Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Limbic

Jelly Pie & Mimosa - chips on board.

Recommended Posts

Lekkere glinsters :icecream:
Alleen beetje jammer dat de plaatjes zo klein zijn...  :whistling

 

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zal proberen ze volgende keer groter te maken. Heb je geen breedbeeld scherm?:comp:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik knip alleen en ben vooraan met de hoofd toppen begonnen. Mooie kleurtjes tot onder aan toe.

20190310_223349.jpg

20190310_222958.jpg

20190310_223031.jpg

20190310_223054.jpg

20190310_223022.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijkt allemaal best klein maar erg compact. Ik ben erg benieuwd wat de cob led oplevert in dit kleine tentje van 1m.

20190312_010349.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er heel lekker uit, beetje zoals bij mij. Niet super groot, maar wel zwaar en compact. Prachtig die besneeuwde toppen.

Hoe lang hebben ze nou gestaan in totaal groei en bloei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 weken groei en 65+ dagen bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kleuren met lekker veel kristalen. Komt er een smokeverslag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel lekker en zeer potent. :lol:

Als iemand interesse heeft het te proberen en er hier meer over kan vertellen als mijn 1e regel zou ik dat wel heel leuk vinden.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste hoofdtop uit de tent....:icecool

20190313_221752.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi wit, lekker krokant van de trichomen :D

Gr. X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Knoeperhard Xaim. :D

Paar foto's tijdens het knippen van de onderste topjes die verrassend veel paarser zijn geworden.

20190320_070006.jpg

20190320_070900.jpg

20190320_070847.jpg

20190319_053634.jpg

20190320_065920.jpg

20190319_053557.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super mooi wietje. Zei jij iets van proberen? :D:rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic,

dat is echt een voordeel van led, ik heb nog nooit zulk harde toppen gehad met HPS.
Zelf altijd mooie harde toppen gehad met led, ook behoorlijk onderin van 55 cm van de led lamp met 55w.
Wel mooi rood ook zo van onderen, hadden ze dat ook aan de boven kant zo rood?

Gr, X

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/5/2019 at 9:00 PM, Fearghus said:

heb de auto GG#4 staan die meurt nu al keihard en is  nog maar paar dagen aan de bloei bezig. Is een van mijn lievelingssoortjes, ideale gebalanceerde high met goeie medicinale eigenschappen. Dan moet ik zeker eens die Stardawg proberen.

Voor deze is het geregeld Feargus. Ik had jou in gedachte voor de Stardawg die er ook aan zit te komen.;)

Nee Xaim, de hoofdtop bevat minder of bijna geen 'paars/rood' dit is echt bij de onderste dat het zo kleurt. Wel leuk op zich, mooie combi van de star en grape pie verdeeld in 1 plant.:lol:

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig dat het zo zo'n groot verschil geeft van boven en beneden.
Ziet er in ieder geval goed uit:tu

Weet je al wat de score ongeveer gaat worden?

Gr, X

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow serieus? it would be an honor.!

Juist een met GG#4 aan het roken, ik vind die nog beter gebalanceerd dan de G13, ik denk dat een kruising van GG#4 en G13 ook wel iets moet zijn. Door jullie te volgen heb ik zin in meer en vooral de zin over te stappen naar fem ipv autoflowers. Ik dacht eerst autoflowers, om zo vlug mogelijk mijn eigen medicijntje te hebben. Maar als ik dan de resultaten zie me een korte groeiperiode. Dat doet me watertanden naar meer. Thx voor jullie steun en advies trouwens! Zo kan ik groeien en de weg leren naar het kweken van een super effectief medicijn.

Trouwens @vakman nog eens bedankt voor de zaden, die laat ik de volgende ronde al mee opstarten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of het 499 zal zijn Xaim maar alles boven 300 is meer als anders. Ik zit natuurlijk al met Mimosa die gaf 52gr. 

4 hours ago, Fearghus said:

Door jullie te volgen heb ik zin in meer en vooral de zin over te stappen naar fem ipv autoflowers.

@Fearghus nakomelingen van omgebouwde vrouwen komen er bij mij niet in. Alles wat ik gebruik is regulier (normaal) al zijn veel broedlijnen ooit ontstaan door een herma bestuiving net zoals de gorilla glue,  bewust gemaakte fem zaden blijf ik verder vanaf.

20190320_065829.jpg

20190320_065834.jpg

20190320_065801.jpg

20190320_065851.jpg

Edited by Limbic
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat 52 gram van 1 plantje. Prachtige topjes heb je daar! :wub:

Ik hoop dat ik 40 gram per plant kan oogsten, wordt wel lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic,

Gewicht zegt niet alles natuurlijk,  als het resultaat maar goed of beter is dan verwacht:tu en de ene plant geeft ook wat makkelijker gewicht dan de andere.

Ben zelf wel nieuwsgierig naar het eind gewicht van het totaal, zoals ik al zij, het ziet er in ieder geval super goed uit :D

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic, Bedankt voor die bloemen!:innocent:

Ik heb van Limbic 2 soortjes gekregen om te proeven, dus zal ik over de soorten Jelly Pie en Mimosa wat vertellen:spliff:

Ik heb vanavond eerste de Jelly Pie genomen, want die sprak mij als eerste aan.
Morgen krijgen jullie de "review" van de Minosa:tu

Jelly Pie:
DSC_0338-2208x1656.thumb.JPG.5ac9174f13b75d9beb2c9b0935e547a1.JPG

Naam: Jelly Pie:

  • De looks: Mooie compacte topjes:showoff: en goed onder de trichomen:D
  • Geur: Zware penetrante diesel geur met iets zoets waar ik de vinger niet op kan leggen.
  • Smaak joint uit: Smaakt naar de dieselgeur die je ook ruikt met iets zoets.
  • Smaak joint aan: Heerlijk zachte rook met een zeer aangename zoet/frisse smaak, echt heerlijk!
  • Effect: Het begint heerlijk zwaar te worden in de benen daarna in de armen en voor je het weet voel je je chill en relaxt.
    Het is geen super zware zoals de trichomen je doen geloven,  maar zeker geen een lichte variant!
    Dit is een wietje die je mee aan de hand meeneemt naar de bank en je een hoop eten laat halen, heerlijk!:icecream:
    ik denk dat dit ook een heerlijke wietje is als je gaat liggen zonnen op het strand of in de tuin.
    Het effect blijft ook zeer lang en constant doorlopen, na 4 uurtjes wordt het pas wat minder^_^

Zeker een soort die ik nog een keer zal kopen om te roken, puur genieten!:spliff:
In het Kort: Heerlijke wietje, die wat sterker dan gemiddeld is.
Heerlijk zacht in de keel en heerlijk zoet/fris smaakt:verrygood
Goed soortje voor in de avond en waarschijnlijk perfect bij een zomerse dag!
 

Bedankt Limbic, zeer lekker soortje!:wub:

 

Gr, X
 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er ook precies een fruitig wietje uit. Zalig. Laat het je smaken. Ik zal eentje rollen met NYK Diezel en beetje zelfgemaakte hasj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love the diesel! Bedankt Xaim leuk revieuw. :D

Ik kan wel zeggen dat ik best trots ben als je zegt dat ze puur zacht smaakt.

Komende week weet ik het eindgewicht. Ben daar ook erg benieuwd naar omdat we met hetzelfde draaien.

Fijn weekend iedereen!!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan @Limbic!

Vanavond is de Mimosa aan de beurt, daar ben ik zeer benieuwd naar omdat ik al weet hoe ze ruikt, maar vanavond daar meer over:verrygood

Zeker, heerlijke wiet om puur te roken. Mijn complimenten, want niet elke wiet heeft een "zachte" rook puur:tu

Ben ook zeer nieuwsgierig naar jouw opbrengst. Ik heb gisteren trouwens mijn "440w" lamp na gemeten en je had gelijk, ze zijn inderdaad 420W zoals jij al aan gaf. Had dus 1 op 1.18 gedraait, mooie score met een 2de ledkweek. De huidige kweek ga ik voor 1,25:innocent: maar of dat gaat lukken....we gaan het zien:D beetje uitdaging is nooit weg.

Gr, X 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Limbic, ik heb niet genoeg geschikte ruimte om te laten voorgroeien. Wel genoeg ruimte maar  geen geschikte ruimte.

Binnen anderhalf jaar kopen we of verhuizen we. Dan kan ik ook die weginslaan. Dan heb je toch echt wel de meer pure vorm van genetica denk ik.

Is ook plezanter lijkt me om met meerdere projecten bezig te zijn. Maar eerst nog wat groeien en bijleren. Stap per stap. 

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Xaim said:

Graag gedaan @Limbic!

Vanavond is de Mimosa aan de beurt, daar ben ik zeer benieuwd naar omdat ik al weet hoe ze ruikt, maar vanavond daar meer over:verrygood

Zeker, heerlijke wiet om puur te roken. Mijn complimenten, want niet elke wiet heeft een "zachte" rook puur:tu

Ben ook zeer nieuwsgierig naar jouw opbrengst. Ik heb gisteren trouwens mijn "440w" lamp na gemeten en je had gelijk, ze zijn inderdaad 420W zoals jij al aan gaf. Had dus 1 op 1.18 gedraait, mooie score met een 2de ledkweek. De huidige kweek ga ik voor 1,25:innocent: maar of dat gaat lukken....we gaan het zien:D beetje uitdaging is nooit weg.

Gr, X 

 

Ben ik wel nieuwsgierig na. Rook je altijd puur? Als ik mijn oogst klaar is ga ik ook terug puur roken. Nu te kostelijk als het van de shop komt. :rofl

Edited by Fearghus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...