Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bombaqlad Haze

Welke haze zaden voor indoor ??

Recommended Posts

Ben al heel lang opzoek naaar goede haze zaden waar de plant echt die sterke geur heeft 

wat zijn jullie beste haze zaden noem ze hieronder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is wel een hybride, sativa haze, maar Strawberry Amnesia topt hem bij mij die rook zo enorm sterk!!

Opde goeie manier sterk, gewoon dank!

Heeft ook een dijk van een high!
Of zoek je echt landraces?
dit is wel een plant die keihard omhoog wil iig.

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sunbeam said:

Het is wel een hybride, sativa haze, maar Strawberry Amnesia topt hem bij mij die rook zo enorm sterk!!

Opde goeie manier sterk, gewoon dank!

Heeft ook een dijk van een high!
Of zoek je echt landraces?
dit is wel een plant die keihard omhoog wil iig.

Maakt dus niet uit bij welke zadenbank je ze haalt? Want de amnesia die ik nu heb ruikt meestal naar een indica soort

nee ik zoek een haze die goede thc en geur produceert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze heeft echt een sativa high!
In het begin denk je even is dit een indica, maar daar wordt je in 10 minuten uit getild en vervolgens kom je in een stevige lange soaring sativa high terecht. Het is niet zuiver alleen maar head high zoals super lemon haze ofzo, maar ook zéker geen indica, ik hou helemaal niet van die indica buzz, die verlamt me, dit was er wel meer eentje voor savonds.
Ik heb m per toeval gevonden toen ik zocht op fruitig geurige sterke sativa haze. Nou het was op stip mijn sterkst geurende plant, echt een verslavend lekkere geur ook, rete stinky zoet en diesely tegelijk en plaktoppen, in de laatste weken van de bloei was het echt een stinkbom!
En het is zo'n wietje die eerst geveept moest op een lage temperatuur, omdat hij zo harsig is dat je het gevoel had dat de damp echt te dik werd voor 1 hijs, en als je door je neus uitblaast dat je moet niezen, die zijn goed man!
Mijn vaporizer bleef maar damp produceren op deze.. Ik wil niemand overhalen maar ik kan hem zeker aanraden en ik denk ook zeker dat ik deze nog wel een keer zal kweken, mijn vrienden waren er ook dol op want knetter high dat ze werden, maar ze kozen hem steevast uit uit 5 verschillende op de geur, aardbeien kattepis.
https://www.dinafem.org/en/blog/grow-report-strawberry-amnesia-hazes-fruity/

Over verschillende breeders kan ik weinig zeggen, ik denk zelf dat elke breeder wel klappers er tussen heeft zitten.
Ik lees vooral veel reviews als ik moet kiezen tussen twee vergelijkbare strains... Ook smoke reports en grow reports... Ik wil wel graag de genetica er bij weten en ik probeer voor kruisingen te gaan met 2 strains die zich allebei al bewezen hebben. In dit geval had ik ook nog een andere strawberry haze gevonden, maar daarvan was de afkomst minder duidelijk dus die heb  ik niet genomen. Achteraf een juiste keuze.
Dit vind ik ook nog wel een hele goeie pagina om breeders en strains op na te checken en vooral ook de stamboom onderaan de pagina weet je meteen waar je aan toe bent...
https://en.seedfinder.eu/strain-info/Strawberry_Amnesia/Dinafem/

Ik heb overigens pas een paar jaar kweek ervaring, wel lang rook ervaring ;)
Volgens mij zitten hier kwekers/breeders die je veel meer kunnen vertellen!
 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...