Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Kaasbanaan

White Widow autoflower herma?

Recommended Posts

Dag, mijn 1e post...

Ik kweek voor de eerste keer en heb een (behoorlijk) kleine White Widow autoflower buiten staan. Ik heb het idee dat deze ondertussen een hermafrodiet is geworden (ook deze, ik heb er al heel wat zover weten te krijgen de afgelopen maanden...). Graag jullie mening. Excuses voor de wat beroerde foto's. Ik zie nergens pistels/bloeiharen maar wel ladingen trichomen. Ik heb nog 2 ('normale', geen autoflower) special queens ernaast buiten staan, deze doen het tot nu toe wel goed. De WW heb ik 29-7 in de 12 l. pot gezet (buiten). 

 

Is dit een herma? Zo ja, wat nu? Al die trichomen zien er vape-baar uit;-)

ps: de kleine bruine plekjes die je her en der tussen de bladeren ziet zijn berkenzaadjes; daar verzuip ik bijna in hier in mijn tuin...

KB

 

DSC06852.JPG

DSC06851.JPG

DSC06855.JPG

DSC06858.JPG

DSC06859.JPG

DSC06860-1 (dragged).tiff

DSC06861-1 (dragged).tiff

Edited by Kaasbanaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een gewone dame als je het mij vraagt :P

waarom denk je zelf dat het een herma is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel? Vergeleken bij mijn andere plantjes ziet deze soort er vrij 'gek' uit. Geen duidelijke toppen met bloeiharen en wel veel 'bolletjes'. Ik zou blij zijn wanneer ik het verkeerd heb ingeschat uiteraard;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannelijke bloesems -bolletjes, banaantjes- zijn glad. Vrouwelijke bloesems hebben witte kleverige haartjes. Die worden wel calyxen genoemd. Calyx is onder meer het Latijnse woord voor kelk. Ik vind geen kelk terug in die witte haartjes. Haren van planten worden meestentijds aangeduid als trichomen.

Edited by X-Travert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik blij mee! Ik neem aan dat we al wel in het bloeistadium zitten? Ik kon er geen peil op trekken bij deze; heeft tot nu toe ook alleen nog maar groeivoeding gehad...:oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de kennis wordt moet nog wat worden gewerkt zoals je wel merkt, maar ben inmiddels begonnen in de 700 pagina's tellende 3e editie van 'The Cannabis Grow Bible' ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant staat keurig in bloei. Volop kristallen (suikertjes) op de dekblaadjes. Dat knipafval -skuff- valt ook nog iets lekkers van te maken. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter! Ik zal de dame nog wat bloeivoeding geven de komende tijd en een week voor het oogsten alleen nog maar wat aangezuurd water, dan zou het goed moeten komen. Dank jullie voor de reacties!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...