Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
joe_scumbag

race tegen de herfst

Recommended Posts

Hallo, ik heb mijn eerste buitenkweek (sticky beast autoflower).  Door onwetendheid heb ik gezondigd tegen heel wat basisprincipes, met als uitschieters veel te laat gestart (20 augustus) en als bloeivoeding standaard aveve vloeibare meststof(stikstof, fosfor, kalium) gebruikt. Ik heb ook nooit ph-waarden gemeten.  Sinds een drietal weken heb ik regelmatig wat bruine blaadjes, maar echt lijden doet mijn plantje er niet onder.

Desondanks (en voornamelijk door mooie najaar  met veel zon) staat mijn plantje  al enige tijd in bloei.  Sinds een drietal weken heb ik regelmatig wat bruine blaadjes, maar echt lijden doet mijn plantje er niet onder.  Sinds begin deze week heb ik een eenvoudig pop-up serre'tje aangeschaft omdat het de komende dagen erg nat wordt.  Vanaf medio volgende week wordt het weer zonniger.

Kunnen jullie op basis van bijgevoegde foto's een ruwe inschatting maken hoe lang ik nog moet wachten op oogsten?  Officieel ben ik een kleine 9 weken, terwijl volgens zamnesia-website sticky beast slechts 8 weken nodig heeft.  Ik lees echter op een aantal websites dat die inschatting van de fabrikant erg optimistisch is.  

 

Vele groeten en dank voor het advies,

M.

IMG_20181027_103307.jpg

IMG_20181027_103316~2.jpg

Edited by joe_scumbag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die mag nog wel even zo te zien.

Het gaat om een bloeitijd specificatie onder 20/04 lichtregime,binnen dus.

Buiten staan heeft te weinig lichturen voor een auto om op de gespecificeerde tijd klaar te kunnen zijn,reken er rustig maar 3 weken bij op.
Inclusief de temperaturen die het vertragen.;)

Voortaan zorgen dat je ze al begin bloei hebt(3 weken oud) voordat ze naar buiten gaat,en zorg dat dat eind mei begin juni is en niet later vanwege de optimale lichturen.......
Goede voorbereiding is het halve werk.
 

Maar suc-6 gewenst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...