Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
oude bekende

2 x Power Kush in pot en 1 x Gorilla Glue in de volle grond.

Recommended Posts

Heb voor de lolllll een paar planten buiten gezet . Bewust laat ontkiemd en gezet zodat ze ;lekker laag bleven. Power Kush is bijna klaar moet denk ik nog een weekje of anderhalf a 2. Gorila Glue staat in de volle grond en lijkt niet zo een denderend succes te worden.

 

Deze foto's zijn van een paar weken geleden.

20180924_162109-0 - kopie.jpg

20180924_162121-0.jpg

 

20180924_162456-0.jpg

20180930_115433-0.jpg

20180930_115503-0.jpg

20180930_115522-0.jpg

20180930_115528-0.jpg

20180930_115556-0.jpg

20180930_115610-0.jpg

IMG_20180828_100718.jpg

 

Edited by oude bekende
ìets te herkenbaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plant in de volle grond ....Gorilla Glue. Nog helemaal groen en de bloei lijkt op die van zo'n 4 weken . Toch staat deze al vanaf 6 juni in de grond.

Ik weet niet wat dit gaat worden maar ik laat em zo lang mogelijk staan.

 

 

IMG_20181005_161449.jpg

IMG_20181005_161457.jpg

IMG_20181005_161428.jpg

20181005_161530-0.jpg

20181005_161523-0.jpg

20181005_161538-0.jpg

20181005_161553-0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planten in pot inmiddels foetsie. Met pot en al................Volgend jaar beter. 

Edited by riesje1965
  • Sad 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sukkels zijn het.
Te lui om zelf te kweken,of te dom.
Laten we het op het laatste houden.

Ik hoop dat als hun ooit zelf gaan kweken,alles van hun geript word.:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Collie Weed Ik wens ze zo veel mogelijk succes toe, dat hun zaadjes allemaal mogen ontkiemen en geen hermas krijgen, dan beseffen ze zich dat stelen veel moeilijker is dan gewoon op de bank wachten tot het klaar is, ik wil ze helemaal niet terug aan het stelen hebben -_-

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stelen is aan de orde van de dag en wordt inmiddels als normaal ervaren, het hoort er gewoon bij, net als af en toe slecht weer. Heb je geen fiets, dan steel je er een, heb je geen scooter dan steel je er een, heb je geen geld dan beroof je toch iemand. 

Het jatten van een paar wietplanten is nagenoeg risicoloos. Van een fietsendiefstal wordt nog wel eens aangifte gedaan, maar wie gaat aangifte doen van gestolen wietplanten? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was wat later met het opsluiten van de 2.....Ik had ze op een zonnige plaats gezet en da was nou net ff uit het zicht. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@X-Travert Zeg dat nog eens er een fietsketting uit je voorhoofd steekt?:rofl(dat is moeilijk aangifte doen)
Risicoloos is echt niet waar,als ze je pakken begraven ze je met autowrak en al(of was je die jongens soms al vergeten)
Allemaal vanwege wat bloemetjes doodgemaakt.


Nog liever dat ze zelf telen i.p.v. stelen.(dan leren ze er nog iets goeds van)

 

@riesje1965 Dat is echt shit....
Bij mij ripten ze ook altijd uit de tuin over een hek van 2.20 M.

Moest ze iedere keer de tuin uit meppen,telkens weer andere lui.....
Toen was ik het flauw en ben binnen begonnen......

Ik vind het zo vervelend voor je aangezien het mooie plantjes waren.

:hug:Sterkte....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Collie Weed, het gaat hier over een plant gestolen uit de tuin van een hobbykweker: veel risico vermag ik hierbij niet in te zien.

Het leegroven van een professionele plantage is uiteraard van geheel andere orde: de beveiliging zal naar alle waarschijnlijkheid op een hoger niveau liggen dan de beveiliging van een plantje in de tuin van een hobbykweker.

Ik zie riesje1965 de ripper nog niet pakken, afmaken en in een autowrak dumpen. 

Edited by X-Travert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhhhhhh.............nee , klopt!! Ben een zeer vredelievend persoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze waren eigenlijk bestemd voor mijn vrouw die baat heeft bij de olie die er van gemaakt zou worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ook mensen waar als ze inbreken/komen jatten men de deur zelf op slot draait en niet de politie belt :ph34r:
 

Quote

Lau en Geert zijn inmiddels gearriveerd bij de hennepkwekerij. Daar gaat het mis. Geert G., die al iets eerder te plekke is, vertelt Lau Geeraets dat er mannen in de loods zijn. Lau Geeraets pakt daarop een vuurwapen en geeft ook zijn compagnon een geweer. Rond 04:50 uur gaan ze de loods daadwerkelijk binnen.
Er wordt geschoten. Een van de Marokkanen wordt daarbij in de rechterarm geraakt. Vervolgens lopen Lau en Geert door. Ze treffen Fouad Bendella en Karim Fourkour aan. Eén van hen is gewond, de ander is aan het bellen. Lau G. loopt naar het tweetal toe en schiet in totaal drie keer. Hij vermoordt de twee Marokkaanse jongens. Hij doet dat in beide gevallen met een nekschot.

Of die ene keer dat zo'n groepje op roverpad ging, en bij een berg heroinesmokkelaars inbraken, opgelost in zoutzuur :wacko:

Edited by HUFFnPUFF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de diefstal van een scootertje of een oude dame beroven van haar handtasje komen die bontkraagjes nog wel weg. Maar proberen de kloten van een paar zware jongens af te draaien is andere koek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plant in de volle grond ...zolang hij er nog staat dan. 

Blijft groen.....geen verval te zien en de toppen willen nog niet echt gaan knallen.

Zo lang het mooi weer blijft geen probleem natuurlijk

 

 

IMG_20181014_101946.jpg

IMG_20181014_102043.jpg

IMG_20181014_102052_BURST001_COVER.jpg

IMG_20181014_102218.jpg

Edited by riesje1965
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2018 at 12:40 AM, riesje1965 said:

Planten in pot inmiddels foetsie. Met pot en al................Volgend jaar beter. 

Wie zijn top boven het maaiveld laat uitsteken, kan daar spijt van krijgen.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg sneu voor je Riesje. Ik heb hier ooit een topic gelezen over iemand die zelf planten jatte en aangaf dat hij altijd 'schrik' had, wanneer een ' lamp plotseling aan ging'. Nu geloof ik best dat men tegenwoordig nergens meer voor terugdeinst, maar wellicht een optie om voor de volgende keer zo'n bewegingsmelder te plaatsen waarbij het licht aanspringt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...