Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
goldrush

groei stagneerd

Recommended Posts

Ji,

 

Afgelopen dinsdag zijn mijn plantjes begonnen aan de zesde week bloei. Als ik de foto's vergelijk met mijn vorige kweek dan lijkt het wel alsof ze ver achter lopen. Het zijn 35 getopte plantjes, waarvan ik het soort niet weet (iets inde geest van RCI ofzo, Ik weet het, erg dom) De planten varieeren in hoogte tussen de 70 en 80 centimeter. Een enekele uitschieter 100 centimeter.

 

Voedingslijn is Canna + eenmalig PK13+14 plus 5ml superthrives op 100L water

Temp schommelt tussen 30 en 20 (is moeilijk te beheersen met dit klote weer) LV is 70 % (luchtbevochtiger) Licht is 2 * 600Watt met 1000Kub afzuiging. De ruimte is 1,50 bij 1,50 en 2,10 hoog.

 

De voeding geef ik door middel van een waterbak waar mijn potten in staan. De potten zelf zijn rozepotten 11L op cocosaarde. Iedere vier dagen pomp ik de waterbak vol met genoeg voeding voor twee dagen.

 

Halverwege week 4 heb ik twee dagen warmteproblemen gehad waardoor een aantal balderen geel geworden is. Deze heb ik toen gesnoeid.

 

Gaat dit nog goedkomen ?

 

dsc000010fk.jpg

 

dsc000022zm.jpg

 

dsc000036jv.jpg

 

dsc000048qf.jpg

 

dsc000058ye.jpg

 

dsc000063id.jpg

 

dsc000079tz.jpg

 

dsc000080es.jpg

 

BTW sorry voor het formaat van de foto's, digicam stond verkeerd ingesteld en photosjop liep steeds vast.

 

Alvast bedankt voor jullie reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik je een tip mag geven.

 

Ik zou ze de volgende oogst niet meer zo lang laten worden, het lijkt op de foto's namelijk dat je best wel smalle steeltjes hebt en zodoende komen er niet genoeg voedingsstoffen in de toppen.

 

Je hebt ze getopt zeg je?

hoe lang heb je ze dan laten voorgroeien?

 

groet

 

succes verder...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je loopt iets achter, dat halen ze niet meer in. Maar het wordt vast nog wel wiet :|

 

Lv is wel erg hoog (70%) voor in de zesde week bloei, dus doe die luchtbevochtiger maar uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis absoluut zonduh. Deze kweek startte beter dan mijn vorige en daar haalde ik iets meer dan een kilo vanaf. Helaas lijkt het op dit moment echt stil te staan. De toppen groeien nauwlijks. Als ik ze nou zou knippen haal ik nog niet eens de 100gr......... :| :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je loopt iets achter, dat halen ze niet meer in. Maar het wordt vast nog wel wiet :|

 

Lv is wel erg hoog (70%) voor in de zesde week bloei, dus doe die luchtbevochtiger maar uit!

Nu weet ik van de vorige keer dat er altijd wel stagnatie optreedt gedurende een paar dagen. Maar het lijken nu meer de wassen beelden in madame tussaud. Er komt geen beweging in.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was bij mij ook het geval!! Wees gerust , ze komen nog wel!!!!!!! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites
Was bij mij ook het geval!! Wees gerust , ze komen nog wel!!!!!!! :|

bij jouw hebben ze ook een week stilgestaan? Ik hoor van een aantal mensen dat ze de wortels te nat staan omdat de bak met water gevuld blijft voor twee dagen. Klopt dit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vochtig; niet te nat, en niet te droog.

De onderste aarde in de pot is natter dan de aarde aan de bovenkant. De aarde ziet er niet nat uit en is luchtig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BTW sorry voor het formaat van de foto's, digicam stond verkeerd ingesteld en photosjop liep steeds vast.

dit heeft verder weinig met je vragen te maken, maar hier staat een heel handig progje om foto's te verkleinen...

 

je krijgt er gewoon een regel bij onder je rechtermuisknop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...