Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Weedguru

Helloow!

Recommended Posts

Hey iedereen,

Na jaren van 'Jaja, volgende maand begin ik eraan' is 't nu eindelijk bijna zover...
Afgezien van de laatste paar kabeltjes en fan controller, ligt alles klaar, tent staat recht, lamp hangt!
Altijd al plantje willen zetten, lijkt me subliem te kunnen genieten van het resultaat van enkele maanden moeite en verzorgen. 
Voor de grow zelf ga ik 5 plantjes zetten (Special Queen, by Royal Queen Seeds), gaat op LED verlichting draaien, meeste zorgen maak ik me over geluid, geur en warmte, maar komt op zich wel goed :)
Ben absoluuut geen doe-het-zelver, of tuinier, maar, niets mis met eens een nieuwe challenge ^^

Ben er overigens nog niet helemaal uit met welke potten ik ga werken, heb zowel normale, als Smart Pots liggen, maar kijk een beetje op tegen de afloop van de smartpots... Zelfs in de lokale tuinwinkel hadden ze enkel 'saucers', err, hoe noem je dat... 't schaaltje voor onder de pot? xD Anyway, die hadden ze dus niet in de juiste maat, en ook online lijkt 't vreemd genoeg niet iets dat alle growshop verkopen o.O 

Wish me luck :D Tegen volgende week hopelijk een stekker voor aan m'n fan, en een fan controller... en kan 'ie echt beginnen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!:tu

Gr, X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draait het inmiddels een beetje? Succes in ieder geval! B)

 

Edited by Onrust

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...