Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mr haze

kweek 2019 mr Haze

Recommended Posts

@green for fun  dacht ik ook aan, maar auto's geven zo weinig opbrengst. 20gram (bij mij dit jaar)ofz en mijn  regulieren gaven vorig jaar met 2 450gram
dit jaar hoopte ik op 600g ofz maar zo als het er naar uitziet zal ik de 400 niet eens halen..
en verduisteren dacht ik ook aan maar ik weet niet meteen een plek waar ik ze 1 binnen krijg en 2 lichtdicht is.
wat ik wel ga doen is men planten veel vaker toppen zo dat ze niet zo groot worden als dit jaar want praktisch was het niet, wel vet om te zien! :p

@Lost child, ik bekijk het eens want ik vind het erg sneu, rot september grr :verryangry:

 

Edited by Mr haze

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mr haze Auto's blijven over het algemeen iets kleiner idd, je kunt als je vroeg begint wel 2 rondes doen (2 rondes van 5 planten). (of als het aantal niet uitmaakt voor je, meer planten natuurlijk).

Verduisteren kan ook prima buiten hoor, zelfs als ze in de grond staan. Kijk anders eens bij Leapfarms (amerikaans), zij kweken biologisch buiten op grotere schaal en verduisteren ook doormiddel van (witte)bogen die in de grond worden gestoken waarna er, als het tijd is, een zeil overheen wordt getrokken. Het nadeel van verduisteren is wel dat je elke dag op hetzelfde tijdstip (of wellicht aanpassen aan zonsopkomst) je planten in het donker moet zetten.

Als je de zon op- en ondergang goed in de gaten houdt, kun je er ook voor kiezen om alleen de eerste weken te verduisteren in juli/augustus, daarna wordt het vanzelf korter licht en kun je ze gewoon laten afbloeien zonder dat ze terug de groei ingaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...