Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-Henkie-

Vraagjes paddo's..

Recommended Posts

Ik vroeg me af hoe het is om van paddo's thee te zetten.. doe je de zelfde hoeveelheid als je normaal zou eten en hoe moetje et precies bereiden? En is dat ook erg vet of wat minder?

helpt het roken van wiet trouwens (voor hallucinaties) of versterkt et de trip van paddo's? ik heb namelijk weles paddos op en ging daarna smoken en kreeg daarna pas echte hallucinaties maar kweet niet of dat erg kwam door de wiet want leek eignlijk wel of dat hielp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het maken van paddothee is ook een optie om flink van de wereld te raken. Je gebruikt er dezelfde porties voor als wanneer je ze zou eten. Let wel, paddothee is altijd minder sterk dan wanneer je de portie zou eten. Ik heb even receptje van de paddopagina voor je opgezocht..

 

"Dan hier nog een heel simpel recept voor het maken van Paddothee.

 

Vermaal de hoeveelheid paddo's die je gaat gebruiken. Zorg dat de stukjes zo klein mogelijk zijn. Doe de stukjes in een thee-ei of thee-knijper. Je kan ook een gewoon theezakje leegmaken en die vullen.

 

Doe voor elk persoon een groot glas water in een pannetje. Verwarm het water tot het heel zachtjes kookt en je kleine belletjes ziet opstijgen. Leg nu het thee-ei in de pan. Als je een theezakje gebruikt, zorg dan dat hij onder water blijft. Draai het vuur laag, en laat het water een uur trekken onder zachtjes koken. Je kunt voor de smaak evt. een theezakje met een smaakje in de pan doen. Doe dit dan wel de laatste 5 minuten.

 

De thee in de bekers schenken en warm of koud opdrinken. Zorg dat je een lege maag hebt voordat je gaat drinken. Je kan de thee ook in een thermosfles doen, en meenemen naar een locatie. "

 

Het roken van tijdens de trip kan lichtelijk versterkend werken. Probeer eens een joint van passiebloem tijdens je trip, dat werkt wel enorm versterkend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gedroogde passiebloem kan je halen bij de betere smartshops. Je kunt het eventueel ook op internet bestellen.

 

Je draait een joint met de gedroogde passiebloem en die rook je op tijdens de trip. Passiebloem versterkt het gevoel, maar ook de hallucinaties.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gedroogde passiebloem kan je halen bij de betere smartshops. Je kunt het eventueel ook op internet bestellen.

 

Je draait een joint met de gedroogde passiebloem en die rook je op tijdens de trip. Passiebloem versterkt het gevoel, maar ook de hallucinaties.

denk je da ze die bij sirius hebbe? want dan gak da ook denk is probere!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou het maar gewoon lekker bij een wiet jointje (IMO), wie weet wat het is in de passiebloem dat het effect versterkt (ik vond het zelf niet zo'n geweldige high; ging gepaard met misselijkheid en duizeligheid).. Dat het een potente MAOI is is dus niet waar, het schijnt namelijk een paar honderd keer minder MAO remmers te bevatten dan een normale dosis Peganum Harmala..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stevens, je zegt telkens 3 uur van tevoren niks eten, maar als ik bijvoorbeeld een hele lege maag heb en ik ga blowen kan het al soms weleens minder fijn zijn / fout gaan, is dit met paddo's ook zo ? Of maakt het niet uit of je maag leeg is ? (want bij wiet prop ik me vantevoren altijd vol <_<)

en nog een noob vraagje : Wat betekent / zijn MAO remmers ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...