Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kwkr

Blue Gelato 41 & Gorilla Zkittles

Recommended Posts

Mooi veld met mooie toppen! Nice.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag weer water gegeven . Een zij topje was geknakt door het gewicht en omdat het niet hoog genoeg was voor ondersteuning van het NET . 

Ik kan niet anders zeggen dat ik onder de indruk ben van de schoonheid en kleuren van de Skittles ( blauw , paars , zilver ) . En de aroma heerlijk . 

Met flits is de kleur weer wat anders maar de top in het echt heeft echt een hele mooie kleur . TOP

 

IMG_20190503_122837_556.jpg

IMG_20190503_122854_148.jpg

IMG_20190503_122912_211.jpg

IMG_20190503_122950_444.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij een volgende keer zou je misschien 3 netjes op kunnen hangen: Op verschillende hoogte zodat ze zowel de achterblijven zijtakken ondersteunde, de gemiddelde planten en de individuele uitschieters.

Ik moest op je foto's van vorige week heeeeeeel goed kijken om een netje te zien. Sommige toppen steken er echt flink uit. Als ze zwaarder worden...

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige kleuren. Ik was aan het twijfelen tussen de Zkittlez (de auto versie) en de glue gelato auto voor buiten. Toch maar voor de Glue Gelato auto gegaan en Purple Couskush  omdat die meer Indica genen had en meer verdovend zou zijn. Maar als je van de Skittles hebt gerookt, zou je even kunnen meegeven wat de medische waarde is voor u?Ik weet wel dat dat heel individueel is, maar dan heb ik toch een idee. Omdat ik na het buiten seizoen over stap van auto's naar fem.  Het terpen profiel spreekt me enorm aan van dit soortje. Dus als de medicinale waarde goed  is,  zou ik die wel eens willen neerpoten. 

Edited by Fearghus
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit die skittlez!

Wat ik mij af vraag is het volgende.

Ik heb een beetje zitten rond kijken voor die skittlez zaadjes ,en wat mij opvalt is het enorme prijs verschil op de online markt. Kan jij mij misschien meer vertellen waarom dat zo is ? 

Ik zie prijzen van 9 euro per zaadje maar 40 euro per zaadje komt ook voorbij.

Sorry als ik hiermee je topic vervuil maar ik hoop dat je mij hiermee kan helpen.

Groetjes 

Edited by Kluns
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw skittlez zien er echt goed uit ben benieuwd of die zijn mooie kleur ook behoud als die gedroogd is. Heb zelf geen geluk gehad met de Skittlez die ik had gezet van verschillende breeders (geen barneys) daarentegen ben ik zelf wel mooie gelato´s pheno´s tegengekomen. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Kees A said:

Bij een volgende keer zou je misschien 3 netjes op kunnen hangen: Op verschillende hoogte zodat ze zowel de achterblijven zijtakken ondersteunde, de gemiddelde planten en de individuele uitschieters.

Ik moest op je foto's van vorige week heeeeeeel goed kijken om een netje te zien. Sommige toppen steken er echt flink uit. Als ze zwaarder worden...

 

Klopt helemaal . Wat ik gelukkig wel nog kan is touwtjes aan de toppen spannen als ze dreigen te buigen of knakken .

Vandaag ga ik kijken bij mijn goeie vriend aan wie ik de rest van mijn stekken gegeven had . Even kijken of ik daar een mooie plant uit kan plukken want deze Skittles wil ik niet meer verliezen . 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Kluns said:

Ziet er goed uit die skittlez!

Wat ik mij af vraag is het volgende.

Ik heb een beetje zitten rond kijken voor die skittlez zaadjes ,en wat mij opvalt is het enorme prijs verschil op de online markt. Kan jij mij misschien meer vertellen waarom dat zo is ? 

Ik zie prijzen van 9 euro per zaadje maar 40 euro per zaadje komt ook voorbij.

Sorry als ik hiermee je topic vervuil maar ik hoop dat je mij hiermee kan helpen.

Groetjes 

Oh helaas weet ik daar niet het antwoord op . Voor mij is dit de eerste keer en ik ben gewoon via google gaan kijken naar reviews en kwam bij deze uit . Ik heb ze bij zamnesia besteld omdat dit voor mij betreft de beste online zaden site is op het internet. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, pekingeend said:

Jouw skittlez zien er echt goed uit ben benieuwd of die zijn mooie kleur ook behoud als die gedroogd is. Heb zelf geen geluk gehad met de Skittlez die ik had gezet van verschillende breeders (geen barneys) daarentegen ben ik zelf wel mooie gelato´s pheno´s tegengekomen. 

Ik ben er zelf  ook erg benieuwd naar . Er zijn al een aantal mensen die staan te popelen om een aantal toppen te bemachtigen. Ik hoop zelf minimaal van de 3 tenten Skittles  1,5 kg  te scoren. Geen idee of ik dat haal . Ben benieuwd wat 1 kg kan gaan opleveren voor de gene die hem in zijn shop wil hebben . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, kwkr said:

Ben benieuwd wat 1 kg kan gaan opleveren voor de gene die hem in zijn shop wil hebben . 

Ik heb gehoord dat je hiervoor moet afreizen naar Tilburg :)

 

Ga je nu proberen om een moederplant te maken van je Skittlez? (Ik begreep dat je stekken bij een vriend probeerde te gaan halen, toch?)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, kwkr said:

Oh helaas weet ik daar niet het antwoord op . Voor mij is dit de eerste keer en ik ben gewoon via google gaan kijken naar reviews en kwam bij deze uit . Ik heb ze bij zamnesia besteld omdat dit voor mij betreft de beste online zaden site is op het internet. 

True, ik blijf ook bij Zamnesia, super service, opvolging en ondersteuning. Altijd een freebee zaadje ook. Terug een Critical Cheese zaadje gekregen. Vind dit zeker niet erg want de plakt geeft super mooie toppen. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Kees A said:

Ik heb gehoord dat je hiervoor moet afreizen naar Tilburg :)

 

Ga je nu proberen om een moederplant te maken van je Skittlez? (Ik begreep dat je stekken bij een vriend probeerde te gaan halen, toch?)

 

Nee ik heb stekken gesneden van de planten die je hier nu ziet op de foto's . Die heb ik aan een vriend van me gegeven en die heeft er een aantal in de groei staan en houd ze mooi in vorm en vertel hem elke week de vorderingen . En ik kan hem nu zeggen dat nr 2 van de ZKITTLEZ mag blijven want die toppen zien er in mijn ogen het mooiste dikste en heerlijkste uit . En die plant heeft al vanaf het begin eigenlijk mijn voorkeur gehad . . 

En dan mogen er elke week een leuk aantal stekken van gesneden worden precies genoeg voor een klein hokje van een lampje of 10 / 12  en toevallig zijn er een aantal bekende die ik dit soortje wel gun met dit soort hokjes . Want naar mijn mening moet dit geen doorgefokte commerciële Nederlandse wiet gaan worden die de Amnesia of andere soorten aan de kant gaat schuiven . Lekker klein houden . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nobel streven, maar ik denk niet dat dit gaat lukken. Want ik hoor van vele kanten dat mensen met die Amerikaanse soorten in de weer zijn.

Vraag en aanbod

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/5/2019 at 12:02 AM, Kees A said:

Nobel streven, maar ik denk niet dat dit gaat lukken. Want ik hoor van vele kanten dat mensen met die Amerikaanse soorten in de weer zijn.

Vraag en aanbod

Ik heb na vele jaren altijd gekozen voor de Amnesia omdat deze zeker de weg naar de shop vind en niet in een hoek blijft liggen of tot iemand hem voor een appel en ei wil nemen . Maar deze keer denk ik dat de ZKITTLEZ zeker geen soortje is die in de hoek blijft liggen en ik durf je gerust te zeggen dat er nu al meerdere mensen uit verschillende streken vragen om mijn ( 1.5 kg ) die er hopelijk vanaf gaat komen . En ze zijn zelfs aan het bieden . Dit heb ik al heel lang niet meer meegemaakt. Dus ZKITTLEZ is zeker een soortje waar veel mensen graag een trekje van willen nemen . 

 

Voor de duidelijkheid aub geen privé berichten over eventuele verkoop of graag een topje . Hier reageer ik niet op . Dit blijft voor vrienden en mezelf . 

Puur indicatie voor andere mensen die deze soort willen gaan zetten. Ga gerust je gang want ik durf te zeggen top plant . 

Edited by kwkr
Verbetering uitleg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er zoveel mensen om vragen, zullen ook heel veel mensen het gaan kweken.

Met als resultaat dat de prijs zal gaan dalen, en het dus net zo'n commerciële soortje als Amnesia gaat worden.

Misschien dat het wat langer zal duren omdat de wietwereld wat veranderd is. In vroeger jaren leek het op zaterdag wel een voetbalkantine in de GS's. Tientallen mensen die een bakkie kwamen doen, en vanalles met elkaar overlegden. Van apparatuur tot bestrijdingsmiddelen, van stekjes-leveranciers (meestal de GS zelf) tot opkopers (ook vaak diezelfde GS :) ). In de huidige tijd is er minder contact en daardoor minder communicatie onder de kwekers.

Maar alles wat populair is, daar gaan mensen opduiken.

 

Edited by Kees A
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Kees A said:

Als er zoveel mensen om vragen, zullen ook heel veel mensen het gaan kweken.

Met als resultaat dat de prijs zal gaan dalen, en het dus net zo'n commerciële soortje als Amnesia gaat worden.

Misschien dat het wat langer zal duren omdat de wietwereld wat veranderd is. In vroeger jaren leek het op zaterdag wel een voetbalkantine in de GS's. Tientallen mensen die een bakkie kwamen doen, en vanalles met elkaar overlegden. Van apparatuur tot bestrijdingsmiddelen, van stekjes-leveranciers (meestal de GS zelf) tot opkopers (ook vaak diezelfde GS :) ). In de huidige tijd is er minder contact en daardoor minder communicatie onder de kwekers.

Maar alles wat populair is, daar gaan mensen opduiken.

 

Waarheid

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet jij mss welke de blue gelato is en welke de gorilla x zkittlz.

Ik denk zelf de grote plant zkittlz en de gene met de puntige blaadje gelato, de 2e.

Maar lastig te zeggen.

Voor dat ik ze kon nummer had iemand met de potten lopen schuiven.

Dit zijn de stekjes er van.

20190507_101418.jpg

20190507_101433.jpg

Edited by Fatamorgana
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit ! Vraagje, wat gaf je jouw moeders qua voeding ? Zag dat je een goed aantal stekken af haalde in best een korte periode maar las niet echt wat je ze gaf of hield je alleen op afgezuurt water ?

Edited by Stk112
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft een moeder plant groeivoeding/combinatievoeding zodat deze groeit en mooi groen blijft.

Wat precies verschilt per medium en welk merk je gebruikt, veelal zal dit  A & B voeding of basis voeding zijn met nog een aantal dingen.

Edited by Fatamorgana
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/7/2019 at 10:17 AM, Fatamorgana said:

Weet jij mss welke de blue gelato is en welke de gorilla x zkittlz.

Ik denk zelf de grote plant zkittlz en de gene met de puntige blaadje gelato, de 2e.

Maar lastig te zeggen.

Voor dat ik ze kon nummer had iemand met de potten lopen schuiven.

Dit zijn de stekjes er van.

20190507_101418.jpg

20190507_101433.jpg

Ik zou dit nooit met zekerheid kunnen zeggen . Wil je moederen of bloeien ? Voor moeders zal je zien dat de galato heel hard strekt en minder internodes geeft dan de Skittles . Bloeien zal je het snel merken welke Gelato is en welke ZKITTLEZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Stk112 said:

Ziet er netjes uit ! Vraagje, wat gaf je jouw moeders qua voeding ? Zag dat je een goed aantal stekken af haalde in best een korte periode maar las niet echt wat je ze gaf of hield je alleen op afgezuurt water ?

Gewoon water 6.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben beide aan het doen.

De bovenste wortelen veel beter dan de onderste qua stekken dus zal wel de zkittlz zijn als ik zo jouw verslag bekijk.

Wij zijn niet de enige die van zkittlz houden zag ik al haha.

 

Edited by Fatamorgana
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijtakje wat geknakt was is droog en schoongemaakt en klaar voor de rook test . De rest staat nog volop in de bloei . Er beginnen al meer takjes om te knakken dus denk dat ik het weekend 1e tentje eraf ga halen . 

IMG-20190508-WA0007.jpg

IMG-20190508-WA0008.jpg

IMG-20190508-WA0012.jpg

IMG-20190508-WA0009.jpg

IMG-20190508-WA0010.jpg

IMG-20190508-WA0011.jpg

IMG-20190508-WA0013.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit net als gelato ook wat paars in.

 

Nog lastig te onderscheiden haha

Edited by Fatamorgana
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...