Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FoolOnTheHill

Meer dan de helft van de Nederlanders niet gelovig

Recommended Posts

14 hours ago, HUFFnPUFF said:

bad trips bestaan niet

:likken:

 

@cannarie

dat heb ik nuchter al, dat actief ge-dj met ieder nummer, kan daar niet tegen

Als je zelf iets niet hebt meegemaakt, dan houdt dat toch niet in dat het fenomeen niet bestaat? Zelf ben ik nog nooit door de bliksem getroffen -gelukkig maar- toch zal ik nooit beweren dat een blikseminslag niet bestaat, omdat ik er nooit door getroffen ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie was echt top ervaring ;) en zoals je weet ook mijn enige ervaring met psychidelica ofzoeget :P 

dmt was wat lastig aan te komen maar heb deze nu ook in bezit, alleen nog pijpje fixen en weer vliegen :D 

@Collie Weed paddo’s enz geen ervaring mee, alleen ayahuasca. Super om mee te maken.. alleen de bijwerkingen tijdens de trip zijn wat minder plezant. (Heeft niet iedereen last van.)

Edited by Wiekspiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiekspiet Ik precies andersom man,alleen paddo's gehad heel vaak en nooit dmt of ayahuasca.
Onlangs voor de eerste keer een heel piepstukje Changa geprobeerd,was wel leuk maar niet voldoende genomen nog voor een full blown trip.
Het miste nog de euforie die een paddotrip wel altijd heeft zegmaar.

LSD  enzo ga ik niet kopen bij een een of andere dealert,dus dat heb ik ook nog niet gehad.
Maar dat schijnt wat minder interessant te zijn qua effect,dus die sla ik in zijn geheel over denk ik.
 

Dus ik houd het bij paddo's en dmt vooralsnog.
Sommigen zeggen vliegenzwam,maar dat is OOK een kwestie van geloof geloof ik

Als ik god tegenkom met de dmt trip doe ik hem de groeten van WF.......:lol:

Edited by Collie Weed
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiekspiet dmt kan ik vrij makkelijk aankomen, maar wil het eigenlijk eerst op de traditionele manier doen mat ayahuasca. Schijt overigens wel bagger voor pure dmt :)  

5 hours ago, Collie Weed said:

Sommigen zeggen vliegenzwam,maar dat is OOK een kwestie van geloof geloof ik

Daar schijn je meer een dilerium van te krijgen. En moet je dat dan ook niet tot je nemen door hertenpis te drinken van een hert die de paddenstoel gegeten heeft? Of is dat alleen optioneel? :) 

edit: optioneel dus..

Quote

The Amanita muscaria effect could apparently be recycled up to five times in this manner, and, remarkably, was less likely to cause the vomiting often associated with the direct ingestion of the mushroom itself.

https://www.dailygrail.com/2012/09/taking-the-pss-did-shamans-really-drink-reindeer-urine/

Edited by cannarie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannarie ja pure dmt schijnt stuk heftiger te zijn dan ayahuasca. We zullen zien :D.

paddo’s en lsd ben ik weer bang voor omdat het zo lang duurt en ook doorgaat als je je ogen open  hebt, wat bij ayahuasca niet het geval is

Edited by Wiekspiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wiekspiet Paddo's moet je met je eerste keer ook niet gelijk een hele portie vreten,maar een halve en dan afwachten is beter.
Als je het leuk vind kun je de andere helft nog nemen later om je trip op gang te houden.

 

@cannarie Ja klopt......... zo delirium-achtig dat ze meestal ook vergeten wat ze deden/hebben gedaan.

En in een comateuze slaap vallen staat me ook niet echt aan ookal word je de volgende dag gewoon wakker:P
En dat rooie vh hoedje is wel gifitg iboleenzuur of iboteenzuur ofzoiets,werkt verkeerd op je hart en kan hartstilstand veroorzaken.
Daarom willen ze dat hoedje drogen naast een vuur om dat  rooie zuur te decarboxyleren.
En ze trappen het daarna ook gewoon in een pijp enzow.
 

Ja die rendierpis......bah........:lol:
Dat gaat wel heeeeeel ver niet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Collie Weed said:

Als je het leuk vind kun je de andere helft nog nemen later om je trip op gang te houden.

mijn ervaring is dat bijnemen niet of nauwelijks effect heeft.

1 hour ago, Collie Weed said:

Ja die rendierpis......bah........:lol:
Dat gaat wel heeeeeel ver niet ?

gaat ver ja. Maar lang niet zo ver als de mogelijkheid om het tot 5x op die manier te recyclen waar ze het ook over hebben haha

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zag er bedrieglijk echt uit, de zogenoemde Godhelm. Een omgebouwde scooterhelm met elektroden en bedrading die religieuze ervaringen zou kunnen opwekken door de hersenen te stimuleren. Jongeren op het festival Lowlands stonden uren in de rij om op deze manier contact te maken met het hogere. En inderdaad: nogal wat deelnemers aan dit experiment ervoeren God daar in Biddinghuizen. Drank speelde geen rol, zowel nuchtere als ­beschonken festivalgangers hadden profijt van de helm.

 

Maar het was allemaal nep, het was toch echt een doodgewone scooterhelm en die draden leidden nergens heen. Je kunt God naar je toe halen als je iemand in de juiste omstandigheden brengt, zou je denken op grond van dit experiment. Suggestie dus. Aan de andere kant: waarom is de een wel religieus en de ­ander niet? Wat gebeurt er in de hersenen van iemand die de stem van de Eeuwige hoort? Zijn wij ons brein als het om religieuze gevoelens gaat, of is er een knopje dat we zelf aan kunnen zetten om onszelf in hogere sferen te brengen? En dus ook weer uit kunnen zetten.

Daarover gaat het volgende week tijdens het Nationaal Religiedebat in het Amsterdamse centrum voor debat, bezinning en poëzie De Nieuwe Liefde.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

Maar het was allemaal nep

religie nep? stop de persen!

waarom reli's reli's zijn is geen vraagstuk anno 2018 

 

The results showed significantly greater hippocampal atrophy in individuals reporting a life-changing religious experience. In addition, they found significantly greater hippocampal atrophy among born-again Protestants, Catholics, and those with no religious affiliation, compared with Protestants not identifying as born-again.
&

Schizophrenia[edit]

The causes of schizophrenia are not well understood, but numerous abnormalities of brain structure have been reported. The most thoroughly investigated alterations involve the cerebral cortex, but effects on the hippocampus have also been described. Many reports have found reductions in the size of the hippocampus in schizophrenic subjects.[115][116] The left hippocampus seems to be affected more than the right.[115] The changes noted have largely been accepted to be the result of abnormal development. It is unclear whether hippocampal alterations play any role in causing the psychotic symptoms that are the most important feature of schizophrenia. It has been suggested that on the basis of experimental work using animals, hippocampal dysfunction might produce an alteration of dopamine release in the basal ganglia, thereby indirectly affecting the integration of information in the prefrontal cortex

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

@FoolOnTheHill Ooit weleens gehoord van ''kanashibari'' ?
Dit gebeurd als je slaapt.
Je komt bij bewustzijn,maar kunt je niet bewegen.
Je ziet een of meerdere ''entiteiten'' ofwel engelen om je bed heen.
Dit is enkel een hallucinatie tussen slapen en waken.
 

De zgn godhelm stimuleert ditzelfde gebied dmv een elektromagnetish veld en wekt kanashibari op terwijl je wakker bent.
Dit zegt dus niks over religie OF over god:lol:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de bijbel draait ook alles om de vertaling & juiste interpretatie.

Zoals één van de reacties onderaan dit filmpje

Cannabis is Jezus in een plant :spliff:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de Rastafari is Haile Selassie de Black Jesus.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/28/2018 at 9:09 AM, Collie Weed said:

De zgn godhelm stimuleert ditzelfde gebied dmv een elektromagnetish veld en wekt kanashibari op terwijl je wakker bent.
Dit zegt dus niks over religie OF over god:lol:
 

Jawel, het verklaart de afwijkende hersenpatronen die religieuzen hebben, dat god niet van buitenaf komt, maar letterlijk in hen zit ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Christendom doodt?

Woon je ergens in de bible belt waar CDA en CU de scepter zwaaien dan vraag je je af wat die stadse lui nog meer voor fabels hebben.

KLIK

:engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bijbel belt is geen randstad. Waar ikzelf woon hebben ze zelfs een hele kerk gesloopt , om er appartementen voor in de plaats neer te zetten.De kerk in Duindorp is zelfs veranderd in een Buddha centrum.

In Zeeland, Gelderland, Groningen etc zal het Christendom nog wel een beetje de overhand hebben, maar ook daar zal het teruglopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In die provincies zijn enclaves waar de Gereformeerde Gemeente en andere confessionele groeperingen de overhand hebben. Op provinciaal niveau hebben die partijen wel invloed, maar geen meerderheid.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier onderweg naar dokkum zijn de kerken allemaal leeggelopen en tot expositieruimtes van kunstenmakers verworden .

 de enige religiueze uitings in het landschap zijn minaretten lijken wel scudracketten heey .

en dan hebben we enkel nog sinterklaas ohne zwatte pieterbaas .

en enkele keren per jaar smaakt mij het genoegen een voet of enkele tenen met de voordeur van verdwaalde jehovasgetuigen mogen amputeren .

maar verders religie hier richting dokkum in us  heitelan  ?

mjwa ?

:punk:

 

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jehova's hebben een orgaan genaamd de Wachttoren. Bij het Leger des Heils heet dat "de Strijdkreet". Toen een Heilsoldaat mij vroeg of ik een Strijdkreet wilde kopen zei ik: "laat maar horen".:D

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja alhoewel ik wel vol schiet bij het woordje wachttoren .

mn opa is omgekomen in een kamp .

van de wachttoren gevallen .:likken:

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, macerror said:

ja alhoewel ik wel vol schiet bij het woordje wachttoren .

mn opa is omgekomen in een kamp .

van de wachttoren gevallen .:likken:

Was hij bij de scouting Mac??  :D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, macerror said:

ja alhoewel ik wel vol schiet bij het woordje wachttoren .

mn opa is omgekomen in een kamp .

van de wachttoren gevallen .:likken:

Die ga ik absoluut onthouden en gebruiken. Gewoon eens lekker de knuppel in het hoenderhok gooien bij een serieuze discussie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezus-geneest-blinden-209x300.jpg.fdf8536838d71027c6627da5c5ebdacf.jpg

De heere werd ingezalfd met een goedje dat ook kaneh bosm bevatte, dat in de bijbel vertaald is als kalmoes, maar blijkt toch een verkeerde vertaling geweest te zijn, want dan had er kalabos moeten staan.

In de Katholieke kerk worden de bezoekers volop bedwelmd met wierook, maar dat blijkt nu ook psychoactief te werken.

https://www.sciencedaily.com/releases/2008/05/080520110415.htm

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat te denken van BDE of Bijna Dood Ervaring.

Tegenwoordig worden nogal wat mensen met een bv hartaanval gered.

Velen veranderen na een BDE dramatisch ook niet gelovigen.

Mijn geheugen  dermate verbeterd dat ik regelmatig van mezelf versteld sta.

Intuitie " horen " heb ik moeten leren, maar werkt echt en ik zie het als instinkt zoals dieren hebben.

Connected via WIFI met hel AL. Een mooi voorbeeld is het ware verhaal van " Hundredth monkey effect "

Kijk of lees bv eens wat van Pim van Lommel Hartchirurg

Velen na een BDE geloven niet meer, maar weten.

 

 

Edited by El Tulipan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...