Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Haipaaltje

Wietplant of niet wietplant

Recommended Posts

Hai ,

Ooit deze vraag ook eens gesteld maar kan niets meer terugvinden , vandaar nogmaals .

Wat is voor de overheid nou een wietplant ?

Een ongewortelde stek ?

Een gewortelde stek ?

Een stek in een medium bv. aarde ?

Een plant met 1 top lijkt mij een plant , maar als deze plant nou tig keer getopt is zeg een moedertje , wordt dit dan ook gezien als 1 plant ?

 

Dan het volgende , enten , wat in de fruitteelt vaak gedaan wordt , kan ook met onze wietplant . De wietplant en de hopplant hebben 1 voorouder dus zijn nauw verwant en kunnen dus geënt worden .

Dus ik kweek een hopplant en ik ent hierop wietstekjes , heb ik nu een wiet of een hopplant ?

Hai

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

een ontkiemend wietzaadje

hasjiesj

een gebruikelijk vast mengsel van de afgescheiden hars verkregen van planten van het geslacht Cannabis (hennep), met plantaardige elementen van deze planten

hennep

elk deel van de plant van het geslacht Cannabis (hennep), waaraan de hars niet is onttrokken, met uitzondering van de zaden

 

 

alles dus :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles tellen ze mee, zelfs je cactussen als er toevallig een wietluchtje vanaf komt...

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, vakman said:

Alles tellen ze mee, zelfs je cactussen als er toevallig een wietluchtje vanaf komt...

Die waspods van de Jumbo ruiken ook naar wiet.Zouden ze die dan ook meenemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ,

Jullie gaan uit wat de politie vind en doet , ik bedoel eigenlijk wat vind een rechter ?

Ooit eens gelezen dat 5 wietplanten en 10 stekjes ( door een rechter ) onder het gedoogbeleid vielen . Vandaar mijn vraag .

Hai

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij moet een rechter zich ook maar gewoon aan de kromme wetgeving houden 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...