Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ze ruiken lekker fris citroen achtig met een haze tintje 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kleurtjes idd.
 

Dat zal vast een lekker wietje worden.
Buitenwiet is altijd zo verdraaid lekker en mild en goede vibes als werking :icecream:

Ik heb  de echte peyote purple nog liggen in de koelkast.
Schijnt een hele goede buitenplant te zijn.
Moet alleen nog een plek verzinnen zeg maar,ain't got no space here:no

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker collie buit wiet heb altijd een heerlijke smaak :) ik heb ook helemaal weinig tot niets aan gedaan kwa voeding

ik heb alleen in het begin wat groei voeding gegeven 2 maande niet geweest op die plek ik dacht dat ze dood waren door de lange droogte

maar 5 haden het overleefd :) voor de rest heb ik alleen 1x sloot water gegeven voor de rest alleen regen water 

ik denk dat dat de smaak alleen maar te goede kan komen ik ga strak s ff me wild camera weer tjece ff sd kaartje ruilen 

de wild camera :D

large.IMG_20181009_120128630.jpg.6ab9f73

want er zitten meer mensen in mij gebied een of anderen dwaas heb 8 tot 10 planten open en blood gezet :( 

ik hoop wederzijds respect dat we van elkaars plantje s afblijven maar het trek zo wel anderen mensen aan 

volgend jaar doe ik daar maar weer auto flowers neer zetten mocht er aan eind wat mis gaan met regular planten dan heb je altijd nog wat van de auto s :) 

ik had ff gekeken naar die peyote purple dat is wel een aardige soortje :icecream: je moet gewoon een keer een stukje uit de buurd gaan rijden voor goeie plekje collie

of ergens langs het trein spoor bij de sloot kant en dan wat planten daar 1 x goed water geven hoef je de eerste 2 maande zeker er niet te komen ;) 

 

 

 

 

 

Edited by the-choca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

? hoe zo niet HufnPuff heb je slechte ervaringe ? ik heb geen probleem met treinen :) je moet alleen niet te dicht langs de rails je planten zetten 

ook inverband met gif spuiten ! ik wist het ook niet ik hoor de van iemand die zij dat de spoorwegen snachts gif spuiten op de rails en een stuk er naast

om het onkruid vrij te houden of het waar is weet ik niet ik ga strak s is beetje info zoeken wij hebben hier soort van mooie perkje s benede aan de trein rails 

wat ze niet kunnen raken als ze gif zoude spuiten ik zal het zeker niet laten om wat auto flowers neer te zetten langs het spoor ;) zat mooie plekje s hier .

 

 

 

 

Edited by the-choca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk zou ik na de bezuiniging op de zorg mij niet begeven op verboden terrein rondom treinen en rails, en helemaal niet met planten; er staan cameras om grafitispuiters en treinduikers in de gaten te houden, vaak ook langs autowegen en die hebben ook cameras

daarbij is de ns niet betrouwbaar en zo kan iedereen vanuit de dubbeldekker jouw plantjes zien bij treinstoring :whistle:

gif? niet aan gedacht, zou kunnen, al weet ik niet of dat nodig is, spoor is altijd al erg vervuild :ph34r:
 

als een treinspotter het typenummer van die trein zit weten ze hoe laat ie waar reed en met google maps hebben ze dan jouw plantje oops :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu mij  camera weer op scherp gezet laat ze maar komen ik heb ze op foto en film 

maar  ik denk niet dat NS hier camera s hebben gebeur haast nooit wat op het spoor hier 

best wel braaf volk hoor waar ik vandaan kom :) en tja mochten ze me pakken krijg je een boete spullen pleur ik weg en ik zeg niets  :) 

ben wel is meer gepakt op verboden terrein ;) HeHe  we zien volgend jaar wel weer :) 

maar voor mensen die weinig bos of park hebben is het spoor een mooi oplossing omdat normaal daar niemand kom 

en als iemand ze ziet moet die gene er iedergeval moeite voor doen om ze te gaan halen :)

maar ik laat ze niet lang meer staan die 3 paarse zijn al bijna klaar die groenen kunnen nog wel ff 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the-choca

Hehe,ik weet het.
Geen zin om  weer mijn perfectionisme hoogtij te laten vieren haha.
Ben nooit tevreden,en altijd te lui......:lol:
 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peyote is goed spul, maar niet echt geschikt voor buiten, moet je echt mazzel mee hebben, met een jaar zoals dit bijvoorbeeld, of paar jaar geleden. Maar heeft nog zeker een klein maandje nodig om een beetje fatsoenlijk af te bloeien, die laatste weken rot het alleen echt snel weg.

Misschien is de peyote cookies iets sneller als je zegt dat ze bijna klaar zijn, als ze zo ver zijn als op dat filmpje zou ik ze nog wel minimaal 2 weken laten staan, maar is ook niet helemaal goed in te schatten, beetje wazig. Een citroen/hazegeur had ik totaal niet verwacht van die kruising, wel geinig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had stekken over die had ik buiten gezet blowmonkey vond zonde om weg tegooien :)

en we hebben zeker geluk gehad dit jaar met het weer ;) 

heb vandaag de laaste 2 planten weg gehaald ik had verlede week al 3 planten weg gehaald 

ik heb er al klein paffie van gerookt :) gewoon dikke knall wiet .

 

maar Peyote_Cookies heb niet zo lange bloei tijd kan prima buiten 

Genetics: Peyote purple x Cookies
Type: Feminized seeds
95% Indica - 5% Sativa hybrid
Indoor flowering: 49-55 days
Outdoor harvest: September

 

 

Edited by the-choca
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou alles is droog en zit in de pot ik laat het ff nog een tijdje cure 

ik had van het blad afval ook nog 3 gramtje s goede kwaliteit hasj af geshackt .

small.PA300134.JPG.983d28a022f4177975e66

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...