Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stile

White haze autoflouwer

Recommended Posts

Week 5 

Grond is op 100 liter 50 liter batmix en 50 liter lichtmix staan bijna een week in voorbloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi vol, volgende keer kan je beter een foto maken als de lamp net uit is, of net voor dat die aan gaat:rolleyes:

Nu zijn de kleuren van de plant niet te zien, als die wel te zien zijn kunnen mensen tips geven:tu

Ik kijk in iedergeval gezellig mee:D

Gr, X 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

24uur? Is dat niet een beetje veel voor een plant, ondanks dat het een autoflower is?:P

Heb je al vaker autoflowers onder 24u licht gehad met goede resultaten? 

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij staan ze wat te nat(bol blad). Beter geef je veel water en laat je het daarna goed opdrogen. Steeds een beetje en constant nat is ook niet goed(kan wortelrot veroorzaken). 

Succes!

Groeten, 

Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Stile said:

Nee vrienden van mij wel is voor te testen en zijn gezond

Als ze gezond zijn is het goed, ik had ze zelf toch wel 2 uurtjes donker gegund :rolleyes: maar ben benieuwd hoe het af gaat lopen :icecool

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke, 330 mL is niet gek veel. Maar zou het niet beter zijn om te kijken hoe veel de plant nodig heeft? Ik geef altij water wanneer de planten wat droger zijn en geef ze dan een goede plens water. Zodat het door en door nat(nog geen modder) en dan laat ik ze uitdrogen/drinken totdat ze bijna weer droog zijn(nog geen kurkdroog, oppervlakte droog en 1 a 2cm onder het oppervlak licht vochtig).

Ik maak mn voeding aan, alles wat er in moet er in en dan zuur ik af naar pH 5.5(belangrijk!)

Voer je ze ook bij? 

Groeten,

Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Stile said:

Staan in in mix van batmix en lichtmix

Oke, maar je zuurt niet af? Door het af te zuren zorg je er voor dat je planten de voedingstoffen uit je voeding kan halen. Kijk maar naar het plaatje. 

pH 5.5 is goed om mee te beginnen, want na verloop van tijd loopt de pH weer op. Uit de kraan komt gemiddeld pH 7.0. Dat is te hoog! 

Succes!

Groeten,

Hannesh

download.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Hannesh said:

Oke, maar je zuurt niet af? Door het af te zuren zorg je er voor dat je planten de voedingstoffen uit je voeding kan halen. Kijk maar naar het plaatje. 

pH 5.5 is goed om mee te beginnen, want na verloop van tijd loopt de pH weer op. Uit de kraan komt gemiddeld pH 7.0. Dat is te hoog! 

Succes!

Groeten,

Hannesh

download.png

Ph 5.5 is gebruikelijk op mapito, voor aarde echt te laag.  Blijf je nu bezig met je hydro-geleuter in aarde topics?? Je doet je voor alsof je de KWEEKKONING bent, is daar ook ergens bewijs van?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vakman said:

Ph 5.5 is gebruikelijk op mapito, voor aarde echt te laag.  Blijf je nu bezig met je hydro-geleuter in aarde topics?? Je doet je voor alsof je de KWEEKKONING bent, is daar ook ergens bewijs van?

Nouja, pH 5.5 is hetzelfde kwa pH als regenwater. Het bewijs staat er op het plaatje. En iemand die op wageningen planten gestudeerd heeft zei: ja! Wiet kweek je met pH 5.5. 

De conclusie: alles mengen en dan afzuren naar pH 5.5

Groeten,

Hannesh

Edited by Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het bewijs staat idd op het plaatje: HYDROPONIC PH CHART...  Niet voor aarde dus!

En sinds wanneer hebben ze in wageningen verstand van wiet kweken dan?

Heb je zelf ooit op aarde gekweekt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Hannesh said:

Jawel, ja en ja. 

Nee, nee en waarschijnlijk compleet mislukt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stile,

Mijn advies is (ALS je er op zit te wachten:rofl) om de ph NIET verder af te zuren dan op de zak staat van de grond, meestal zo tussen de 6/6,5Ph, ALS je al afzuurt.

De grond heeft namelijk al de eigenschap om het water zelf te verzuren door alle turf enz dat er in zit.

Kijk vooral naar je planten wat ze willen, maar als ik het zo zie gaat het prima:tu

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bat mix (guano met potgrond) hoeft niet te worden af gezuurd omdat het een organische meststof is.

Te hoog in de pH is natuurlijk ook niet wenselijk hoger dan 8.5 maar dit is wel geregeld waarschijnlijk tussen de 6-6.5.

De pH en eventuele EC waarde kon ik niet vinden van bat mix.

Als je organische voeding er eventueel na een aantal weken erbij wilt doen hoef je niks aan de pH te veranderen.

Wel kon ik dit vinden op de website van plagron.

Moet ik de pH waarde regelen als ik op Batmix kweek?Nee, in combinatie met de kweekstijl 100% NATURAL hoef je de pH-waarde niet te regelen.

 

Edited by Fatamorgana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paarse troep, sorry maar dan kun je beter niks posten...probeer even normale foto's te maken met de lampen uit en flits aan bijv.

Edited by pindarots123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...