Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
BOMBASTICK

biotabs producten maar 2 dagen houdbaar??

Recommended Posts

Iemand bekend met de houdbaarheid van de Biotabs producten?

Ik heb de sheet er even bij gepakt en kwam het volgende tegen (dikgedrukt onderaan)

Store in a cool, dry place for up to 2 days.

bron: https://www.biotabs.nl/pub/media/wysiwyg/pdfs/mycotrex.pdf

klopt dit wel? heb ze namelijk (ongeopend) al ruim een maand in de kast liggen, heb juist de grotere pot gekocht zodat ik het vaker kan gebruiken binnen een termijn van een half jaar.

 

biotabs.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die beperkte houdbaarheid gaat alleen op na openen vd verpakking;)

Als jij de pot goed afsluit en zo koel mogelijk bewaard dan is het echt niet 'dood' na 2dgn, wel zullen de sporen steeds minder actief worden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kunnen ook bedoelen dat je je aarde 2 dagen koel moet wegzetten zodat de reactie plaatsvindt......?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/21/2018 at 12:11 PM, lostchild said:

Die beperkte houdbaarheid gaat alleen op na openen vd verpakking;)

Als jij de pot goed afsluit en zo koel mogelijk bewaard dan is het echt niet 'dood' na 2dgn, wel zullen de sporen steeds minder actief worden.

 

ah dat stelt me gerust, thanks ;)

 

On 12/21/2018 at 9:51 PM, CaveDave said:

Ze kunnen ook bedoelen dat je je aarde 2 dagen koel moet wegzetten zodat de reactie plaatsvindt......?

volgens mij is het echt de houdbaarheid, aangezien er staat cool and dry place, en de biotabs producten houden volgens mij juist van een warm en vochtige ruimte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kan verklaren waarom ik in het verleden slechte resultaten heb behaald met Biotabs. Er werd toen bezuinigd op de voeding o.a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom niet even eenmailtje aan biotabs gestuurd? Krijg je vast een duidelijk antwoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...