Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Qwuakerd

Goede voornemens 2019

Recommended Posts

Beste Guerilla strijders,

Gezien het mislukte buitenseizoen voor mij in 2018, heb ik mezelf voorgenomen om dit jaar een helder concreet plan op te zetten, alvorens ik begin met mijn guerilla kweekje. Dit is een mooie bezigheid voor de winterslaap dacht ik zo. Ik speel al een tijdje met een aantal set-upjes in mijn hoofd. De meest concrete op dit moment is: Ik wil graag met 10 plantjes ten strijden trekken tegen de elementen, deze ga ik mooi voorgroeien in een zelfgebouwde propagator. Wanneer de plantjes volgens mij weerbaar genoeg zijn en het weer het toe laat ga ik ze naar buiten brengen. 

Het idee was om een plantengat te graven waar ik 25L potten in wil zetten waarvan ik de onderkant uitgesneden heb, aan de noordkant van alle planten wil ik 30L (of 40L) jerrycans gaan ingraven iets wat hoger dan de potten, in de doppen ga ik een gaatje maken en daardoor een zwart nylon koord de 25L potten in laten lopen. Het idee is simpel dit is voor de bewatering zodat ik er niet steeds heen hoef te gaan, tevens kan ik zo op een hele simpele manier voeding aan mijn dames geven mochten ze dat nodig hebben. 

Om dit jaar beter te draaien, ga ik ook 10 sterke zwarte vuilniszakken vullen  met een mix van: 12,5L potgrond, 12,5L Cocos blok, kippenmest, hout as, en 2 wormen. De bedoeling is om dit lekker te mixen en te laten broeien tot het naar de locatie kan.

In mijn hoofd heb ik nu de hoofd ingredienten om succesvol te draaien. De plek daar kan ik met de auto vrij dichtbij komen, dus het sjouwen van alle benodigdheden blijft tot een minimum beperkt. Als er nog suggesties zijn of kritiek hoor ik het natuurlijk erg graag.

 

Met vriendelijke groet,

Qwuakerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het zo’n perfect plan :whistling kan me niet voorstellen dat er niemand is met een goed aanvullend idee of kritiek:engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker op het grondwaterpeil letten en niet met "drugsafval" in je auto naar een parkeerplaats in een buitengebied rijden :head_hurts_kr:

water uit = water in

hoe ga je die kannen vullen zonder er water heen te dragen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde eigenlijk een plastic zeiltje (vuilniszak) om de kannen heen leggen en bedekken onder een lagje zand en bladeren zodat regenwater en douw terug zou druppelen in de kan. Maar ik zie dat ik dat vergeten ben te vermelden in de op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben gister nog een keer gaan scouten voor een plekkie en ik denk dat ik een top spot gevonden heb. Wat er groeid op dit moment is een goede indicatie. Op het zuiden komt er volle bak licht, en ik heb een eindeloze voorraad aan compost op een paar meter daar vandaan. Het enige waar ik nu meezit is met de stank. Om en nabij hoeveel meter van de dames af kun je de geur nog sterk ruiken?

3E932593-3AAD-47C5-B54D-C5BF2E6D8E22.jpeg

EC66F1A0-2A73-4F22-B450-96A732D57DED.jpeg

2E9D92EF-2518-4BCC-9AC0-24077A309800.jpeg

E0CC2773-1A07-49AC-BC21-59B6716F47AA.jpeg

2CE638A0-A4C2-4E12-A6F5-E89B31F5E7FB.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...