Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bob0

5x Amnesia Haze Royal Queen seeds

Recommended Posts

13 minutes ago, vakman said:

Waar staan die planten, gewoon zo in de hoek van je kamer of in een kast ofzo?

Ik heb ze al weggegooit stonden gewoon in de hoek van me kamer ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, vragen staat vrij he ;) 

Je doet nu dingen je niet "hoort" te doen terwijl je met advies waarschijnlijk een stuk verder komt. 

Als ze zo klein zijn hoef je je nog geen zorgen te maken om de vertakkingen, de plant is verre van volwassen genoeg om te zien waar het heen gaat of om haar al te gaan stressen.

Ze zien er nog gezond uit maar waarschijnlijk te nat, daarom groeit het niet zo hard ook.

Laat de plant eerst de pot maar droogtrekken voor je weer water geeft, zolang de bladeren niet treurig gaan hangen is de aarde nog vochtig genoeg. Til ze eens op en voel hoe zwaar ze nat en droog zijn.

Of stop een sateprikker in de aarde zodat je kunt zien waar het nog vochtig is.

Dus je kunt deze wel weggooien om daarna hetzelfde te gaan doen, of je investeert nu in het leren kweken :tu 

Die plantjes willen nog wel, daar zal het niet aan liggen.

Succes!

Edit: ok je hebt ze al weggegooid, heb je nu een 600 watter zo in je kamer hangen? :jump:Lees je eerst ff goed in voor je ECHT stomme dingen gaat doen haha

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was dus echt niet nodig...  DOM, weer opnieuw beginnen ben je meer tijd mee kwijt! 
Het is net onkruid, die willen echt nog wel.

Maar lees je idd ook eens wat meer in, scheelt je een hoop gedoe wat niet nodig is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, vakman said:

Waar staan die planten, gewoon zo in de hoek van je kamer of in een kast ofzo?

Ik heb ze al weggegooit stonden gewoon in de hoek van me kamer ja

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, 420man010 said:

Hey, vragen staat vrij he ;) 

Je doet nu dingen je niet "hoort" te doen terwijl je met advies waarschijnlijk een stuk verder komt. 

Als ze zo klein zijn hoef je je nog geen zorgen te maken om de vertakkingen, de plant is verre van volwassen genoeg om te zien waar het heen gaat of om haar al te gaan stressen.

Ze zien er nog gezond uit maar waarschijnlijk te nat, daarom groeit het niet zo hard ook.

Laat de plant eerst de pot maar droogtrekken voor je weer water geeft, zolang de bladeren niet treurig gaan hangen is de aarde nog vochtig genoeg. Til ze eens op en voel hoe zwaar ze nat en droog zijn.

Of stop een sateprikker in de aarde zodat je kunt zien waar het nog vochtig is.

Dus je kunt deze wel weggooien om daarna hetzelfde te gaan doen, of je investeert nu in het leren kweken :tu 

Die plantjes willen nog wel, daar zal het niet aan liggen.

Succes!

Edit: ok je hebt ze al weggegooid, heb je nu een 600 watter zo in je kamer hangen? :jump:Lees je eerst ff goed in voor je ECHT stomme dingen gaat doen haha

Ja 600 watt ze zijn al weg ze waren NIET te nat ik heb express weinig water gegeven en ze ver genoeg droog laten trekken

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bob0 said:

 ze waren NIET te nat 

Dan niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e topic die je niet afmaakt, nu een 3e keer? Wil je wel iets oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, vakman said:

Waar staan die planten, gewoon zo in de hoek van je kamer of in een kast ofzo?

Ja in de hoek van me kamer

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Limbic said:

2e topic die je niet afmaakt, nu een 3e keer? Wil je wel iets oogsten?

Ik wil het perfect doen ik ga een andere soort nemen die makkelijker te kweken is

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, bob0 said:

Ja in de hoek van me kamer

Mss de fles wat vaker laten staan??
Of geef je altijd 3 x antwoord :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vakman said:

Mss de fles wat vaker laten staan??
Of geef je altijd 3 x antwoord :huh:

Gast waar let jij toch op man. Ik drink niet eens alcohol ieder mens maakt wel is fouten dat jij hier nou 24 7 hier je tijd verdoet is niet mijn probleem

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, bob0 said:

Ik wil het perfect doen ik ga een andere soort nemen die makkelijker te kweken is

Het lag aan het soortje dat het niet goed ging? Zo zonde elke keer opnieuw beginnen. En welk soortje wordt het deze keer??

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Limbic said:

Het lag aan het soortje dat het niet goed ging? Zo zonde elke keer opnieuw beginnen. En welk soortje wordt het deze keer??

Ja haze soorten zijn moeilijk te kweken voor een beginner als ik ben ik achtergekomen. Het word critical deze keer

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, bob0 said:

Gast waar let jij toch op man. Ik drink niet eens alcohol ieder mens maakt wel is fouten dat jij hier nou 24 7 hier je tijd verdoet is niet mijn probleem

Gast, je quote me 3 keer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haze groeit makkelijker als indica vindt ik. Veel uitbundiger. Als ze het naar dr zin heeft, niet te temmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bob0 anders ga je toch lekker naar een ander forum als je onze opbouwende kritiek niet waardeert. Zijn er genoeg die er wel wat van opsteken waaronder ik.

Dat gezegd hebbende, ik hoop wel dat je volgende kweek beter gaat. Ik wil je zeker niet jinxen ofzo, vind het gewoon jammer dat je zo snel de handoek in de ring gooit.

Edited by JohnnyXL

Share this post


Link to post
Share on other sites

vakkie verdoet zijn tijd, ja als jij je planten gewoon weggooit wel ja??? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, JohnnyXL said:

@bob0 anders ga je toch lekker naar een ander forum als je onze opbouwende kritiek niet waardeert. Zijn er genoeg die er wel wat van opsteken waaronder ik.

Dat gezegd hebbende, ik hoop wel dat je volgende kweek beter gaat. Ik wil je zeker niet jinxen ofzo, vind het gewoon jammer dat je zo snel de handoek in de ring gooit.

Ik zeg dat niet teveel water geef,en hun zeggen van wel. Kan ik dan niet tegen kritiek??????? Ik heb allang geleerd van de vorige keer toen gaf ik wel teveel water

Edited by bob0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bob0 wat heb je geleerd dan de vorige keer toen je teveel water gaf?  Hoe zagen je planten er toen uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ik ze natuurlijk teveel water gaf die vorige hingen nog slapper en dat was maar 250 watt toen

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, vakman said:

@bob0 wat heb je geleerd dan de vorige keer toen je teveel water gaf?  Hoe zagen je planten er toen uit?

Dat ik ze natuurlijk teveel water gaf die vorige hingen nog slapper en dat was maar 250 watt toen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus je weet dat je aan de stand van de bladeren kunt zien of je teveel of te weinig geeft. 
Ze horen mooi schuin omhoog te staan, met hun vingers wijzend naar de hemel. Dan zit je goed met je watergift ;) 

Succes ermee volgende keer!

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, vakman said:

Dus je weet dat je aan de stand van de bladeren kunt zien of je teveel of te weinig geeft. 
Ze horen mooi schuin omhoog te staan, met hun vingers wijzend naar de hemel. Dan zit je goed met je watergift ;) 

Succes ermee volgende keer!

Ja inderdaad dat wist ik en ik weet niet wat ik fout heb gedaan deze keer dus ga ik voor een andere soort ik neem critical

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd hier een kweekverslagje bij van het begin af aan, dat zal al helpen ;) 
Waarom kweek je niet in een kast of tent?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vakman said:

Dus je weet dat je aan de stand van de bladeren kunt zien of je teveel of te weinig geeft. 
Ze horen mooi schuin omhoog te staan, met hun vingers wijzend naar de hemel. Dan zit je goed met je watergift ;) 

Succes ermee volgende keer!

ja maar als je og of blueberry zet ga je jezelf afvragenw at er met je plant is :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...