Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kees A

Led in combinatie met Opticlimate

Recommended Posts

Ik las her en der dat Led in combinatie met een OptiClimate niet de beste combinatie is.

Dacht dat Boefje er iets over schreef, maar krijg het niet gevonden.

Komt ook doordat de OptiClimate vaak genoemd wordt met de afkorting OC, en dan werkt de zoekfunctie niet.

 

Maar wie kan hier wat licht op schijnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/26/2018 at 4:10 PM, Boefje030 said:

Nou mijn OC staat hele dag aan net zoals met HPS alleen met HPS heb ik wel de rv onder controle en met LED niet.

 

Dus in mijn geval verdampen ze zelfs meer.

Google op Opticlimate+LED+wietforum (plak er eventueel een nickname aan vast) en je hebt heel snel gevonden wat je zoekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die had ik al gedaan, en het enige dat ik tegenkwam was een topic waarin Boefje aangaf dat hij problemen had met de luchtvochtigheid die hij met LED icm Opticlimate niet onder controle kon krijgen.

Heb hem in dat topic gevraagd om wat helderheid te verschaffen.

Vroeger had je ook meteen Racker en anderen die iets konden vertellen, maar die zijn allemaal verdwenen helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/14/2018 at 4:54 PM, Kees A said:

Die had ik al gedaan, en het enige dat ik tegenkwam was een topic waarin Boefje aangaf dat hij problemen had met de luchtvochtigheid die hij met LED icm Opticlimate niet onder controle kon krijgen.

Heb hem in dat topic gevraagd om wat helderheid te verschaffen.

Vroeger had je ook meteen Racker en anderen die iets konden vertellen, maar die zijn allemaal verdwenen helaas.

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...