Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

konopi

Canada 'legaliseert' Cannabis

Recommended Posts

Zijn wel rare jongens die Canadezen.In British Columbia mag je onbeperkte hoeveelheden thuis hebben, maar in Quebec maar 150 gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar in quebec roken ze zo veel dat zal nooit een probleem worden :likken:

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, HUFFnPUFF said:

Ja maar in quebec roken ze zo veel dat zal nooit een probleem worden :likken:

Alleen als de stash op raakt

image.jpeg.5d040ecc41036bf3e402816ca55dfe99.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het in Nederland al niet te laat zijn om de professionele teelt te legaliseren? De grote jongens hebben een lucratieve markt in handen en zullen die niet zo snel afstaan. Gewoon wat incidenten uitlokken bij de shops die gelegaliseerde wiet verkopen en de shops worden van gemeentewege gesloten. Ik zou al tevreden zijn met gelegaliseerde thuisteelt op kleine schaal: gewoon voor eigen gebruik en desnoods voor enkele kennissen. Als de interne markt voor de grote kwekers hierdoor wegvalt, dan richten ze zich maar op het buitenland. Dan doen ze overigens toch al.

Edited by X-Travert

Share this post


Link to post
Share on other sites

baas in eigen teelt >
ook niet voor kenissen 
want zo waren er eens twee cowboys te paard die een derde cowboy tegenkwamen >
vraagt de ene cowboy aan de andere :"" hoeveel is 1 plus 1 ?
twee !
PANG!!!!!#&****@!!!!!!!!!!! cowboy valt dood van zn paard >
vraagt die andere waarom deed je dat nou ?
die andere :"" hij weet te veel !!!  

vandaar ook niet voor kenissen !:punk:

Edited by macerror
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

A horse, having a wolf as a powerful and dangerous enemy, lived in constant fear of his life.
Being driven to desperation, it occurred to him to seek a strong ally. Where upon he approached a man, and offered an alliance pointing out that the wolf was likewise an enemy of the man.

The man accepted the partnership at once and offered to kill the wolf immediately if his new partner would only cooperate by placing his greater speed at the man's disposal.

The horse was willing and allowed the man to place bridle and saddle upon him. The man mounted hunted down the wolf and killed him.

The horse joyful and relieved thanked the man and said "Now that our enemy is dead, remove the bridle and saddle and restore my freedom."

Whereupon the man laughed loudly and replied "The hell you say giddy-up Dobbin" and applied the spurs with a will.

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canada was al mooi met de natuur en de omgeving daar,nu nog een stuk relaxeder canna legaal geworden ook nog.........:verrygood
Waterpijp roken bovenop de bergen daar lijkt mij nog eens niet verkeerd op een vakantie ooit.

Dankjewel Thierry voor het idee van legalisatie opperen,

dankjewel Canadese bevolking voor je stemmen.

Nu Nederland nog......:hug:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland zal dat nog wel enige tijd duren. Vooreerst zijn er in ons politieke bestel nog een aantal reactionaire christelijke partijen, die elke vooruitgang boycotten, als het maar enigszins lijkt te strijden met de Heilige Schrift. 

Verder hebben we een minister-president die aan zijn botten voelt dat iets goed is voor Nederland en zoals bijvoorbeeld met de dividendwetgeving wetenschappelijk niet kan onderbouwen dat deze maatregel goed voor Nederland is. Hij voelt dit gewoon in zijn botten.

Dus maak je geen illusies: Mark heeft gezegd: wiet is troep. Let wel, hij brengt dit als een feit. (feiten zijn absoluut) 

Nuances, zoals het verschil tussen een feit en een mening kent hij kennelijk niet.

Als Mark zegt:  ik vind wiet troep, dan is er niks aan de hand. Dan is het slechts een mening. (meningen zijn relatief)

 

Edited by X-Travert

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt helemaal en mag hij vinden .
wiet is verdriet hoor je ook zeggen .
een tevreden rooker is geen onrustooker .

en de crhistelijken moeten niet ouwehoeren want de lijkwade van jezus was doordrenkt van hasholie 
jezus was pothead 1.0

als jezus terug naar aarde keert moeten alle kerkgangers aan de dabbert de hosti gaat er uit .
en murk ratte wie was dat ook al weer joh heey ?
en die naam moet je niet noemen in verband met feit en fictie want dat maakt bij die bepaalde iemand nix uit heey .

Share this post


Link to post
Share on other sites

En mag Hans Kamperman nu Canada weer in?

Of heeft hij dat verprutst met zijn actie in de tweede kamer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou Rick Simpson het land weer binnen mogen zonder opgepakt te worden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serieus ik overweeg nu om te emigreren! Vond het zoiezo al een mooi land maar nu al helemaal!

Wat zou er allemaal voor nodig zijn om emigreren mogelijk te maken?

Iemand ervaring?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Crusher3r said:

Serieus ik overweeg nu om te emigreren! Vond het zoiezo al een mooi land maar nu al helemaal!

Wat zou er allemaal voor nodig zijn om emigreren mogelijk te maken?

Iemand ervaring?

Frans & Engels beheersen

Flinke som geld tot je beschikking of een bedrijf daarzo, moet je uitnodigen om te komen werken daar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwitsers zijn ook aardig bezig

1144326956_image(6).jpeg.13a6e4189ac44679f18ec2a0a1c0b3e3.jpeg

107455905_image(7).jpeg.a42214859031e5d95209130610553cb9.jpeg

& dat geldt voor de Italianen ook.

DJI_0452-campo-canapa-hemp-farm-italia-fioritura-1000x667.jpg.7cbbc6940740c92c2eb6f85fc4af41a7.jpg

DSC_0106-campo-canapa-hemp-farm-italia-1000x667.jpg.e70e11e4bc33619b7af4c758b4c00277.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@konopi wtf man?
Dat is mooi cultiveren zo.......

We lopen heeeel ver achteraan blijkt dus,wij hebben alleen maar zulke velden met radioactieve cobalt vezel hennep en die zijn nog lelijk ook haha:lol:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar mogen die geldzuigende ministers  in België ook eens iets gaan aandoen ipv zich bezig te houden met al die idioterie.

Ik moest overlaatst naar de doc voor zware zenuwpijn voor een ontstoken tandzenuw. Kreeg ik oxycodone mee. Dacht wordt die rotzooi nu ook al hier meegegeven. Nu toegegeven de rest hielp niet. Maar als je dat op regelmatige basis moet gebruiken. Voor mijn Barré ook, ja meneer je moet contramal nemen, ik zei tegen de dokter dan rook ik wel een joint ipv dat te nemen. Wel officieel moet ik u het afraden maar off the records, probeer maar, bij veel mensen helpt het. 

 

Edited by Fearghus
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/20/2018 at 8:28 AM, konopi said:

Frans & Engels beheersen

Flinke som geld tot je beschikking of een bedrijf daarzo, moet je uitnodigen om te komen werken daar.

Het is maar wat je flink vindt, voor 2 persoons gezin is het ongeveer 15000 can dollars. Frans is niet nodig voor Canada in het algemeen, wel handig voor meer werk kansen maar by no means nodig. En dat een bedrijf je moet uitnodigen is nou juist in Canada niet het geval.

On 10/20/2018 at 12:50 AM, Crusher3r said:

Serieus ik overweeg nu om te emigreren! Vond het zoiezo al een mooi land maar nu al helemaal!

Wat zou er allemaal voor nodig zijn om emigreren mogelijk te maken?

Iemand ervaring?

Ervaring nee, ben hier nog, maar toevallig afgelopen week een beetje in verdiept. Door de winst van de nieuwe nazi partij is NL weer wat minder aantrekkelijk geworden en ziet Canada er nog wat groener uit. Ottawa om precies te zijn.

Wat je nodig hebt is de wil om naar Canada te verhuizen. In tegenstelling tot de meeste andere westerse landen wil Canada het aantal immigranten verhogen. Diverse initiatieven die je helpen met werk en woning. Engels is wel nodig ja, maar om werk te krijgen, niet om binnen te komen.

Je hebt verschillende visa waar je binnen mee kan komen. Skilled workers is de meest voorkomende,. Het grote verschil met de VS en andere lander is dat je geen werkgever daar nodig hebt die je sponsert. Als je een goede opleiding hebt of een vak hebt geleerd is het een kwestie van doen. Als je daar familie hebt ook. Zelfstandig ondernemer die $40000 verdient per jaar is ook meteen welkom.

Als je alleen bent moet je 12475 canadese dollars op je rekening hebben staan. Proof of funds noemen ze dat.

Na 3 jaar in Canada wonen (wat verspreid mag zijn over 5 jaar) kun je Canadees worden. En als je wil dual-citizenship, ben je NL-er en Canadees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...