Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

OrYmans

Trichomen en gewicht

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn kweek loopt ten einde. Ik heb een microscoop en zie al een aantal amber kleurige trichomen. Wat ik mij afvraag, wanneer is de perfecte tijd qua trichomen om te oogsten? Smaak oid maakt mij niets uit omdat ik er toch olie van maak, maar wil natuurlijk wel zoveel mogelijk gewicht.

350F15B7-05C5-467F-B6AA-411F1638CD9C.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

over een maandje ofzo..

iedere witte haar is een calyx die nog moet groeien, met andere woorden er zitten nog geen bloemen aan dus niets te oogsten

met welk doel maak je de olie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF Ik geef deze week geen voeding meer mee, dit heb ik gedaan omdat ik de eerste amber trichomen zag. Het is trouwens Silver haze. 

 

Ik maak de olie om te slapen, ik heb nu olie  van Superskunk maar dit vind ik een beetje te heftig daarom nu ga ik nu voor mee sativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF Ja diep stoned zegmaar.Vaker sativa olie gehad, bevalt mij beter. 

Ja is bio, voeding kan dus nog wel f door?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nog wel even hoor, kan ook de helft geven bijvoorbeeld

op zich zou een indica beter werken voor slaap, maar vaak zeggen mensen liever sativa te hebben omdat ze er beter op doorslapen en indica beter in slaap vallen, neem je het ook lang van tevoren, als je lichaam nog in de "piek" zit is slapen ook moeilijker

laat oogsten geeft dat typische stoned gevoel (meer amber)
images?q=tbn:ANd9GcSc0l_sKjf5ABb43iap2JJ

als je eerder oorgst is dat een stuk minder maar als je te vroeg oogst is het meer alsof je om 11 uur nog 3 bakken koffie drinkt :ph34r:
dus ondanks dat je olie maakt voor het slapen, zou ik niet eerder of later oogsten maar gewoon "op tijd"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF misschien een stomme vraag maar kan het nergens vinden, trichomen op de blaadjes zijn flink amber al. “In” de top zijn ze vooral milky nog. Niet op de blaadjes afgaan volgens mij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godver oogsstress:lol: zie bij een van de planten met blote oog al amber op de blaadjes rond te toppen. Die kan dus wel om?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...