraken, voornamelijk de plant links meeste bladeren verwijderd.

Plant rechts nog niks verwijderd heeft ook niet heel veel last op 2 bladeren na.. die is 1x getopt geweest.. haha en dat was de plant waar ik een blad van had afgebroken en in paniek raakte en die vervolgens probeerde terug te plakken:rofl

SmartSelect_20190317-211324_Gallery.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, vooral die linkse heeft mooie cola's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah ja nee zo veel blad zit er niet aan nee

 

zou niet geen bijvoeren, maar dat ben ik

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

klein topdresje gewoon omdat het kan .

 

desnoods alleen wat verse aarde .

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand die weet wat dit betekend??.. rare bruine plekken ontdekt op paar bladeren

20190318_171716.jpg

20190318_171627.jpg

20190318_171629.jpg

20190318_171810.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, HUFFnPUFF said:

ah ja nee zo veel blad zit er niet aan nee

 

zou niet geen bijvoeren, maar dat ben ik

 

15 hours ago, macerror said:

klein topdresje gewoon omdat het kan .

 

desnoods alleen wat verse aarde .

 

:verrygood

Ga het paar dagen aanzien en kijken hoe het de komende dagen verloopt al heb ik wel t idee dat ze ondertussen een stuk geler zijn geworden en het naar boven begint te werken.. 

Zal snel foto's plaatsen om te volgen.. doet me toch pijn om te merken dat de dames het moeilijk beginnen te krijgen.. 

Edited by upheaval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blokkade!
Teveel voeding.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

planten deden het miljoenen jaren zonder ons, we denken het vaak goed te weten, less is more, keep it stupid simple etc

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook gemerkt. Een keer 0,5 bloom ipv 4ml en zag het meteen. Terug puntjes. Dus geen voeding meer tot ze lichtgroen worden. Vragen ze niets het, dan is het maar zo. Als ik het schema had gevolgd waren ze al dood.

De behoeftes verschillen dan nog eens veel per plant ook. De een is al wat  dorstige dan de andere, de een reageert al vlugger op warmte dan de andere. Is een proces met vallen en opstaan. Maar zoals ze al duizend keer hebben gezegd tegen mij. Ben ik beginnen kijken naar de plant, hoe reageert ze na een water gift, voeding, iedere keer wacht ik ook twee tot drie dagen af en observeer ik hoe ze reageren. Het zijn echte vrouwen, als je ze geen aandacht geeft, dan werken ze tegen. ;)

Zou je geen flush doen? Alhoewel als er een blokkade is. Voer voor gevorderden. 

Edited by Fearghus
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Fearghus said:

Heb ik ook gemerkt. Een keer 0,5 bloom ipv 4ml en zag het meteen. Terug puntjes. Dus geen voeding meer tot ze lichtgroen worden. Vragen ze niets het, dan is het maar zo. Als ik het schema had gevolgd waren ze al dood.

De behoeftes verschillen dan nog eens veel per plant ook. De een is al wat  dorstige dan de andere, de een reageert al vlugger op warmte dan de andere. Is een proces met vallen en opstaan. Maar zoals ze al duizend keer hebben gezegd tegen mij. Ben ik beginnen kijken naar de plant, hoe reageert ze na een water gift, voeding, iedere keer wacht ik ook twee tot drie dagen af en observeer ik hoe ze reageren. Het zijn echte vrouwen, als je ze geen aandacht geeft, dan werken ze tegen. ;)

Zou je geen flush doen? Alhoewel als er een blokkade is. Voer voor gevorderden. 

Ja ik stop nu met voeden.. enkel water krijgen ze nog en ga ze denk ik wel spoelen.. alleen ik probeer het nog beetje af te wachten.. ben aan t wachten dat de lampen aangaan om ze te bekijken.. maar vermoed dat ze erger gaan worden

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, HUFFnPUFF said:

planten deden het miljoenen jaren zonder ons, we denken het vaak goed te weten, less is more, keep it stupid simple etc

Ja inderdaad.. bemoeienissen van de mens kan veel naar de klote helpen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er wat afgetakeld uit.. krijgen alleen nog afgezuurd water..  nu duimen dat t goed blijft gaan

SmartSelect_20190319-120601_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120448_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120533_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120622_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120707_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120727_Gallery.jpg

SmartSelect_20190319-120641_Gallery.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, HUFFnPUFF said:

beetje spa erdoor kan nooit veel kwaad ;)

Hoe bedoel je spa?? Spa rood op de bladeren spuiten.. of voeden met bronwater.

Vanaf begin gebruik ik bronwater, maar begin te twijfelen of regenwater misschien beter is

15529939033993901777820774077223.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik duim mee! Je zit al redelijk ver toch? Mooie cola's. Zal nog wel meevallen zeker als je eens spoelt en voor de rest water geeft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Fearghus said:

Ik duim mee! Je zit al redelijk ver toch? Mooie cola's. Zal nog wel meevallen zeker als je eens spoelt en voor de rest water geeft.

Dank je.. klopt de cola's ben ik zeer tevreden over.. best eerst goed de grond laten opdrogen voordat ik ga spoelen of maakt dat niet zo uit??

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, upheaval said:

Dank je.. klopt de cola's ben ik zeer tevreden over.. best eerst goed de grond laten opdrogen voordat ik ga spoelen of maakt dat niet zo uit??

Water geven zoals aan het zelfde ritme, maar dan wel water geven tot de grond verzadigd is. Een minuut of 5 wachten en dan nog eens bewateren, het vocht dat er uit komt zou donkerder moeten zijn. Normaal gezien ga je dan veel voeding wegspoelen. Correct me if i wrong ervaringsdeskundigen, van mij is het geen wat ik gelezen heb.

Dus eigenlijk aan uw waterschap niets veranderen alleen de hoeveelheid wordt meer. Nu weet ik wel niet als een flush genoeg is. Maar jij werkt met pc meter, dus ik denk wel dat je beetke kan afgaan wat er uit u flush komt.  Ffkes meten.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

regenwater is laag ph, 6 max

flushen? cocos aarde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef je wel eens van onder water dat ze ff lekker volzuigen ?

:likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zure regen HUFFnPUFF....

Klopt volgend wiki wel. Ik dacht altijd 6.5 - 7.

Edited by Limbic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...