Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bombaqlad Haze

Wat vinden jullie ervan ??? (FOTO)

Recommended Posts

Ben benieuwd wat mensen over mijn planten te zeggen hebben comentaar tips enz.

1x dutch passions seeds outlaw haze (links)

1x goedkoop amnesia zaadje freeseedsonline (rechts)

heb wat problemen met wisselende temperatuur maar verder gaat het wel oke 

gebruik 150w echt verbruik cob led 

Heb ze net op 12/12 gezet vanwege dat sativa “s nog flink kunne doorgroeien in de bloei gebruik HESI voeding volgens het aarde schema.

 

2F2AD3D3-13C7-4E46-987E-2D434272F9CD.jpeg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet precies volgens een kweekschema gaan voeden, vaak overvoed je dan en je planten lijken al aan de donkere kant. Halve dosis of een keertje water zonder voeding bijv. Maar op zich ziet het er verder niet verkeerd uit, eerste keer?

Wisselende temperaturen (icm hoge luchtvochtigheid) kan ook tot problemen leiden zoals schimmel, kijk daar mee uit.

Waarom hou je niet een verslagje bij hier? Hebben we weer wat te lezen ook hier :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, 420man010 said:

Ik zou niet precies volgens een kweekschema gaan voeden, vaak overvoed je dan en je planten lijken al aan de donkere kant. Halve dosis of een keertje water zonder voeding bijv. Maar op zich ziet het er verder niet verkeerd uit, eerste keer?

Wisselende temperaturen (icm hoge luchtvochtigheid) kan ook tot problemen leiden zoals schimmel, kijk daar mee uit.

Waarom hou je niet een verslagje bij hier? Hebben we weer wat te lezen ook hier :P

Nee klopt begin altijd met wat minder voeding als het schema zegt. Ja heb hiervoor mijn eerste kweek gedaan micro kweek gewoon in een kast met een cfl lamp, maar daar kwam niet veel goeds uit ongv 5 gram van het plantje gehaald en het rook naar hooi:PDe luchtvochtigheid zit tussen de 45/55 meestal de tempratuur wisselt omdat ik geen aparte thermostaat heb in die kamer. Een kweekverslag is me iets te veel wil het zowizo een beetje voor mezelf houden je weet nooit wie(t) :Pmeeleest

thanks voor je reactie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...