Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sunbeam

Pineapple Haze V2 F1 *No-Till *LED by Sunbeam

Recommended Posts

Nog even mezelf extra lekker maken met een terp report van Pineapple Haze mmmm
image.thumb.jpg.8e9432dd1f82e771b14218398e660bcf.jpg
Ik heb dan wel Versie 2 maar dezelfde parents zijn gebruikt, alleen zijn de M/V rollen wel omgedraaid!

Aka. Jackhaze
The new version of the loved Pineapple Haze is there.
The famous Jack Herer combined with our Pineapple Gold male!
Pine haze mixed with sour fruits, a wonderfull flavour mix.
Its a really incredible intense flavoured haze strain with light green buds and fat calyx, coated with big resin bubbles. 
This F1 hybrid seeds create easy to grow plants with a high yield and supreme medical qualities!
Very strong sativa high with enough bodyhigh to numb most types of pain!
Genetic: Jack Herer x Pineapple Gold
Indica/Sativa: 30/70
Flowering time: 60-70 days de groeitijd is wel een week korter dan die van V1!...
Flavour: Sour fruits, pineapple, mango, lemon, orange, pine, resin, fir, hash, incense..

nòg meer verschillende terps dan V1 lijkt het, hopelijk niet tè ver doorgeschoten,
Yield: medium-high
medical: Pain, adhd, migraine
https://www.cannabytics.com/piramide/weed/pineapple-haze-4604/

Die van Barneys farm is trouwens een rip-off met totaal andere ouders en ziet er ook anders uit, ik herken mijn pineapple haze uit duizenden met haar lichtgroene calyxen met donkerder groene blaadjes fel oranje haren en citrucy trichs.. Het water loopt me altijd in de mond als ik de echte zie!
V1:
pineapple-haze-marijuana-seeds_large.jpg.62fc0a332f973a753040a3a85d76ff08.jpgDvVserdDTUua1Exu7Wkc0A.jpg.c644ed68a7e176b910b0dbf3bac7417e.jpg

Nog wat terpenen info
terpenes-types.png.9faaca2951c6a95d29082fda410fcb6a.png
Eet smakelijk!

Edited by Sunbeam
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van Barneys Farm doel je denk op de Pineapple Chunk? 

Mooi soortje trouwens die haze:tu

Gr, X 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Xaim said:

Die van Barneys Farm doel je denk op de Pineapple Chunk? 

Mooi soortje trouwens die haze:tu

Gr, X 

Nee deze toch?
https://en.seedfinder.eu/strain-info/Pineapple_Haze/Barneys_Farm/
Die hebben ze nieuw op de kaart staan. (Waarschijnlijk omdat ik vorig jaar persoonlijk ben komen zeuren bij zo'n toeristenwinkeltje in de Haarlemmerstraat, ben ik goed in lol)

Maar ten eerste herken ik mijn geliefde soort niet op de foto en ten tweede staan er echt andere ouders bij:
large_pineapple-haze-regular_1_054401.thumb.jpg.55c8be39b689234e9e67ad2bc0cc42c4.jpg

Genetics: Afghan x Skunk#1 x Old School Haze

Das tòch wat anders dan:
Genetics: Jack Herer x Pineapple Gold

https://en.seedfinder.eu/strain-info/Pineapple_Haze/Cannabella_Seed_Club/
en v2

https://en.seedfinder.eu/strain-info/PineappleHaze_V2/Cannabella_Seed_Club/

Barneys Farm: FAIL hihi

Als ik op Pineapple Haze zoek stuurt google me steevast richting pineapple expres en nu ook pineapple chunk, pineapple haze lijkt een ongebruikelijke keuze... Maar dat is natuurlijk 'fine by me' want ik weet dat ik de juiste heb en hoe goddelijk die smaakt, èn voelt! :smoke

Edited by Sunbeam
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat fotos gevonden van mijn eerste kweek

whoohoo!
Meteen al kapsones zie ik haha
Ik gebruik nog dezelfde blurple balken, alleen ietsjes aangepast hihi (ombouw en lenzen er af, door midden gezaagd, en Meanwell drivers.. T zijn Osram Oslon SSL 80 ledjes, dus goed)
_DSC3943.thumb.JPG.ce81f89a3001925959d60f61fc0f6614.JPG_DSC3944.thumb.JPG.e10019e528e1c41fdd2338d655edbe16.JPG_DSC3945.thumb.JPG.da7ce4c68aa1628deb593f8951fb5413.JPG_DSC3946.thumb.JPG.3ed18258bcb17b29401639b0810e21a8.JPG

Want de lichtverdeling was niet je van het (of nee hier is 1 rood kanaal van 1balk stuk. T probleem was vooral dat de lenzen 60 graden waren, en die van de cobs 90 graden.
Dus dan zouden de kleur balken een stuk hoger moeten hangen in verhouding tot de COBs, dat was ook het advies... Toen ik ze kocht met drivers voor 400,- wist ik dit is een goeie deal met Osram SSL ledjes Èn 3 kanalen op 1 pcb! Na het strippen en modden nu echt ideaal voor mij!)

_DSC3947.thumb.JPG.cf153a3862258d598bfb45f78c917298.JPG

En ja.......
_DSC3949.thumb.JPG.87f1636d18aae1bee7d62642bc8ee2c5.JPG

_DSC3985.thumb.jpg.f32b43a91f309026b7340ee0ba45aa93.jpg_DSC3988.thumb.jpg.8bd8c1fcdd430b7576efa30e18bb651c.jpg

Arjans Ultra haze 1 die mijn tent uit groeide en later buiten ging reveggen...... hoezo anticlimax!
_DSC4866.thumb.jpg.e1932116e6632c4974eb3a817a9001f9.jpg_DSC4864.thumb.jpg.eafb08661ca75aa80de1ea9604428a32.jpg_DSC4865.thumb.jpg.288427ca3cbb76524201db5ff56d9cf4.jpg

Ik heb daar nog steeds een pot gruis van staan......

Ik ging meteen mainlinen, of LST is het geworden, op zich wel een heleboel lange knotsen!
Ik had wel trips, meeldauw, èn verbrande punten. :oepsEn ik zat wel 2.5 maand in veg ofzo, want ik had ook nog eens overwaterd en transplant shock.
Maar mijn theorie luidde: Als je geen fouten maakt leer je niX!
_DSC4004.thumb.jpg.5faa9c823f48f05fc53a912afa28c873.jpg_DSC3996.thumb.jpg.befcac964c7154bd74ef0c969fcd8989.jpg_DSC4012.thumb.jpg.ae5e39b636cdbe6e13eaa2802ee4b47c.jpg_DSC4023.thumb.jpg.6fe1ae9390239320fe9da77c3b6c1070.jpg_DSC4019.thumb.jpg.124c10f8ea3fb9693c92eb5baf29721c.jpg_DSC4237.thumb.jpg.043bc5d0c0e9b033d55dc7fde2e08a90.jpg_DSC4234.thumb.jpg.f4b357105f0c620c5726636de251551e.jpg_DSC4384.thumb.jpg.77b428d069f3df6f9f0ea3d8fb5f360a.jpg

Planten ook nog te diep ingegraven na t verpotten...

_DSC4398.thumb.jpg.af49b5c1745e7ad0a0b1e02bc5bf2272.jpg

Maar goed wel nog een jaar van gerookt! En het goeie aan deze opstelling + kweektechniek was dat ik tot onderin dikke toppen had!

_DSC4386.jpg

Zo lang geleden is het trouwens niet winter 2016
Hoop geleerd! :D

Edited by Sunbeam
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: En dan blazen wij maar weer eens naar uit naar buiten, in plaats van naar de badkamer, of de hal, of de logeerkamer, keuzes, keuzes :rofl

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2018 at 7:11 AM, greentjeonatrip said:

:lol: En dan blazen wij maar weer eens naar uit naar buiten, in plaats van naar de badkamer, of de hal, of de logeerkamer, keuzes, keuzes :rofl

Dat is veel te vochtig. Dan beslaan je ramen. Alleen direct naar buiten gaat eigenlijk. In ieder geval zo dat het naar buiten kan dat het niet beslaat en niet te veel opvalt buiten (lees luchtstroom met hittecamera).

Groeten, 

Hannesh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn ramen beslaan helemaal niet Hannesh en je dient het denk ik ook in de juiste proporties (omgeving, RV en grootte afzuiging) te zien. Ik heb slechts een afzuiging van 240m³, die zeer waarschijnlijk slechts 180m3 afvoert, maar ik begrijp je punt. Op het moment dat ik naar de badkamer afzuig, kan ik besluiten om 2 willekeurige toegangsdeuren naar die badruimte open te zetten of een raampje op kiep. Het zou idd een heel ander verhaal worden met een afzuiging die veel groter is, of wanneer je rv te hoog is . Wellicht dat het bij mij ook gewoon niet aan de orde is, omdat de luchtvochtigheid nooit boven de 55-60% is geweest....

Edited by greentjeonatrip
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Hannesh said:

Dat is veel te vochtig. Dan beslaan je ramen. Alleen direct naar buiten gaat eigenlijk. In ieder geval zo dat het naar buiten kan dat het niet beslaat en niet te veel opvalt buiten (lees luchtstroom met hittecamera).

:DMijn hokje is keurig een metertje van de buitenmuur en ruimschoots onder het dak. Hokje zelf is verder dubbel geïsoleerd en met de lamp, pc fans en afzuiging kom ik op een totaal van het duizelingwekkend aantal watts van........210 watt:lol:. Mijn badkamer leent zich er juist uitstekend voor om ook hierin uit te blazen :whistling

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg ook altijd opmerkingen van waar ik dan naar toe blaas, gewoon de kamer in joh :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hout verzuurt je medium niet, zelfs dennenhout heeft over het algemeen gewoon een neutrale ph, dus het zal potgrond echt niet verzuren, dat doet het veen zelf wel. Vers hout wil je er niet doorheen hebben omdat het stikstof wegvreet, je hebt ongeveer 2-3 keer zoveel stikstof nodig als je het erdoor heenmengt.

Je kan natuurlijk paddo’s proberen te kweken in je hok, kan altijd, maar hoe ga je ervoor zorgen dat trichoderma je mycelium niet aantast? Is geweldig spul voor in je aarde, maar niet op je paddo’s.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, Blowmonkey said:

Hout verzuurt je medium niet, zelfs dennenhout heeft over het algemeen gewoon een neutrale ph, dus het zal potgrond echt niet verzuren, dat doet het veen zelf wel. Vers hout wil je er niet doorheen hebben omdat het stikstof wegvreet, je hebt ongeveer 2-3 keer zoveel stikstof nodig als je het erdoor heenmengt.

Je kan natuurlijk paddo’s proberen te kweken in je hok, kan altijd, maar hoe ga je ervoor zorgen dat trichoderma je mycelium niet aantast? Is geweldig spul voor in je aarde, maar niet op je paddo’s.

Ja maar ik hoef niet perse paddos te kweken, gewoon 'paddestoelen' is al genoeg, als het maar de cirkel rond maakt.

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik laat het allemaal even bezinken, het is toch nog geen winter....

 

Wat fototjes

_DSC6118.thumb.jpg.fd7d63e22d96724f4f363147f2e72f0c.jpg

_DSC6120.thumb.jpg.44933b701ec18801d6597197895a3269.jpg_DSC6121.thumb.jpg.b49b93cec6a4646eb73fe1e1794a836e.jpg
1tje is in shock, ik denk iets met de wortels, eerst zo omgevallen, toen krom gaan groeien 2x recht gezet toen in shock geraakt..

_DSC6127.thumb.jpg.fe11df7f7820cb434ad0618c4f27a094.jpg_DSC6124.thumb.jpg.ca9e1a2cc2a3c76e06f14f18ddcaf61c.jpg

Ze hebben er allemaal wel eens frisser bijgestaan, ze hebben net water gehad en 5 van de 6 hadden iig dorst..water geven is moeilijk, het verschil tussen dorstig en overwaterd vind ik moeilijk te zien in dit stadium, zeker bij die ene, heb ook even geen ph meter, maar ze zijn allemaal wel gezond, en de potjes groenen langzaam op. Misschien hebben de wortels de bodem bereikt en 'denkt' de plant van huh?!
Je kan zien dat alles in de kleine potjes lichter groen is dan in de grote potten, hoewel het wel steeds wat donkerder wordt.. Sommige bladeren groeien zo hard dat ze eerst nog helemaal geel zijn en dan zie je ze langzaam opgroenen, mooi hoor :) De kleine potjes hadden denk ik prima dezelfde mix kunnen hebben als er in de grote zit. Ik heb hem nu verdund, maar of dat nodig was met die organische mix.... alles er omheen groeit 2x zo hard zoals je kan zien, morgen eet ik salade...

Het is mooi om te zien hoe de bodem zich opstart en de symbiose aanzwelt! Natuur +1
_DSC6129.thumb.jpg.5006c6a4d83a30ac37eea5c83e359475.jpg_DSC6128.thumb.jpg.8c8e98a13c8ff13276c3170aa932f2bd.jpg

Heb wat vermalen zeewier bij mijn organische voedingswatertje gedaan, ik doe nu nog alles met de pomp sprayer want dat gaat zo langzaam dat ik meer controle heb..... Het zijn ook black boxen war je wat in giet, letterlijk. Ik heb wel het gewicht gevoeld toen ik ze neerzette, maar ja ik had de coco ook al voor gesoakt en de vermiculiet houdt water vast, langzaam drogen de potten nu in denk ik een beetje..

Op de gok zuur ik een beetje af met bokashi of EM brouwseltjes uit de em groente fermenteer emmer gedropen. Het ruikt licht zoetzurig, maar ook naar mest het is sterk spul! als je wat morst ruikt het al snel meer naar boeren stal op een goede manier, volgens mij ok, niet rot, maar bio actief. De vorige ronde met de kleine 15L potjes, toen ik nog een ph meter had gebruikte ik het gul. Toch heb ik in de bloei nog bijgevoerd met sterkere brouwsels uit flessen en zelfs poeders uit zakken..... Nu hoop ik dat ik de planten meer tijd kan geven zich te wortelen en meer ruimte om het zelf te regelen met de biologie :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien een compost theetje maken, ik heb brandnetels staan, kan ik daar wat mee?
Ik heb ook een vat en een werkende luchtsteen! Dat gaat dan de eerste keer worden.

Met wormen compost. (zonder wormen dan)
Kijken of ze daar van opfrissen.
Eerst weer even wat laten indrogen natuurlijk..

Heb ook weer wat nieuwe materialen gescoord, een paar stroken plexiglas,

daar wil ik dus ramen van maken, want ik word helemaal gek dat ik niet kan spieken zonder te ritsen..
Maar dat heb je niet zo even mooi 100% licht dicht met een gordijntje of klep, dat vraagt weer om wat slimmigheid.....

O die goeie ouwe tijd dat ik smorgens de rits een stukje open ritste, hand naar binnen, klepje camera geheugenkaartje klik, rits dicht hop in de laptop, copy paste, timelapse rendering....... elke dag feest!
anderhalve camera op versleten.....

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Blowmonkey said:

Ik noem elke paddestoel een paddo. :lol: Smerige dingen. 

Het gaat mij gelukkig niet om wat jij er van vind maar om hoeveel CO2 ze produceren, en of ze niet te veel stinken! B)
Niet allemaal stinken ze even erg of naar hetzelfde.
Oesterzwammen die kunnen net zo voedzaam zijn als een goed stuk vlees en dezelfde bite hebben. Ook de smaak leek helemaal niet op een 'paddo' ik heb er eens een geproefd zo van zo'n baal. Gewoon een delicatesse.  Er zijn ook hele lekkere noot achtige paddestoelen, of met een neutrale smaak, en als ik ze in een zak kweek die ik ophang boven de lamp vraag ik me al helemaal af of er wel nadelen zijn.. Ja goed je wil gassen vermenging natuurlijk das ook geur vermenging... Dan beter in de pot een simpele soort..

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ineens heb je het, je laat ze op hun plekje vallen! Flop!
Ging echt makkelijk met zo'n ingegraven potje!
Veel leven te zien!

Epsom zout, zeewier en Mykos wat gesprenkeld, daar waren ze wel weer aan toe! :)
Ja ze hadden echt honger!

_DSC6174.jpg

_DSC6176.jpg

_DSC6178.jpg

_DSC6180.jpg

_DSC6181.jpg

_DSC6182.jpg

_DSC6184.jpg

_DSC6186.jpg

_DSC6187.jpg

_DSC6191.jpg

_DSC6193.jpg

_DSC6194.jpg

_DSC6195.jpg

_DSC6197.jpg

wow

_DSC6198.jpg

_DSC6199-2.jpg

_DSC6199.jpg

_DSC6202.jpg

_DSC6203.jpg

_DSC6205.jpg

_DSC6208.jpg

_DSC6212.jpg

De pret kan beginnen !

Edited by Sunbeam
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ja, die willen heel graag oversteken. Discover a  brand new world !  Thumbs up for the rude girls!

 

Edited by greentjeonatrip
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff wat aangepast aan het lichtrecept.
Nu de eerste 5 minuten alles knalrood (660nm en 620nm 2:1) omdat dat fungeert als een soort wekker voor planten.
Aldus Growmau5.
Ik had al far red (730nm) aan een kwartiertje voor lamp uit tot en met een kwartiertje na lamp uit, maar volgens mij vallen ze zo hard in slaap daarvan dat ze moeite hebben met wakker worden de volgende dag!
Nou komt dat even mooi uit dat ik een giga nerd control panel heb hangen :P

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee waar het allemaal goed voor is, maar het geeft wel mooie plaatjes, al dat groen om je plantjes heen :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/13/2018 at 5:04 PM, cannarie said:

Geen idee waar het allemaal goed voor is, maar het geeft wel mooie plaatjes, al dat groen om je plantjes heen :)

Heb wat weggeknipt rondom de plantjes, it's easy!
De LV is lekker hoog vanaf het begin, das beter!
Later als de lampen harder en harder branden gaat de LV sowieso omlaag,
Of is het RV sja ik meet de LV dus...
Even opsommen waar ik denk dat het goed voor is, of waar ik op hoop, ik ben nog helemaal niet zeker van mijn zaak, maar wie niet waagt, dat moet ook wel je moet het anders benaderen:
Nou ja in de bakken is het goed voor het bodemleven! En het bodemleven is daar waar je plant zijn eten haalt, dus de focus ligt op dat leven!
Het woelt de aarde om, en alle wortels die afsterven worden voer voor de microben/schimmels....
Als je wormen hebt dan voorkom je met cover crop dat ze je pot uit vluchten!
Als ik het snoei knip ik het een beetje fijn en gooi het terug in de pot. Of ik eet het op :D
Het creert schaduw op de aarde! Heel belangrijk voor de schimmels en de vochthuishouding.
Het houdt de beestjes bezig en weg van je cannabis.
Hoe meer diversiteit hoe meer uitgesproken de genetische expressie van de planten dus ook de smaak en brix waarde..

Er zijn aardig wat soorten die je plant helpen verdedigen tegen plagen, vooral die met sterke terpenen!
Basilicum, pepermunt, citroengras, tijm rozemarijn lavendel, als het maar geurt...
Veel bloemen trekken de juiste insecten aan zoals goudsbloem, hoornbloem, kamille, klaver...


Maar goed ik kweek binnen maar de potten gaan misschien wel komend jaar weer naar buiten, dus ik heb ook al tomaat en peper ingezaaid!
Die plantjes blijven heel klein tussen de rest van de covercrop, tot je ze 'in het zonnetje' zet na de oogst van je wiet!
Dit heb ik afgelopen jaar ervaren nadat ik de zakken gewoon buiten heb gezet, ik eet er nu nog tomaatjes van...

En stikstof bindt het allemaal natuurlijk! Als je zaailing nog nauwelijks geworteld is, heeft je cover crop de bodem al op gang geholpen,
Als het aan de natuur was was de bodem overal altijd bedekt, dan functioneert alles het soepelst. Ten minste dat is wat ik begrijp van de gedachte er achter.

hoe completer de aanpak bij het nabootsen, hoe minder kans op problemen als plagen of tekorten..

 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Sunbeam said:

Later als de lampen harder en harder branden gaat de LV sowieso omlaag,
Of is het RV sja ik meet de LV dus...

Wat ik wel vaak hoor is dat het een probleem bij led kan zijn dat ze minder warmte geven en vooral minder stralingswarmte waardoor het ook meer bovenin blijft hangen. Om dan de de temp beneden bij de planten ok te houden, er maar zeer beperkt wordt afgezogen, waardoor de rv te hoog oploopt.

Ben je dan niet bang dat al dat groen bij de grond als het straks geen licht meer krijgt door de schaduw van de wietplanten, gaat verleppen en vervolgens rotten als een gek?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

rotten? gratis compost bedoel je :verrygood 

daar komt dus die extra gratis N vandaan

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, cannarie said:

Wat ik wel vaak hoor is dat het een probleem bij led kan zijn dat ze minder warmte geven en vooral minder stralingswarmte waardoor het ook meer bovenin blijft hangen. Om dan de de temp beneden bij de planten ok te houden, er maar zeer beperkt wordt afgezogen, waardoor de rv te hoog oploopt.

Ben je dan niet bang dat al dat groen bij de grond als het straks geen licht meer krijgt door de schaduw van de wietplanten, gaat verleppen en vervolgens rotten als een gek?

Daar ben ik inderdaad wel een beetje bang voor, maar het lijkt aan de andere kant heel veel maar toen ik het knipte zag ik dat het nauwelijks iets voorstelt.
Een beetje rotting vind ik trouwens helemaal niet erg, hopelijk zijn de juiste culturen aanwezig om er de goeie dingen mee te doen!
Wat ik op youtube zie is dat ze op een gegeven moment alles zowat kaal snoeien maar het wordt wel allemaal ingewerkt in de pot.
Wel iets om rekening mee te houden, bij de laatste kweek had ik bij koude dagen al moeite de waardes normaal te houden, met de lamp aan ging het prima, blazen zowel de lamp als de afzuiger, raampje open, deuren open maar daarna als de lamp uit gaat inderdaad....
Het vooruitzicht is dat ik stroom ga gebruiken snachts om de tent wat warmer en dus ook droger te houden.

Ik heb nog wel steeds mijn twijfels bij het plaatsen van verwarming onder de potten, hoe zit dat eigenlijk met de ideale aarde temperatuur?
Ik weet van water geven dat je water niet te warm mag zijn want dan zit er geen zuurstof genoeg in toch? Maar misschien is het wel helemaal the way to go hoor, hoeveel graden is ideaal dan?
Maar het gaat om de algehele temperatuur in de tent toch? Idealiter is de aardetemperatuur wat lager toch? Daarmee zit ik ook, ik wil dan de tent gaan verwarmen via de potten dat is onlogisch.
Ik zag ook al mensen met zo'n warmtedraad gewoon in de tent inderdaad, of een combinatie met een mat en zo'n draad... Dan denk ik weer aan de logica die ze bijvoorbeeld bij campers hanteren, dat je eigenlijk je interieur opwarmt en dat dat dus een soort accu vormt. Of een kachel met bakstenen er op die dan nadat de kachel uit is nog uren warmte af blijven geven.
Bij mijn tent zit het met de isolatie wel snor, maar ja omdat alles reflecteert natuurlijk heb je dat effect van die bakstenen ook niet echt.

Als ik de inblaaslucht voorverwarm voer ik de lucht inderdaad wel meteen af, weliswaar in een ruimte die dan een beetje zal opwarmen, maar toch dat je ook weer warmte afzuigt een feit ja..
Maar ergens heel decadent gezegd voor dat die verwarmde lucht via de uitlaat weer naar buiten gaat zit ie wel in de tent waar je hem wil hebben,
je voert zeg maar sowieso altijd al warmte af, dus is dat opzicht is er met verwarmde inblaaslucht tov een warmtekabel misschien wel helemaal geen verschil...?

Edit:
Voedingswater ideale temp (tenzij eind bloei) 23 graden, iets kouder zou ik zeggen als je wat meer zuurstof wil.
Ik vind het persoonlijk erg warm maar dat is wennen denk ik.
Maar goed, zijn je potten die temperatuur zou de tent op zeg 20 graden komen? dat is dan inderdaad wel ok.

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...