Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo,

t leek me leuk om een verslag bij te houden van de plantjes.
hieronder een paar foto's met de lamp uit:


DSC00166.thumb.JPG.1496b5797745a48bdbd4712715806540.JPG

DSC00144.JPG

DSC00145.JPG

DSC00156.JPG

DSC00160.JPG

Edited by Nieuwkomertje
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

het bovenste topje en dan bijna wegknippen. als je een klein stukje laat zitten kunnen daar weer nieuwe scheuten uit groeien

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit ga ik volgen :specool

mooie soortjes.

maar de orginele purple haze was die niet uitgestorven officieel ?

:verrygood

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je volgt.
Ik weet niet of de originele purple haze is uitgestorven, heb m als zaadje in de grond gestopt, hoop dat het een lekker wietje wordt.
Hoop dat ie in ieder geval echt paars wordt, het oog wil ook wat.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat je ook al paar hebt staan die al ongeveer twee weekjes in de bloei zijn. zijn die autoflowers of gooi je de andere meteen op 12/12 ? 

Het zou opzicht een prima systeem zijn als je hobbyist bent. Als je maar zorgt dat je als eentje klaar is een nieuwe stek of zaad klaar legt zou het goed moet komen.  

hoef je ook niet zoveel te drogen en knippen tegelijk. altijd wat te roken thuis. ideaal.  

ik volg deze :jump:  

Veel succes gewenst B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nieuwkomertje

Die staan er mooi bij..... vind je zelf ook niet?:P

Voor de zekerheid de purple haze stekken misschien?;)
Altijd leuk toch?

 

Deze gaan we volgen als ik tijd heb.... haha:lol:
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, OrganicFire said:

ik zie dat je ook al paar hebt staan die al ongeveer twee weekjes in de bloei zijn. zijn die autoflowers of gooi je de andere meteen op 12/12 ? 

Het zou opzicht een prima systeem zijn als je hobbyist bent. Als je maar zorgt dat je als eentje klaar is een nieuwe stek of zaad klaar legt zou het goed moet komen.  

Dit was inderdaad de opzet, de BCGS zou in vergelijking met de haze soortjes heeft deze een minder lange bloeitijd en heb ik m'n eigen rokertje thuis.
Alles is vanuit gefeminiseerd zaad, en de haze bloeit  een stuk langer dus die heb ik vanaf het begin onder 12 12 gezet.

 

Edited by Nieuwkomertje

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Collie Weed said:

@Nieuwkomertje

Die staan er mooi bij..... vind je zelf ook niet?:P

Voor de zekerheid de purple haze stekken misschien?;)
Altijd leuk toch?

 

Deze gaan we volgen als ik tijd heb.... haha:lol:
 

 

Ja staan er inderdaad leuk bij, gister een blad geknipt van de grootste en die had 9 vingers. 
Ze zijn mooi donkergroen van kleur, geen overvoeding gezien maar volgens mij hoeven ze niet meer te hebben.
Jongsten voeden zich nog met voorbemeste aarde van plagron.

de haze soortjes zijn allemaal getopt en maken mooie nieuwe vertakkingen aan. met name de purple knalt echt uit de grond. 
ik werk bij voorkeur met zaad, zou ook geen idee hebben waar ik stekken moet halen van de soortjes die ik graag wil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmiddag,

nog even een vraagje ik ga vanmiddag langs op hem bij te knippen waar je het toen over had. Hier een aantal foto’s. Waar moeten ze geknipt worden ?

D096D283-1A3D-4CD1-BE7F-C17AAFD55E54.jpeg

187E0806-ECA3-4BC9-9D8F-CE2C4A348266.jpeg

BF77F43F-ED7E-433B-B42B-AEAC8F0990FD.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Northernlight12 said:

Goedenmiddag,

nog even een vraagje ik ga vanmiddag langs op hem bij te knippen waar je het toen over had. Hier een aantal foto’s. Waar moeten ze geknipt worden ?

 

 

Kijk hier anders eens

http://www.letmegooglethat.com/?q=wietplant+toppen+en+fimmen

Edited by Nieuwkomertje
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2018 at 4:22 PM, Nieuwkomertje said:

Leuk dat je volgt.
Ik weet niet of de originele purple haze is uitgestorven, heb m als zaadje in de grond gestopt, hoop dat het een lekker wietje wordt.
Hoop dat ie in ieder geval echt paars wordt, het oog wil ook wat.

Als je de laaste twee weken de temperatuur laat zaken stimuleer je het nog beter om paars te worden.  of eventueel ijsblokjes op de medium leggen en gwn laten smelten. 

Kennis van mij zei dat de plant uit bescherming ook meer kristalen gaat produceren omdat ie het kouder krijgt de laaste weken. 

Dit is iets dat ik vaker zie komen als tips. ik zeg niet dat het zo is en ik gelijk heb. wat ik wel kan zeggen is dat ik het geprobeerd heb en het geen kwaad heeft gedaan. 

Met mijn weinig ervaring kan ik niet zeggen of het werkte omdat ik die strain nooit had gehad. het was geen purple strain of iets die meestal kleurtje geeft. was strawberry haze  dus kwa kleur merkte ik niks. 

Ik kan wel zeggen dat het de beste uitziende wiet was dat ik heb gehad. top kwa high smaak en looks. zeer jammer dat ie nou op is :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

18 hours ago, OrganicFire said:

Als je de laaste twee weken de temperatuur laat zaken stimuleer je het nog beter om paars te worden.  of eventueel ijsblokjes op de medium leggen en gwn laten smelten. 

Kennis van mij zei dat de plant uit bescherming ook meer kristalen gaat produceren omdat ie het kouder krijgt de laaste weken. 

heb dit ook ergens gelezen, kan vast geen kwaad om te proberen!
wat betreft de temperatuur denk ik dat dat wel goed moet komen,
de ruimte is gemakkelijk te koelen naar buitentemperatuur en die zal de komende maanden vast nog omlaag gaan :rolleyes:


hoop inderdaad op mooie paarse wiet, nog nooit zelf in handen gehad dus leuk om neer te zetten.
heb nog zaden over en heb ergens anders ook nog zaden voor paarse wiet liggen.  purple kush geloof ik.
die purple haze gaat in een best tempo de grond uit trouwens :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de inmiddels 3 bloeiende plantjes voeding gegeven met ph 5.6.
Twee plantjes geknakt om de vertakkingen wat meer ruimte te geven.
Foto's zijn wel met lamp aan.

hier de "gesupercropte" amneesjesDSC00181.thumb.JPG.ede8d80553c4b3d242ca1808e57527b8.JPG

DSC00182.thumb.JPG.cccf4a957081430d4507ccb384cddac0.JPG

 

En de purple haze

DSC00183.thumb.JPG.a8c7f01b1a7d37c06700563b2bf47e0d.JPG

en de lemon haze

DSC00184.thumb.JPG.eeaa2cec2cb08cfc66207ab7ec6c0219.JPG

 

en de andere plantjes zijn gaan bloeien. verschil met paar dagen ertussen:

DSC00155.thumb.JPG.baf10979f0b8385852c4b038ab21fdd2.JPG

DSC00186.thumb.JPG.e3939eb0303de756a75d02ab9d546331.JPG

 

iemand misschien opmerkingen of advies of verbeteringen zo 1 2 3?

 

Edited by Nieuwkomertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk kweekje Nieuwkomertje!

De planten staan er mooi bij.

 

Wat voor setup heb je?

Foto's zonder hps graag! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...