Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sannie

Nieuwe sanniesshop

Recommended Posts

De nieuwe Sanniesshop is online

Deze nieuwe winkel was een zware bevalling en heb de afgelopen 13 jaar nog niet zo een lastig project gehad. Toch heb ik vrijwel alles zelf kunnen designen en daarmee alle product pagina's aangepast en verbeterd. Tevens heb ik mijn fotografie hobby proberen een grotere rol te laten spelen waardoor beide hobby's goed samen komen.

Nieuwe breeders

Nieuwe product pagina's

20% korting op alle producten om de opening te vieren

5 gratis Skunk Afghaan X Jackberry freebees bij elke zaad order

Gratis verzending vanaf 3 pakjes zaad

Ik hoop dat jullie het wat vinden

greetz sannie

814985829_20discount-carousel-ned.jpg.3f2fc3171f8169117cc5e91147490b49.jpgFreeshipping-carousel.jpg.69e742bfd6b5d68bf022de841e9851fc.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, sannie said:

Ik hoop dat jullie het wat vinden

Het ziet er mooi uit, maar taalkundig rammelt het aan alle kanten.

Veel woorden worden in stukken gehakt, (In deze catagorie kun je een selectie vinden van onze gefeminiseerde cannabis zaden recht streeks van de breeder zelf..) en het woordje "welke" wordt te pas en te onpas gebruikt, terwijl je in plaats daarvan beter "die" kunt schrijven.

Speciaal samen gesteld aarde recept voor optimaal kiem resultaat

Op Opengrow schrijf je:

...I have designed and re wrote all pages in Dutch and let a professional do the English part.

Misschien moet je de Nederlandse tekst ook eens laten bekijken door een professional. Want het is werkelijk tenenkrommend.

Succes!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komen de NAW zaden niet meer terug? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, FoolOnTheHill said:

Het ziet er mooi uit, maar taalkundig rammelt het aan alle kanten.

Veel woorden worden in stukken gehakt, (In deze catagorie kun je een selectie vinden van onze gefeminiseerde cannabis zaden recht streeks van de breeder zelf..) en het woordje "welke" wordt te pas en te onpas gebruikt, terwijl je in plaats daarvan beter "die" kunt schrijven.

Speciaal samen gesteld aarde recept voor optimaal kiem resultaat

Op Opengrow schrijf je:

...I have designed and re wrote all pages in Dutch and let a professional do the English part.

Misschien moet je de Nederlandse tekst ook eens laten bekijken door een professional. Want het is werkelijk tenenkrommend.

Succes!

 

Ik zal er eens een taal kundige naar laten kijken.

Ik schrijf alle teksten zelf en ben geen hoogvlieger in de Nederlandse taal en het laten vertalen naar engels was al een hele klus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vakman said:

Komen de NAW zaden niet meer terug? 

Ja ws komen ze wel terug maar de tijd zal het leren

greetz sannie

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie site geworden .

zeer kompleet heel veel soorten /.

geen enk ele taalfoutkund ig heden kun nen vin den :verrygood

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taal kundige?

Mijn nek haren gaan daar van recht over eind staan.

Dat moet natuurlijk zijn: taalkundige, nekharen, daarvan, en overeind.

Waarom hak je zoveel woorden in stukken?

Woorden als sneltrein, wereldwijd, kwaliteitseisen...

...en aan de hoogste kwaliteit eisen word voldaan.

En word moet zijn "wordt", in dit geval.

De tekst voldoet niet aan mijn kwaliteitseisen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja altijd wel even de moeite waard om een neerlandicus of iets wat enigszins in de buurt komt, naar een commerciele tekst te laten kijken. Als ik als ik op een verder onbekende webshop kom en ik zie maar één lelijke spelfout, heb ik al geen vertrouwen meer in die zaak.

Durf te wedden dat als je niemand kent er op het forum vast wel iemand te vinden is om de boel even helemaal te laten nalopen. Gewoon effe topicje openen ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FOTH daarom sta jij ook bovenop de berg en kijken wij stervelingen enkel omhoog :lol:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

geef em wat free-bees des-noods .

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom gaat de betaling via Ideal zo ingewikkeld, met een mailtje met info enzo?
Gewoon een directe link naar de desbetreffende bank is toch veel handiger?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om iDEAL te kunnen aanbieden aan uw klanten, dient u een contract af te sluiten met een iDEAL Partner (Acquirer of CPSP). De kosten verschillen per iDEAL Partner waarmee u een overeenkomst afsluit. Vaak worden er kosten per transactie gerekend en soms ook bijvoorbeeld maandelijkse abonnementskosten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap dat het geld kost @lostchild 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, lostchild said:

Om iDEAL te kunnen aanbieden aan uw klanten, dient u een contract af te sluiten met een iDEAL Partner (Acquirer of CPSP).

Cannabis ondernemers en contracten met banken..

Best een ingewikkeld en frustrerend gebeuren met de dubbele moraal die men erop na houdt bij financiële instellingen tav deze categorie ondernemers.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, lostchild said:

Cannabis ondernemers en contracten met banken..

Best een ingewikkeld en frustrerend gebeuren met de dubbele moraal die men erop na houdt bij financiële instellingen tav deze categorie ondernemers.

Verkoop van zaad is geen probleem, alle andere aanbieders maken ook gebruik van Ideal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KLIK

De bank bepaald hoe je af kan handelen en ook de software die je zelf gebruikt kan ervoor zorgen dat eea wel of juist niet mogelijk is.

Acquirers en Collecting Payment Service Providers (CPSP’s) treden op als iDEAL contractpartij voor bedrijven.  Zij zorgen ervoor dat hun klanten de iDEAL-betalingen van de Issuers (consumentenbanken) op hun IBAN ontvangen. Ook helpen zij veelal met de technische integratie van iDEAL op de betaalpagina van hun klanten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lees de tekst in je link is goed @lostchild , ook een beetje oud artikel...

In de oude shop werd je ook direct doorgelinkt naar je bank ;) 

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, vakman said:

Waarom gaat de betaling via Ideal zo ingewikkeld, met een mailtje met info enzo?
Gewoon een directe link naar de desbetreffende bank is toch veel handiger?

De betaling in de vorige winkel was gemaakt op ingenieuze wijze door een programmeur welke niet meer in dienst is, deze code was niet geschikt voor de nieuwe software en moet helemaal opnieuw geschreven worden.

Sanniesshop en ideal is lastig aangezien de bank niet toelaat dat sanniesshop een ideal koppeling krijgt op die rekening, ik mag al blij zijn een rekening te mogen houden !

Ondernemen en cannabis is en blijft een onredelijke business maar ik moet roeien met de riemen die ik heb en voor de periode dat het betaal systeem nog niet klaar is moet het maar even op deze manier. 

In Bio-sannie is het wel gewoon gelukt en draait ideal betaal systeem prima.

 

Soms denk ik wel eens beter schoenen verkoper had kunnen worden met alle tegen werking van overheid en banken.

 

greetz sannie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sannie

ik vrees dat het nog erger gaat worden als dat staatsexperiment met wiet een (gefingeerd) succes blijkt

gesloten keten van vrindjes van vrindjes:smoke

@vakman

de inhoud is vandaag de dag zoals je uit Sannies reply kunt halen nog net zo actueel als in 2014

nu weet je ook waarom je aan dienstverlener X betaald als je bij GS Y je spullen koopt:search:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lostchild  Bezwaren tegen een bepaalde branche zijn ontoereikend om een weigering in stand te laten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, lostchild said:

nu weet je ook waarom je aan dienstverlener X betaald als je bij GS Y je spullen koopt:search:

In de oude shop betaalde je ook aan bio-sannie en vandaar met een waardebon aan sannie's shop, dus wat is je punt?
Voor mij part gaat het via 243 ondernemingen, de vraag was waarom niet meer direct.
Daar heb je het antwoord op gezien toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...