Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Canobi

terpenen toevoegen

Recommended Posts

Mijn hond krijgt voor zijn artrose cbd en thc olie.
De thc olie maak ik zelf met wiet van de coffiesjop. Deze maak ik via de AHO methode en decarboxyleer deze op een verwarmbare magneetroerder rond de 110 graden Celcius.
Hij krijgt tevens cbd olie van Jacob H. 
Om de werking van de cbd olie te versterken wil ik tepenen gaan toevoegen aan de cbd olie. 

Omdat ik niet teveel terpenen wil geven vraag ik mij af of er in mijn thc olie terpenen aanwezig kunnen zijn.

Overal lees ik dat de terpenen snel vergaan bij extractie. Maar als ik kijk naar de verdampingstemperaturen van terpenen liggen ze, behalve B-caryophyllene geloof ik 120 gr C, ver boven de 120 graden.

Ik weet natuurlijk ook niet of er in de White Widow, deze haal ik altijd, van de CS uberhaupt veel terpenen inzitten. Bij de ene analyse zie je 5% en de andere nog geen 1%.

Mijn hoofdvraag is dus of er in mijn thc olie nog terpenen in kunnen zitten.
 

Edited by Canobi

Share this post


Link to post
Share on other sites

De terpenen in wietolie zullen veelal vervliegen bij het verhitten. Je kunt aanvullen met limoneen en humuleen. Je zou een keer de OG Kush kunnen proberen.

 

Edited by riesje1965
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet enkel vervliegen, enorme oxidatie wanneer je met de mooie ronde bechermende wasbolletjes gaat kloten om de stoffen eruit te halen

denk dat het naar openbare wc gaat ruiken :cry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helpt het ook? Hoe dien je toe? Druppels door het eten? En waarm terpenen?

 

ps mijn hond heeft ook artrose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even voor de duidelijkheid, je geeft je hond nu cbd-olie en thc-olie. Ik neem aan dat je dat in het voer doet, allebei tegelijk?
En nu wil je het gaan mengen?   Wat is het verschil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oppassen met katten in de buurt als je met terpenen aan de gang wilt gaan.

Wist je dat je ipv proberen via mixen olie en zo een profiel te krijgen, veel terpenen ook als (biologisch) concentraat kunt kopen?

Klik

Heel goed oppassen met wat je doet, het is geen mens waarvan via overlevering wel in te schatten is hoe het uitpakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou geen terpenen toevoegen aan de olie.Zelfs met tea tree olie kunnen ze al aardig ziek worden & terpenen zijn niet zo snel uit het lichaam verwijderd.Amerikaanse dierenartsen schrijven er ook over.Dier kan al gauw overgedoseerd worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...