Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420Python

1x Purple Haze 1x White widow

Recommended Posts

@420Python, de WW ziet er prima uit zo op het einde hoor, niks mis mee:tu heb vaak zat gehad dat ze helemaal leeg waren, maar zegt niet persè iets over het gewicht hoor. Kan je nog wel is mee vallen:innocent:

Ik zou hem sowieso omhalen en NIET wachten op je purple, dat kan vervelend uitpakken (rot bv) kun je beter een kartonnen doos ombouwen tot droogruimte of een extra tent er bij:P

Gr, X 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die bruine plekken in je whitewidow toppen zijn toch geen schimmel/toprot hé?

Trek eens aan de kleine blaadjes die uit die toppen steken, als ze heel makkelijk loslaten heb je mogelijk dat probleem. En probeer die toppen ook eens open te buigen zodat je tot aan de hoofdstengel naar binnen kunt kijken, dat dient groen te zijn, als je daar een vage bruinige massa ziet is het foute boel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net nog een dubbel bekeken, ook onder de microscoop en het is duidelijk gewoon een verkleuring. Geen sporen van schimmel te zien. Ook binnen de top gekeken en ziet er allemaal gezond uit.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zo.:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2018 at 6:26 PM, Twiet said:

+/- 25/m2. 10 weken gaat prima, langere sativas niet geprobeerd, maar lijkt me ook goed te doen hoor.

 

Je planten zien er prima uit.

Gewoon 2 x een netje er boven en dan is het prima? Hoe pakt dat uit met verschillende soorten en verschillende phenos? Ik snap dat eb en vloed goed werkt, maar dan wel bij stekken. Kan eb en vloed met bigblocks en verschillende soorten? Of moet ik eerst moeders mooiste zoeken en dan pas er mee beginnen? 

@420Python Als ik jou was zou ik alle fanleafs(de grote bladeren zonder thc) gewoon afknippen en gewoon spoelen met water pH 5.5 en enzymen meegeven om zo alle voeding dat nog in de pot zit, bruikbaar te maken voor de plant.

Het lijkt wel een goede oogst te worden toch?? 

Groeten,

Hannesh

Edited by Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op hydro werk je beste met stekken, 1st op zoek naar een goede moeder waar het mee valt of staat:search:

Des te langer jij een plant in leven moet zien te houden op steenwol (geldt ook voor DWC) des te lastiger het gaat worden wat ten koste gaat van je eindprodukt.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is de white widow omgehaald.

De moeite, ik zo'n 100 gram droog.

Tijdens het knippen een enorme fruitige citroengeur met een aarde tint. Vingers vol met hash :tu

IMG_20181130_223541.jpg

IMG_20181130_222753.jpg

IMG_20181130_222731.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is toch een prima oogst lijkt mij. Geniet er van!

Edited by gnaffel
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je blij met hoe ze zijn geworden?

Hoe lang heb je nu gespoeld op het eind?

Ga je volgende keer weer zo lang voor groeien?  

Als ik jou was zou ik alles kwa blad zonder thc afknippen. De rest op zn kop in het tentje. Het blad met thc ook bewaren. Als het enig zins droog is de wiet het in potten doen en elke dag 2 keer luchten. Dat "cured"de wiet mooi. 

Van het knipafval met thc kan je nog tincturen en baksels maken. 

Nou erg mooi voor elkaar toch?? 

Groeten,

Hannesh

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel blij moet hoe de white widow is geworden. Ik zou zeker weer een maand voorgroeien volgende keer. Wat ik wel zou doen is iets vroeger beginnen spoelen. Nu heb ik maar 2-3 dagen kunnen spoelen met florakleen. Ook heb ik geleerd in cocos zeer matig te voeden. Volgende keer ga ik ook iets droger proberen kweken. Dit heb ik op het einde met mijn purple haze ook gedaan en het resultaat is dus extra trichome productie. Al het restafval gaat naar een kennis die het kan gebruiken voor medicenaal gebruik. Ik hou jullie op de hoogte van de purple haze :verrygood

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

White widow is gedroogd en hier is het eindresultaat: 148,5g droog. 

Ik probeer straks nog enkele foto's te posten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie score @420Python, ziet er goed uit!

Geniet er van:spliff:

Gr, X 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas

De vrees van elke grower is werkelijkheid geworden. TOP ROT.

DE twee grootste toppen van mijn purple haze zijn helaas aangevallen door toprot. Hierdoor heb ik vroeger dan gewild moeten oogsten. Het was mijn eigen fout. Ik had perongeluk het raam dichtgedaan en had net water gegeven waardoor de rh tot 70% was opgelopen. Stupiddd....

Helaas maar heb toch wat kunnen redden. Wou ze eigenlijk nog een week laten doorgaan want nu heb ik redelijke veel 'fluff'.

Niks aan te doen, volgende keer beter.IMG_20181210_201412.thumb.jpg.7eac19c5ecb68f8f8ffc18dbfc2e9e79.jpg

IMG_20181210_201240.jpg

IMG_20181210_201225.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou niet zo snel mogen gaan, heb je langdurig hoge rv door een te grote tent bijvoorbeeld?

ik heb in de bloei snachts soms boven de 80% maar geen rot 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen langdurige hoge rv gehad. Ik controleer dit elke dag. Daarom dat ik het meteen kon linken met deze gebeurtenis. Ik controleerde ook dagelijks de toppen op toprot. En met controleren bedoel ik echt goed binnenin de top kijken enzovoort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, 420Python said:

Ik controleerde ook dagelijks de toppen op toprot. En met controleren bedoel ik echt goed binnenin de top kijken enzovoort.

Een goede manier om je toppen te besmetten.

Afblijven en alleen aankomen als het echt nodig is.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer wat bijgeleerd haha. Eerste keer ooit dat ik te maken heb gehad met toprot. Dan brengt het dragen van handschoentjes altijd precies niet echt op <_< 

Achtja, gelukkig het grootste deel kunnen redden. Hopen op geen rot tijdens het drogen. Opletten geblazen. Detective python gaat ervoor :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier nog een bud shot van de purple haze die ik nog heb kunnen redden.

 

Frostyyyy

Snapchat-42284902.jpg

Edited by 420Python
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...