Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Northernlight12

Northern light auto

Recommended Posts

Goedemorgen, ben 6 weken geleden begonnen met 1 northernlight auto. Nu is mijn vraag waneer het plantje haat bloeien ?

hij krijgt nu groeivoeding van alga grow. Ook krijgt hij power roots en 2x in de week vita race bladvoeding.

waneer moet ik overgaan naar bloeivoeding en green sensations van plagron?

77D09B9B-86AC-4CEA-B238-61A399448C14.jpeg

6376647D-FD53-4E15-87D5-F9A971FA4B9F.jpeg

Edited by Northernlight12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft teveel voeding en de plant heeft het warm.
Bloei zou eigl al zichtbaar moeten zijn met 6 weken, post eens een duidelijke foto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Guest Vakkie said:

Zoek:book::book::book:...

Ja maar als ik op google zoek als ze teveel voeding krijgen dan zien de bladpunten geel eruit, nu kon ik alleen vinden dat het te warm is waardoor ze opkrullen. Heb tijdje ventilator bij gehad maar zonder geluk, bladpunten nog steeds zelfde, maar ze worden ook niet erger

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Mr. B

details..

 

wat voor lamp?

hoe hoog hangt hij tov het bladerdek?

heb je afzuiging?

 

oudere bladeren zijn te donker van kleur zie over voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Guest Mr. B said:

details..

 

wat voor lamp?

hoe hoog hangt hij tov het bladerdek?

heb je afzuiging?

 

oudere bladeren zijn te donker van kleur zie over voeding.

Zit nu 100w led boven ong 50cm,

geen afzuiging, wel verse lucht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je blad is te donker van kleur en de bladpunten draaien weg, tekenen van overvoeding. Auto's hebben over het algemeen ook geen groeivoeding nodig, met de green sensation en bloeivoeding kun je wel wachten/of helemaal niet gebruiken. Je plant zal het je vertellen :book::book:

Die omhoogstaande kartels wijzen op een klimaatprobleem, meestal te warm. Afzuiging is wel een must!! Hoe is de temp in je kast/tent?

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, vakman said:

Je blad is te donker van kleur en de bladpunten draaien weg, tekenen van overvoeding. Auto's hebben over het algemeen ook geen groeivoeding nodig, met de green sensation en bloeivoeding kun je wel wachten/of helemaal niet gebruiken. Je plant zal het je vertellen :book::book:

Die omhoogstaande kartels wijzen op een klimaatprobleem, meestal te warm. Afzuiging is wel een must!! Hoe is de temp in je kast/tent?

Oke dat wist ik niet, hoe kun je zien waneer hij weer voeding nodig heeft. Temparatuur ligt rond de 20 graden constant. En zal het kunnen zijn dat ze geen autoflower hebben gegeven maar een gewone ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minutes ago, Northernlight12 said:

zal het kunnen zijn dat ze geen autoflower hebben gegeven maar een gewone ?

Zou zekers kunnen :whistling je zou niet de eerste zijn in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke allemaal bedankt voor de reacties, zal vanavond paar foto’s plaatsen. En zal aankomende dagen/weken laten horen hoe het gaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeggen dat het een normale wiet plant is en geen auto, dan hadden en nu allang bloeiharen zichtbaar moeten zijn.

Gr, X

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, Xaim said:

ik zou zeggen dat het een normale wiet plant is en geen auto, dan hadden en nu allang bloeiharen zichtbaar moeten zijn.

Gr, X

 

Ja dat dacht ik dus ook, hij staat nu op 18/6 waneer moet de lamp naar 12/12. En nog een vraag over de overvoeding, ik gebruik power roots en alga grow allebij 1ml per liter, hier doe ik ongeveer 4 dagen mee? Wat is dan de goede verhouding on nu te doen? Ohja heb mn eerste bericht gezegt dat ik bloeivoeding gebruik( ik bedoel groeivoeding)

Edited by Northernlight12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat de voeding maar even staan. Je kunt het t beste ook niet zo lang bewaren aangemaakt met water, gewoon aanmaken wat je per keer gebruikt.
Zou idd zomaar kunnen dat het geen auto is, het lijkt ook meer op een plant i.p.v een auto :P

Geef eens wat meer info over je setup, en wat meer foto's van je ruimte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus wachten tot blad goed is, dan pas weer voeding, waneer licht op 12/12 ?. Verwacht niet te veel van setup, het is simpel 100w led lamp full spectrum, en ventilator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt er aan hoeveel ruimte je hebt, Indica planten worden nog 2 á 3x zo groot als zij nu is. Sativa kan 3 tot 4x zo groot worden en soms zelfs 6X! 

Als je gebrek aan hoogte hebt zou je de plant kunnen toppen waardoor de plant breeder wordt i.p.v. Hoger. Het is net wat je wilt. Voordeel van toppen is wel dat de meeste toppen allemaal even hoog zitten i.p.v. 1 grote hoofdtop die vol in het licht staat.

Misschien kun je ook een foto maken van de plek waar de plant in staat, zodat we de ruimte kunnen zien en misschien nog meer tips kunnen geven:rolleyes2:

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals @Xaim zegt, ligt eraan hoeveel ruimte je hebt.
Daarom is een foto wel handig...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik dat zo zie heb je ruimte zat.

Ik heb alleen een aantal vragen:

Waarom geen tent/hok?

Hoe ga je alles geurvrij houden? 

Dat zijn sowieso een paar vragen die mij zo te binnen schieten.

Ik zou de plant persoonlijk toppen zodat je de plant breder kan laten worden en hem dan zo "trainen" dat alles gelijke hoogte blijft. Of je kan LST training doen, alleen daar zou ik niet voor kiezen omdat je er maar 1 lamp op hebt staan.

Gr, X 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppen heb je wat meer zekerheid, maar met fimmen heb je kans op meer vertakkingen. 

als je wil toppen knip je de top helemaal af, en als je wil fimmen knip je het beste 80% weg. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk anders in mijn album voor een voorbeeldje.

heb daar een plant geknipt en 3 dagen later zie je het resultaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...