Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sjors boomschor

Autoflowers 2019

Recommended Posts

Hallo

Welkom in mijn autoflower 2019 topic.

Ik zal hier een klein verslagje gaan bijhouden van mijn autoflowers gedurende 2019.

De reden dat ik autoflowers gebruik is omdat ik nogal wat vals licht heb in mijn tuin en omdat ik het graag rustig wil houden in de straat. 

Het doel is om een lekker rokertje te hebben voor mezelf en om wat weg te geven. Een wietje wat flink wat zonnestralen tot zich heeft genomen blijft voor mij toch het lekkerst. 

Wat en hoe ik het dit aankomend jaar ga doen ben ik nog niet over uit. Maar daar is nog zat tijd voor.

Ik zou graag mijn opbrengst per plantje willen verhogen. Dit hoop ik door een gezond bodemleven te realiseren met eventuele toevoegingen afhankelijk van de behoefte van de plant.

Hier een paar foto's van een auto diesel van royale queen seeds.

Afgelopen jaar was een top zomer natuurlijk. En dat heeft zich beloond in rijke, harde en smaakvolle toppen.

 

large.20181228_184844.jpg.d8ae66975f23c1b71fd28d60f9565843.jpglarge.Screenshot_20181227-194910_WhatsApp.jpg.d042da02794b3f8047471efb69c5c7ce.jpg

Deze auto diesel heeft 12 weken gestaan. Helaas door rot eerder om moeten halen. Toch nog zo'n 45 gram aan knetter harde super smakende toppen.

Edited by Sjors boomschor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent er lekker op tijd bij!
Veel kweekplezier, hopelijk wordt het weer zo'n heerlijk weer.


Succes.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi rokertje.

Ik ga eind januari een rondje auto's draaien. 

9 x 18 liter potten. 

3x Auto Gorilla Glue

3x Auto Night queen

3x Auto Taison 

Daarna nog een rondje draaien en tegen het einde van die ronde beginnen met autoflowers buiten op mijn terras. Dan ga ik vooral in zetten op sativa's. Zeker Amnesia haze, jack herrer en paars soortje.

Succes

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/29/2018 at 4:37 PM, Fearghus said:

Mooi rokertje.

Ik ga eind januari een rondje auto's draaien. 

9 x 18 liter potten. 

3x Auto Gorilla Glue

3x Auto Night queen

3x Auto Taison 

Daarna nog een rondje draaien en tegen het einde van die ronde beginnen met autoflowers buiten op mijn terras. Dan ga ik vooral in zetten op sativa's. Zeker Amnesia haze, jack herrer en paars soortje.

Succes

Jij ook succes! 

Lijken me mooie soortjes die je daar hebt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In voorgaande jaren heb ik autoflowers van verschillende zadenboeren geprobeerd.

Van soortjes met exotische namen met een goeie smaak en geur maar met zeer weinig opbrengst tot de gangbare namen met een goede opbrengst maar wel met die typische autoflowers smaak.

Heb nog een paar auto varianten van rqs liggen maar zou die graag nog aanvullen met wat aparts.  Iemand nog tips?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MINISTRY OF CANNABIS - AUTO BLUEBERRY DOMINA: EEN HOOGRENDERENDE VARIETEIT Auto Blueberry Domina is een door Indica gedomineerde variëteit die gecreëerd werd door Blueberry en Black Domina te kruisen en vervolgens Ruderalis aan de genetische mix toe te voegen, en dit resulteerde in een plant met slechts 10% Sativa-invloed, 70% Indica en 20% Ruderalis. Als je kijkt naar de brede vingers van de bladeren en het intens lichamelijk verlammende effect voelt, wordt duidelijk dat Black Domina deze variëteit domineert (hoe passend, ze is gewend om te domineren). Deze gefeminiseerde Auto Blueberry Domina-zaadjes zijn geschikt voor de buiten-, binnen- en kaskweek en leveren zeer gulle opbrengsten op binnen een zeer korte tijdspanne. De planten spoeden zich door hun bloeiperiode heen binnen slechts 45-50 dagen en produceren ongelooflijk dikke zuilvormige toppen die bedekt zijn met een laag plakkerige hars. In een indoor opstelling kun je een oogst verwachten van 110 g/plant, respectievelijk 220 g/plant in de buitenkweek. Afgezien van de hoge opbrengst levert Auto Blueberry ook een potent en kwalitatief product. Ze pronkt met een hoog kwalitatief eindproduct me een aangename geur van bessen en een hasjachtige nasmaak, en 17% van het goed uitgeharde eindproduct is pure THC. De rook van Auto Blueberry Domina veroorzaakt een zoete, cerebrale kick die gepaard gaat met een zeer ontspannen effect. Als je haar rookt in hogere doseringen weegt dit ontspannende aspect zwaarder dan de cerebrale effecten en zul je op zoek gaan naar een bank om je verdoofde lichaam te ruste te leggen. MerkMinistry of CannabisGenetica10% Sativa / 70% Indica / 20% RuderalisOudersBlueberry x Black Domina AutoBloeitijd6.5 weeks from seed to harvestTHC17%Opbrengst Outdoorup to 220 g/plant

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

max  verstappen rookt het ook .

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks! :D

Ik zal eens even sneupen bij mephisto. Die auto blueberry domina klinkt ook goed. 

Wat zijn jullie ervaringen met de pot grote? Ik ga dit jaar eens wat voor wat meer volume. Zit te denken aan een 65 liter specikuip met 2 planten. 

Gegroet

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/2/2019 at 11:55 PM, Fearghus said:

...en vervolgens Ruderalis aan de genetische mix toe te voegen, en dit resulteerde in een plant met slechts 10% Sativa-invloed, 70% Indica en 20% Ruderalis.

...Genetica10% Sativa / 70% Indica / 20% RuderalisOudersBlueberry x Black Domina...

Natte vinger werk, dat denk ik altijd als ik zulke dingen lees.

Hoe komen ze op 20% ruderalis?

Waarom is dat geen 25%?

Of 50 %?

En wat is dat dan precies, die ruderalis?

Je kunt wiet er niet op laten testen. Bestaat het wel?

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat volgens de legendes om de misterieuze mexican ruddy .

wat waarschijnlijks een cross tussen een mexican sativa en een transsyberieze ruderalis .

deze is ontwikkeld aan de universiteit van missisippi .

tweede versie is dat het ontwikkeld is aan de universitiet van ottatwahahaha tijdens een onderzoek en toen is ontsnapt .

ook kan het zijn onstaan uit finola een finse industrie hemp .

wat later weer is ontkracht want die zijn gemm 180 cm hoog wat niet laag is .

maar ik heb eerder al eens gelezen dat er dwergmutanten van zijn gevonden en dat de oorsprong is .

of mischien wel Hongaarse bermwiet .

wat rielekster is dan een afgaanse bermbom maar dat is voor iedereen weer anders .

we weten er nog te weinig van op dit moment maar het word wel onderzocht las ik .

:verrygood

 

 

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat weet je nooit honderd procent zeker.

Ik denk als ik mij een black domina femenized zaadjes bestel, dat ik dan ook verondersteld dat ik dat krijg. Is dat altijd zo, wie gaat het zeggen?

Wat ik wel ga kunnen zeggen, is wat mijn ervaringen gaan zijn.

Hopelijk goed. :D

We zien wel. De techniek staat niet stil, alsook dat autoflowers steeds beter worden en kwalitatief en kwantitatief er op vooruit gaan.

Ik zal een paar rondjes auto draaien en dan paar femenized. Dan pas kan ik meepraten. Maar wat er dan procentueel inzit, dat zal nog altijd de vraag zijn.

 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

He hallo

We zijn los. Korte broek kan aan!

Ik heb 14 dagen geleden 2 zaden ontkiemt. 1 x super sweet mango autoflower van growers choice en 1 x royal creamatic autoflower van Rqs.

Wou eerst met een specikuip met 2 planten erin werken maar dat is niet praktisch met verplaatsen. 

Ze staan nu beide in een 15 liter bak met welkoop potgrond, compost, lava meel, cocos en een klein handje droge kippenstront. Laat de zonnestralen maar komen!

 

20190419_145503.thumb.jpg.0c6ff42a6b11f176a947b7111c2d05da.jpg20190419_145556.thumb.jpg.e95ee2b1bf98f37eff47b97a58db176d.jpg

Edited by Sjors boomschor
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Helaas is de super sweet mango van growerschoice de kliko in gegaan.

Heb het nog even afgewacht maar aan alles was te zien dat dit het niet zou worden. Rare in elkaar verfrommelde blaadjes en een hele trage groei.

Heb als vervanger een Amnesia haze auto van rqs laten ontkiemen en deze is net met het kopje boven.

De royal creamatic auto gaat gelukkig als een tierelier! Deze is nu zo'n 8 weken oud en de eerste bloei verschijnselen beginnen zichtbaar te worden.

Ik probeer een beetje LST om ook de onderste takken voldoende zonlicht te laten pakken.

20190603_173042.jpg

Edited by Sjors boomschor

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb hier ook een drietal planten die krullingen ontwikkelden,  dit vanaf het zaailing stadia,   heel vreemd. ze zijn er nu uiteindelijk wel doorheen gegroeid. het ligt niet aan de grond of mest, ik had een pure power auto en een master kush auto in 1 en dezelfde 40 liter pot staan en de master kush deed vreemd. krullen in alle richtingen,,   een dikke week geleden de kop eruit geknepen en nu is ze normaal aan het gaan. 

eentje had het als zaailing al zo erg met afwijkend blad  dat ik er de eerste kop uitkneep, daarna  is ze zich gaan herpakken en vormde ze normaal blad.  

1 pure power is trouwens al mooie toppen aan het vormen, ik was 1 maart reeds begonnen :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...