Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
-Henkie-

Verhalen/hallucinaties paddotrip?

Recommended Posts

ik zelf een paar x paddo's op nu maar kwil wel eens weten wat andere gezien hebben ofso in hun trip en hoeveel je dan op had en van welke soort..

Share this post


Link to post
Share on other sites

of vertel je eigen ervaring

maar iets wat ik, nooit gehad heb zijn visuele halucinaties.

en als er dan mensen afkomen van ja ik zag krusty de clown dan denk ik zo van

komaan da is nie gebeurd. Dat is net alsof faken dat je zat bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ja die hallucinaties zijn ook nie echt om mee te stoefen :smoke

Heb eergisteren 16 gram van mijn eigen gekweekte paddo's gegeten en het was toch wel een leuke ervaring :verrygood

Ik had al van 's middags 12u. niets meer gegeten en dan mijn paddo's rond 18U. opgegeten ik voelde me tot 's avonds wat misselijk ook al probeerde ik me meer op de trip te concentreren en dat was echt wel plezant... na een half uurt voelde me'n ledematen nogal zwaar aan en toen ik rechopstond ging alles zo traag en voelde ik me zalig dronke.

toen ik naar de pc keek zag ik de zinnen op msn zo lichtjes golven en toen ik in de spiegel keek zag ik mijn wengbrouwen en mijn mond en kaak ook lichtjes golven.

 

volgende keer neem ik een volle portie (was wel heel anders van gevoel dan dat ik me erbij voorstelde en ik kan me nu moeilijk voorstellen dat je een badtrip kan krijgan maar kom.

Ook voelde ik een gevoel in mijn lage rug die ik normaal anders niet ken maar op dat moment toch als het ware herkende, echt vrij raar die paddo's :D

was de dag nadien wel behoorlijk suf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een hele protie thaise genome, dit was in mechelen waar ik chill een spelletje risk speelde met mate, naturlijk gepaard me een paar jointjes en alcohol mixjes :P :wOOt daar begon het met een zalige lachkick en ik leefde me echt in in het spelletje (tot dat men mannetjes dood ware, kon ik echt niet aan :s ) nog steeds alles goed en wel wille we vertrekke na et jeugdhuis in onze thuisbuurte dus pakke we de bus, vanaf hier ongeveer begint het "rare trippe" ik zit over alles ma dan ook alles na te denke en verder en verder en besef ik uiteindelijk meestal da men ged8te helemaal afgedwaald zijn, daarna weet ik het niet helemaal maar men mate zeggen dan dat ik in men eige ben beginne praten, eens dat we aangekome ware(eindelijk, leek een eeuwigheid te duren . . . ) ging ik met een 9tal vriende na bij een maat thuis waar we uiteindelijk in de tuin stonde, vanaf daar begon ik heel de tijd over na te denke dat et niet goed gaat aflopen want ik wist niet hoe ik thuis zou komen. Aan verschillende maten gevraagd of ze me naar huis zouden doen maar niemand die kon . . . na een tijdje had ik helemaal geen tijdsbesef nemeer, soms leek et of ik er nog maar enkele minute stond en een paar minute later leek het of ik er al een paar uur stond, dan ineens keek ik naar het dak van die vriend bij wie ware en het begon te golven, daarna te ademen met een mooie soort glans (kwam wrs door de ijs dat er op lag, vriesde toen maar daar had ik ook geen last van). En toen zei een maat me van kijk hoe mooi de lucht is en ik keek naar boven en het was alsof er allemaal donswolkjes ware en een stroom van witte bolletjeser tussen stroomde en de maan was prachtig en zo gedetailleerd. Na een tijdje begon ik te pannikeren en iedreen rond om mij te waarschuwen dat ze nooit zoveel paddos moeten doen als mij, en na een tijdje d8 ik echt dat ze eveveel ophadde als mij. ineens begon er iemand trg te praten tegen mij, maar et was niemand van men vriende, kweet niet wie het was ma et kalmeerde me wel :lol:, toen we dan uiteindelijk hadde beslote om trg naar het jeugdhuis te gaan verliep alles zeer traag en begonnen men vrienden hun hoofden te vervormen ( in ene keer grotere lippen, wenkbrauwen, kin, neus, alles) en de afstand is nog geen 500 meter en ik deed er echt superlang en als er mense dicht bij mij stonde werde ze supergroot en als ze een paar meter verder stonde superklein en ik stond geregeld in eene keer stil en d8 ik in men eige wnr ben ik nu gestopt me lope..?? na een uur stappe ben ik er dan eindelijk waarna ik 2 keer heb gewaagd eventjes binnen te gaan voor elke keer minder als een minuutje, het was er gwn te druk en te warm . . . eindelijk vond ik iemand die me naar huis zou brengen en wil de rotzak me nog geld aftroggelen ook en toen hij mij bij de kraag vastpakte (gwn vo de grap) werd die enorm groot en had ik echt schrik , na een tijdje akkoord ggn da ik hem de volgende keer wel een paar pinten zou kopen omda ik nu geen geld meer had (weet niet hoe het komt dat ik geen geld meer had, want had nog geld toen ik op de bus zat en heb niets meer gekocht sinds toen, uiteindelijk nix voor hem gekocht B) ) op de weg naar huis leken we te vliegen, echt snel aant gaan en supersoepel tot we aan rode lichte kwame en moeste we stoppen toen we stilstonden begon heel men beeld te verdraaiien toen we weer verder reden niet meer . . . :smoke eindelijk bij mij thuis aangekome stopt die in het midden van het straat en sta ik daar mij af te vrage wrm hij niet ff aan de kant kon gaan, maar dat was ik mij echt wel lang aant afvrage en ook aan hem aan het vrage wrm enzo na eentijde discusiere uitgestapt en naar huis ggn maar om naar men huis te gaan moet ik langs achter komen en ga ik langs een soort afdak met daaronder onze fietsen en mijn brommer en ik zweer het dat ik er voorbij liep en in ene keer stond ik trg voor het afdak en begon ik door te draiien : ik van dat kan toch helemaal niet . . . :verrygood :D trg voorbij gelopen en stond ik trg waar ik eerst stond, en toen was ik echt bang dat ik erges bleef in steken, alle moed bij een geraapt en nog is geprobeerd en toen lukte het me wel. eens binne (met veel lawaai :s :s ) naar bove ggn eve in de spiegel gekeke, en gzn dat men pupille zo groot ware dat ik het bruine van men oge niet meer kon zien, was echt een supervoos beeld het leek alsof ik gwn witte ogen had en een gigantische pupil)

en daarna direct gaan slapen, volgende morgend (namiddag eiglijk :P ) wakker geworden met 3 lege doosjes paddo, het schijnt dat ik 2 doosjes had verkocht aan vrienden . . .

 

voila een verslagje niet echt helemaal volledig want er zijn grote zwarte delen in die avond B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr. stevens raad aan om minstens 3 uur op voorhand niets meer te eten maar ik had 6 uur niets meer gegeten en toen ik de paddo's op had voelde ik me behoorlijk misselijk :verrygood

 

Ik denk dat het beter zou zijn moest ik toch iets gegeten hebben...

Iemand ervaring met paddo's eten ook al heb je nog maar een uur geleden iets gegeten???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kzou gewoon 2 a 3 uur vantevoren niets eten dan is je eten verteerd enzo en hebje toch niet zon superhonger, 6 uur is wel erg lang haha dan zou ik allang sterven van de honger. maar volgens mij kanje na et eten van de paddos tog gewoon weer wat gaan eten? of scheelt dat ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker wij eten terwijl we de champi's verorberen , om ze binnen te krijgen , vindt het nauwelijks te eten :smoke mijn neef kwam ooit eens aant het ontbijt na een avondje trippen toen plots het melkgeultje van melkfles tegen hem begon te praten :D scheef he :verrygood

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jengle-J
Ik denk dat het beter zou zijn moest ik toch iets gegeten hebben...

Iemand ervaring met paddo's eten ook al heb je nog maar een uur geleden iets gegeten???

Ik heb al een paar keer getript, waarbij ik soms tijdens de paddo's nog wat aant eten was en een keer dat ik over de hele dag 1 hamburger ofzo ophad. Voor mij maakte het niet echt veel uit, ik word nooit echt misselijk bij het eten van paddo's.

Maar het beste lijkt mij toch dat je een klein "bodempje" eten in je maag hebt. Is denk ik ook wat stabieler voor je maag.

 

Ik heb tijdens een trip ook meegemaakt dat we met zijn 5en in de woonkamer zaten en iemand vroeg drinken. In het midden van de woonkamer lag een fles, dus iemand wilde hem geven maar hij tikte hem per ongeluk om. Iedereen dacht dat er drinken uit die fles stroomde, maar een halve minuute later ofzo kwamen we erachter dat er niets in die fles zat. Ik heb echt nog nooit zo hard gelachen tijdens een trip :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahah :verrygood

wij waren eerst nadat we paddos op hadden gaan lopen, komen we langs een huis waarin ik in de woonkamer keek, daar lag een vrouw in een stoel te slapen, maar ik d8 dat ze dood was, dus wij gaan dichter bij kijken omdat we er heilig van overtuig waren dat ze dood was. staan we met onze neus voor de ruit te kijken en klopt er iemand op de ruit om et te controleren, dat wijf schrikt natuurlijk gewoon wakker en kijkt ons aan, wij wegrennne :smoke klag ook helemaal in een scheur jonge :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb drie dagen geleden nu gedroogd paddo's gegeten en dit keer een normale portie of zelfs iets meer denk ik want ik was nu toch voor de 1ste keer behoorlijk serieus aan het trippen :D

 

de eerste 4 uren lag ik in mijn zetel met mijn dekbed op me omdat ik het wat koud had. ik voelde me in het begin nogal wat vreemd maar na een driekwartier begon dat gevoel over te gaan naar een aangenaam trip gevoel tot ik oppeens overal gezichten zag. Ik zag in mijn dekbed gezichten, grote, kleine levensechte menselijke gezichten, juist alsof ik naar foto's zou kijken, dat allemaal zag ik in men dekbed en later ook op de muren en de grond...

Ook in een bep. deel van mijn bureau zag ik een piraat met een big smile en wat later in mijn dekbed zag ik een vurige engel (op dekbed staat een oranje leeuw)

Het was gewoon zo geflipt,mooi en levensecht dat ik dacht dat wat ik zag er eigenlijk wel echt was en als je nuchter bent je dat gewoon niet ziet maar dat het er eigenlijk wel is enzo. 'k Begon dan ook massas te denken en linken te leggen over grote levensvragen en die werden door die paddo's als het ware beantwoordt, echt vaag, natuurlijk achteraf bekeken klopte dat aan geen kanten :verrygood

 

Na 4 uur zo trippen begon ik te beseffen dat ik daar al 4 uur lag en dat het eigenlijk wel wat begon tegen te steken en oppeens werd ik heel bang.

Ik dacht in die vorige 4 uur dat een Bad trip ma fabeltjes waren omdat ik me in die tijd zo goed voelde en dat ik zelfs god zat te bedanken voor die unieke ervaring. Ik wist oppeens van shit kga bang worden en telde ik zo af 3,2,1 en BAM een heel kort maar super krachtig nog nooit eerder meegemaakt angstig gevoel die als het ware op me af kwam gestormd.

Gelukkig is het gevoel dan wat geminderd maar ben ik nog 3 uur redelijk out gegaan. Ik begon te denken dat ik stonk en heb me dan gewassen maar wist niet meer echt hoe ik er aan moest beginnen voor bijv. eerst me kleren uit te doen enzo... en ik zat helemaal vast en begon gewoon gek te worden.

Ik begon dan helemaal depressief te worden vond mezelf een waardeloze lozer, zat helemaal in de knoop en begon te janken :verrygood

Is echt jammer dat dit gebeurd was, want dit heeft die unieke ervaring wat omzeep geholpen :P

Kan dit zijn doordat ik gedroogde ophad ipv. natte?

Ik had gewone mexicaantjes op -> psylocibe cubensis Equador

(zelf gekweekt)

 

Ik stel mezelf nu de vraag dat als ik het nu terug doe ik dezelfde hallucinaties zal zien, want ben bang dat als het weer zo is het rapper zal vervelen en dat ik zo rapper bang zal worden ofzo...

Verschillen die hallucinaties iedere keer, of raden jullie aan om eens een wandeling te maken tijdens de paddotrip?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik begon dan helemaal depressief te worden vond mezelf een waardeloze lozer, zat helemaal in de knoop en begon te janken  :verrygood

Is echt jammer dat dit gebeurd was, want dit heeft die unieke ervaring wat omzeep geholpen :verrygood

Kan dit zijn doordat ik gedroogde ophad ipv. natte?

NEE. Hoe je trip verloopt ligt veelal aan je SET & SETTING. Setting is de omgeving in waar je van plan was te gaan trippen en set is je gemoedsrust.. Als jij gaat panieken tijdens je paddo trip, reken maar dat het dan onplezierig kan worden.. Wat jij had was nog geen "bad trip"..

 

Je mag dan wel misschien paddo's kweken, maar van wat ik tot nu toe heb gelezen is dat je geen flauw benul van wat paddo's doen/zijn.. Ik raad je aan om deze site HELEMAAL door te lezen:

http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb drie dagen geleden nu gedroogd paddo's gegeten en dit keer een normale portie of zelfs iets meer denk ik want ik was nu toch voor de 1ste keer behoorlijk serieus aan het trippen :D

 

de eerste 4 uren lag ik in mijn zetel met mijn dekbed op me omdat ik het wat koud had. ik voelde me in het begin nogal wat vreemd maar na een driekwartier begon dat gevoel over te gaan naar een aangenaam trip gevoel tot ik oppeens overal gezichten zag. Ik zag in mijn dekbed gezichten, grote, kleine levensechte menselijke gezichten, juist alsof ik naar foto's zou kijken, dat allemaal zag ik in men dekbed en later ook op de muren en de grond...

Ook in een bep. deel van mijn bureau zag ik een piraat met een big smile en wat later in mijn dekbed zag ik een vurige engel (op dekbed staat een oranje leeuw)

Het was gewoon zo geflipt,mooi en levensecht dat ik dacht dat wat ik zag er eigenlijk wel echt was en als je nuchter bent je dat gewoon niet ziet maar dat het er eigenlijk wel is enzo. 'k Begon dan ook massas te denken en linken te leggen over grote levensvragen en die werden door die paddo's als het ware beantwoordt, echt vaag, natuurlijk achteraf bekeken klopte dat aan geen kanten :verrygood

 

Na 4 uur zo trippen begon ik te beseffen dat ik daar al 4 uur lag en dat het eigenlijk wel wat begon tegen te steken en oppeens werd ik heel bang.

Ik dacht in die vorige 4 uur dat een Bad trip ma fabeltjes waren omdat ik me in die tijd zo goed voelde en dat ik zelfs god zat te bedanken voor die unieke ervaring. Ik wist oppeens van shit kga bang worden en telde ik zo af 3,2,1 en BAM een heel kort maar super krachtig nog nooit eerder meegemaakt angstig gevoel die als het ware op me af kwam gestormd.

Gelukkig is het gevoel dan wat geminderd maar ben ik nog 3 uur redelijk out gegaan. Ik begon te denken dat ik stonk en heb me dan gewassen maar wist niet meer echt hoe ik er aan moest beginnen voor bijv. eerst me kleren uit te doen enzo... en ik zat helemaal vast en begon gewoon gek te worden.

Ik begon dan helemaal depressief te worden vond mezelf een waardeloze lozer, zat helemaal in de knoop en begon te janken :verrygood

Is echt jammer dat dit gebeurd was, want dit heeft die unieke ervaring wat omzeep geholpen :P

Kan dit zijn doordat ik gedroogde ophad ipv. natte?

Ik had gewone mexicaantjes op -> psylocibe cubensis Equador

(zelf gekweekt)

 

Ik stel mezelf nu de vraag dat als ik het nu terug doe ik dezelfde hallucinaties zal zien, want ben bang dat als het weer zo is het rapper zal vervelen en dat ik zo rapper bang zal worden ofzo...

Verschillen die hallucinaties iedere keer, of raden jullie aan om eens een wandeling te maken tijdens de paddotrip?

Heftig! Eindelijk lees ik eens een reactie waarin het toch fout is gegaan. Heb tot nu toe vooral positieve reacties gehoort en hoor ook steeds dat de kans op bad gaan nihil is, wat ik eigenlijk niet geloof.

 

Ga je het ondanks dat toch nog een keer proberen?

 

Misschien moet je een andere omgeving zoeken? Waar dacht je eigenlijk aan t oen je bang begon te worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga het zeker nog eens doen maar dan nu met een vriend zodat we wat kunnen praten.

 

Toen ik slecht ging dacht ik gewoon aan dat het al heel de tijd 't zelfde was en dat het eigenlijk nog wel bangelijk zou kunnen "vervelen" -> tegensteken omdat ik nog altijd zwaar aant trippen was en ik zo nog dacht dat het wel nog een tijdje zo zou blijven duren. En dit alles in 3 seconden tijd want voor die drie seconden zat ik nog lekker zalig te trippen en dacht dat bang worden bijna onmogelijk was.

 

@blowmonkey idd. ik ken eigenlijk niks van de werking van paddo's.

Ken je soms geen nederlandse site ofzo?? want ben niet zo goed in engels :verrygood

en wat zijn eigenlijk de negatieve gevolgen van paddogebruik???

Als ik info zoek over paddo's weten ze allemaal maar enkel te vertellen dat er psycho actieve stoffen zitten in paddo's die je doen laten trippen, nl psylocibine en psylocine ofzo :verrygood

 

*iedereen spreekt hier ook over als je bang bent doe het niet, doe het enkel als je ervoor klaar bent.

Ik was zelf de eerste keer ook heeeel bang maar heb er uiteindelijk nog van genoten zie je... behalve dan de tweede keer nu dat het op het laatste wat fout liep.

Je moet er gewoon zelf proberen van te genieten op dat moment en dan is het zalig die paddo's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat heb ik dus ook een keer gehad. Heb in totaal iets van 5x paddo's gedaan maar de laatste keer ging het ook beetje fout...Mijn maat zat op de bank lekker te genieten dacht ik, ik stond voor hem om op de plank boven hem even naar een dvd'tje te zoeken. Ineens zakt ie in elkaar op de bank en zijn hoofd valt naar achter. Ik was zelf nog zwaar aan het trippen dus had zoiets van wtf!?!? Ik schud hem een paar keer door elkaar en inene kwam ie bij... en keek me echt zwaar wazig aan. Ik was blij dat hij weer in orde was maar toen voelde ik idd een soort van slecht gevoel opkomen. Vooral toen mijn maat de geweldige opmerking maakten dat de bad trip zeker weer terug zou komen voelde ik ook zo`n kut gevoel opkomen wat insloeg als een bom... Ik ben van de trap gelopen, naar buiten, kon niet meer goed om me heen kijken en ben op de stoep gaan liggen. Ik wilde namelijk naar een bankje op het grasveld. Toen geprobeerd verder te lopen maar lukte niet, midden op de straat gaan liggen voor een paar minuten. Vervolgens naar het bankje gestrompeld, zag alles om me heen draaien en kon me niet goed concentreren. Toen ik eenmaal daar was ben ik rustig op het bankje gaan liggen en geprobeerd mijn gedachten te ordenen en te zorgen dat ik weer wat kalmer werd.... naarmate het wat beter ging ben ik weer terug naar binnen gegaan en toen ging het gelukkig wel weer.

 

Mijn maat had al 2x eerder een bad trip gehad maar nog niet zo erg. Wat me opviel was dat het bij beide keren paddo`s waren van een bepaalde shop en niet de shop waar eerst haalden. Ook waren de datum stickers onder op de bakjes weg gekrast waardoor ik al zo`n vermoeden had dat die paddo's niet helemaal meer in orde waren. Desondanks zijn paddo's een geweldige ervaring maar ik denk dat het heel belangrijk is dat je het A) Met iemand doet die een goede maat van je is en je kan vertrouwen, :verrygood In een veilige omgeving doet waar je je op je gemak voelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja klopt je moet ook gewoon zorgen dat je er zin in hebt. als je er egt zin in hebt je bent met goeie vrienden en een goeie omgeving kan er bijna nix verkeerd gaan denk. en khad gehoord dat et ook help als je bv dextro energy snoepjes bijhebt voor als et foutgaat als je die eet (schijnt dat wat te helpen?) en als je al denkt dat et helpt kan et ook egt helpen omdat et allemaal psychisch is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb eergisterenavond paddo's genomen met nog iemand.

Wa hadden eerst paddo's gegeten en dan in tussentijd een joint gerookt.

Man man man, mijn paddotrip werd beter ingeleid door die joint en ook die misselijkheid dat ik de vorige keren telkens had in het begin was er ook niet.

Ik rook normaal geen gewone tabak (of toch niet veel) maar ik had toen echt massas zin om te roken, de eene achter de andere, ik weet niet wat dat was :verrygood toen had ik nog zin in wiet en heb ik nog heel de tijd wiet gerookt en ik werd maar niet schever, het smaakte gewoon.

 

m.a.w. ik kan echt iedereen aanraden om wiet te roken als je paddo's hebt gegeten. is echt wel veel aangenamer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas een beetje op met dergelijke adviezen te geven! Wiet kan bij jou ideaal zijn onder een paddo trip maar bij iemand anders veroorzaakt het misschien wel bepaalde angsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je van paddos met valeriaan thee :verrygood zkr wel handig voor de eerste keer

heeft kalmerende werking.nne toen ik zelf nog volop met planten aan xperimenteren was heb ik vaak zat getript op bijna alles wat te krijgen was.sowveel meegemaakt maar wat mij het meeste bij stond was de BAd trip op paddo,zal nooit meer vergeten dat heb ijk zelfs niet meegemaakt met trippies op de familie solanacea.(doornappel/mandragora/bilzenkruid/belladonna)

paddotrip was toen behoorlijk heavy,gevallen had toch al 10 tal keer getript erop

nam toen elke week paddotrip.en zelf denk ik en is ok sow volgens mij dat de werkzame stoffen zich in je lichaam ophopen ofsow en dan ineens je trip verergert?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfffff, heb paar dagen geleden iets dom gedaan ;)

 

Had een litertje bier gedronken, daarna 25 gram paddo's gegeten en direct daarna 2 joints gerookt :rofl

 

Man, man, man heb ik hard zitten trippen.

Ik voelde me ook opgejaagd en liet me pols nemen door me maat, had iets van boven de 130, OK niet zo superveel ma kvoelde me toch wel aardig slecht.

Ik zag terug overal menselijke gezichen in alles die me toelachten en vriendelijkheid uitstraalden, zo voelde ik dat toch aan tot ze plots allemaal heel bangelijk begonnen te kijken alsof ze dood waren :D Ik voelde die angst en griezel, ook een man met zijn hand naar zijn keel alsof hij stikte man man man wast best angstaanjagend maar ik legde mezelf op om er mee te lachen ook al was ik wat angstig en direct lachte die gezichten me weer toe en kreeg ik een warm en euforisch gevoel.

 

Volgende keer meng ik toch niet meer met andere drugs en neem ik geen paddo's boven de 20 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nam toen elke week paddotrip.en zelf denk ik en is ok sow volgens mij dat de werkzame stoffen zich in je lichaam ophopen ofsow en dan ineens je trip verergert?

LOL, nee, je bouwt hooguit een tolerantie op, maar het hoopt zich niet op in je lichaam. Een "bad trip" krijg je als de set & setting niet helemaal perfect zijn, bijv op een onrustige plaats met allemaal vreemde mensen, of paddo's nemen als je je een beetje klote voelt, etc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

vergeet nooit dat pado's de gemoedstoestand versterken waarin je je bevindt op het ogenblik dat je ze neemt

 

 

mensen die niet zelfzeker zijn blijven imo beter van paddo's af... ikzelf ben nog nooit slecht gegaan maar heb al meerdere malen gezien dat iemand een bad trip kreeg omdat ze zich teveel zorgen maakten (nix zo lastig trouwens dan iemand van het paddo gezelschap dat begint te melken... het "ik wil mij opeens wassen"-fenomeen is trouwens niet zo ongewoon...)

 

 

je moet gewoon onthouden dat die trip overgaat... het is nix eeuwig... en je gewoon laten meevoeren... that's all...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb eergisterenavond paddo's genomen met nog iemand.

Wa hadden eerst paddo's gegeten en dan in tussentijd een joint gerookt.

Man man man, mijn paddotrip werd beter ingeleid door die joint en ook die misselijkheid dat ik de vorige keren telkens had in het begin was er ook niet.

Ik rook normaal geen gewone tabak (of toch niet veel) maar ik had toen echt massas zin om te roken, de eene achter de andere, ik weet niet wat dat was :D toen had ik nog zin in wiet en heb ik nog heel de tijd wiet gerookt en ik werd maar niet schever, het smaakte gewoon.

 

m.a.w. ik kan echt iedereen aanraden om wiet te roken als je paddo's hebt gegeten. is echt wel veel aangenamer :D

en ik kan iedereen aanraden om je joints voor te rollen als je dat van plan bent ;) een uur aan één jointje zitten is geen uitzondering hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...