Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420Python

Vreemd bladprobleem

Recommended Posts

Beste forumleden

Ik ben momenteel bezig met een leuk kweekje in een 2x2,5 ft tentje. Ik groei 1 purple haze en 1 white widow. Nu heb ik een bladprobleempje bij mijn purple haze. Ik groei met plagron cocos met toegevoegde perliet. Van voeding gebruik ik GHE Flora trio. Ik hou mijn PH waarde bij het watergeven tussen de 5.6-5.9. Heb de cocos eenmalig watergegeven met een calmag op volle dosis zodat de cocos een beetje calcium en magnesium kon opnemen. Voor de rest heb ik het aanbevolen voedingschema gebruikt van GHE. Ik geef elke waterbeurt voeding mee. Mijn planten zien er bijde gezond uit maar de purple haze heeft toch een paar rare plekjes langs de randen. Deze komen ook voor bij nieuwe blzdgroei. Ik dacht eerst aan pesten maar vond niets. Nutrient burn dacht ik ook uit te sluiten omdat de tipjes van de bladeren niet verkleurd zijn. 

Als jullie raad weten zou het super zijn :D!

IMG_20180929_204259.jpg

IMG_20180929_204255.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420Python

Ziet er niet uit als verbranding door voeding,dan gaan altijd eerst de puntjes he?;)

Inderdaad even aankijken,misschien zit je lamp er ietsje te dicht op of valt dat mee?
Of misschien net iets teveel Cal/mag erbij gedaan,groeien ze wel doorheen.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@HUFFnPUFF Bedankt voor je antwoord, toch geen beestjes te zien.

 

@Collie Weed Bedankt voor je antwoord, lamp hangt volgensmij niet te dicht. Zou idd wel een teveel aan calmag kunnen zijn. Want toen ik de calmag had gegeven was het EC van het water 3.0 dus wss veel te veel. Dacht dat dit geen kwaad zou kunnen eenmalig. Dus wss zal het plantje er wel doorheen groeien, ziet er voor de rest wel gezond uit :P

 

Heb trouwens net een kweekverslagje gemaakt in indoor kweekverslagen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420Python Ja dat was het dus.:P
Maar verder zien ze er wel goed uit hoor,niks op aan te merken.
 

 

Ok chill,kunnen we dat volgen in indoor kweekverslagen........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...