Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Twiet

Jelly Hash

Recommended Posts

Jelly hash, een mengsel van dry sift en bho.

Zijn er hier mensen die dit wel eens hebben gemaakt?

Kan er eigenlijk niet erg veel goede info over vinden en wil het zelf gaan proberen. Vandaar mijn interesse in persoonlijke ervaringen van anderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep hiero, maar dan met AHO.
20171126_154552_resized.thumb.jpg.95a0aecbac4a37b5ff714f3dc451cc88.jpg

20171126_100851_resized.thumb.jpg.a496c1c3dacd18a98f07f6055e98cef5.jpg

2e zeef hasj met wat AHO-flakes.  Werkt wel leuk, sterk spul!!

@Head Honcho Moonrocks zijn kleine topjes wiet besmeerd met olie en bestrooid met zeefhasj ;) 

Edited by vakman
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha vakkie, ik had al zo'n donkerbruin vermoeden dat jij hier wat meer van zou weten.

Houdt jij een bepaalde verhouding aan, hoe meng je het, wat is dat donkerbruine gruis, zo te zien heb je het geperst?

Vragenvragenvragen.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oja was vergeten dat het inderdaad een topje wiet met BHO en kief was. Verder denk ik dat je beter af bent om de losse bestanddelen apart te verwerken in een pijp of joint. Want een moonrock en of Jelly Hash verkruimelen/verwerken lijkt me best lastig. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moon Rocks lijkt me een kleverige bedoening, en zonde van je mooie toppen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Twiet verhouding moet je voor jezelf bepalen, is ook afhankelijk van de kwaliteit van je materiaal. ;) 
Dat gruis wat je ziet is de AHO, recht uit de vriezer(laatste restje uit de schaal geschraapt). Dat gaat samen met de zeefhasj in een stukje bakpapier en dan even persen met een stijltang.

Verkruimelen is geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, dus jij kneedt helemaal niet, meteen persen die handel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat werkt lekker snel :) 10 a 20 seconden persen ongeveer!  Wel op een lage temperatuur, anders fik je het meteen weg. Gebruik hier 130 graden ongeveer, wat dikkere plakken iets langer persen ;)  Daarna meteen ff in de vriezer(minuutje) en je hebt een heerlijk plakkie hasj.

20181107_200057_resized.jpg.5b7372f09535a3bf7f595251350ce0a7.jpg

Zoiets bijvoorbeeld, plakkie ice-hasj :icecream:

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHO: gebruik dit alleen puur (pas ook op met hoeveel je toevoegt) want olijfolie of waar je het dan ook mee aanlengt roken is echt niet goed voor je.

Als je commercieel bezig bent met ICE maakt een paar druppels AHO erdoorheen jouw ICE tot de meest gewilde in de wijde omtrek^_^

Mooi he wat je met wat anderen als afval beschouwen kunt doen:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

AHO wordt hier nooit aangelengd met iets, het wordt alleen gerookt of mee gebakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het ook meer tegen degene die wietolie maken volgens de mediwiet methode en denkt: dit moet ik ook maar eens gaan proberen met de wietolie die ik gemaakt  heb en een beetje gumby ICE.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jelly is toch gewoon ongepeste ice? beetje gummy veerkrachtig zacht spul, trek je zo uit elkaar

@vakman verlies je zo niet veel smaak zo hoog? anders beetje in plastic in je kontzak en dan gewoon filmpje kijken op de bank, heb je zo zwarte culo :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik er van begrepen heb is Jelly een mix van dry sift en bho, +/- 80% sift en 20% bho, gemengd maar niet geperst.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, HUFFnPUFF said:

hoe meng je dat? :huh:

Afbeeldingsresultaat voor cementmolen

:D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Edited by Twiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werkt prima :verrygood

Thnx @Twiet :specool

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik je kan aanraden is de soxhlet ( Link) manier en dan mengen met gebrokkelde wiet. Geeft een goede smaak als het gecured wordt. 

Beter om het te mengen met een vaste stof zodat het niet plakt(wiet of kiff), want het heeft een teer-achtige kleverige substantie. 

Groeten,

Hannesh

Ps.

Alle natte hasj droogt uiteindelijk in als het lang(het kan heel lang zijn) genoeg in de open lucht zit. Maar waar het door komt???

Edited by Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel kort en koud gespoelde aho van Frisian dew. Na het uitdampen 45 minuten in de oven op 38 graden, even schrapen met een mesje, en na een paar minuten kan je er vrij gemakkelijk splinters van maken. Gisterenavond getest met de dr dabber ghost... Sterk spul, heb echt als een zaadje op de bank gehangen :rofl wel lekker!

large.P1020570.JPG.a2dec445f1879199aa1252725d404106.JPGlarge.769627040_P1020576(2).JPG.4fcb4a64918e42b24158ddb328560f19.JPG

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er heerlijk uit @Redman :icecream:
Geniet ervan!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...