Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

X-Travert

Energietransitie

Recommended Posts

Naar ik aanneem, zullen ze daartoe geen klachten hebben. Die zouden overigens ongegrond zijn, omdat ze zelf wel op houtskool voedsel bereiden. Wij eten 's zomers meestal in de serre: als de ramen en schuifdeuren dicht zijn, is houtskool niet de meest gerede brandstof. Voor elektrisch koken, staan er 2 vrije 16 ampèregroepen ter beschikking. Ook in de winter is dat wel handig: spruiten en bloemkool, alsmede friet bereiden we liever niet binnenshuis.  

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik woon in een ghetto waar ik moet rennen voor mn leven als de buren bloemkool spruitjes of appelmoes ruiken .

terwijl ze zelf het gevederte van de kippen en hanen afschroeien boven het gasstel .

man man wat een meur !

maar ik stoof gewoon door bloemkool maar dan gooien we nu en dan een handje shoearmakruiden in de vuurkorf en dan hoor je ze niet die gasten .

collieflower camoeflash  noemen we dat hier als zeurvijvers.

maar der zitten ook wel goeien tussen alleen worden ze niet begraven maar afgeduwd in een kist op een brandend houtvlot .
man man man wat een meur 2.0 !!

maar goed ik ben blij met mn huis en mezelf .

ooh ja en ook mn wijf /.
alhoewel ? ( man man man wat een meur 3.0 ):wtf2:

:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de buren echt wil pesten: koop dan een doerian. Die lucht gaat volgens mij dwars door muren heen. Daar helpt zelfs geen koolstoffilter tegen. Ik heb een doerian gerecht ooit als lekkernij aangeboden gekregen door Oosterse mensen. Ik probeer altijd beleefd te zijn, maar dit werd te gek. Volgens mij ruikt en smaakt hondenbraaksel beter.

Edited by X-Travert

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die x-travert !
ik ga doerian niet opzoeken want dan denk ik bij elke maaltijd er aan als het iets smerigs is  .

ik denk dat het zo n verrot bebroed ei is wat een jaar in lauw pekelwater heeft gelegen en dat jee het door een klein gaat je in de dop er uit moet zuigen dat je het snaveltje tot en met de pootjes met de sliertstaart met de navelstring met een gestold diepbruin moederkoekje er nog aan . 

dus vandaar dat ik het niet opzoek want dan moet ik er altijd aan denken en dan durf ik geen ei meer te pellen en het smaakt me ook niet meer . 

ik kijk ook niet weer in dit topic want dan denk ik meteen aan een doerian  .

wel ken ik het broodje poetang .

 

laters :verrygood

 

met een schijtkeutel van een orang oetang !

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een fridandel bestellen, daar zit gewoon gezond paardenvlees in :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar ik bestelde laatst een fricandel speciaal kraakt er wat in mn waffel haal ik er een kompleet hoofdstel uit !:punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, macerror said:

ja maar ik bestelde laatst een fricandel speciaal kraakt er wat in mn waffel haal ik er een kompleet hoofdstel uit !:punk:

Valt nog mee mac...

Ik had laatst een halve ruiter in mijn frikandel, met z'n rijlaarzen nog aan :o :no 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...