Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sunbeam

Pineapple Haze V2 F1 *No-Till *LED by Sunbeam

Recommended Posts

ja het zal wel "overal" zitten, zeker met de warme natte weer, rit uitzitten 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vakman said:

Waarom heb je die windmolen ook niet aangezet?

Je hebt tenminste nog kunnen genieten van het groeien en bloeien, het had ook bij het ontkiemen al mis kunnen gaan :P ;)

nu weet ik tenminste zeker dat het nodig was :P ;)

Veel scheelt t niet die 4 fannetjes extra denk ik, de lucht ging al ongeveer zo, ik denk dat ik heb overwaterd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, HUFFnPUFF said:

ja het zal wel "overal" zitten, zeker met de warme natte weer, rit uitzitten 

toch heb ik goed op de RV gelet en is alles binnen de lijntjes gebleven, ik kon het vocht goed afvoeren. Een enkele dag tikte ik de 70% aan, of nacht.

Maar goed ik ben ook in opleiding, op meerdere vlakken, die soil is een heel ding, de potten, die thee waarvan ik meer kon geven in een keer omdat die zo zuurstofrijk is en bio actief.
Wellicht iets te veel van het goede geweest.
Blue haze was ook niet zo goed te lezen, of ze dorst had of niet, te weinig of te veel licht/voer.

Ik wilde eerst helemaal niks voeren maar het bleef maar nodig..
 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk zonder rot het jaar uit, OP ROTTEN!

_DSC8546.thumb.jpg.9fdc54f060d78a63fd712accf3b2e002.jpg_DSC8549.thumb.jpg.a6022f6ca83fb4b2f19e352332631662.jpg

net zo lang weggeknipt tot ik het niet meer kon zien of ruiken

_DSC8550.thumb.jpg.78393dd2de4d3742aafa7b685ec29c98.jpg

 

Zij topje weg bij pineapple

_DSC8553.thumb.jpg.02ac31446e2c726f6f2089ffd24868be.jpg

Mooie herfsttinten onderin
_DSC8555.thumb.jpg.d22b9b82daa1e6b8d00d44b80c2abb96.jpg

en er naast rot

_DSC8560.thumb.jpg.ddd8fee07098a863ab115c105378ea32.jpg_DSC8561.thumb.jpg.06ab0bdf8e2eb78ce0d14e5a7cca5a18.jpg_DSC8565.thumb.jpg.00e2cc3f474f230015667ead75e03e4f.jpg_DSC8567.thumb.jpg.a5acf5de350f710c3363a807fa9a1075.jpg_DSC8568.thumb.jpg.478e38208897889f7b0f43b3664c1596.jpg

gevarenzone, denk dat die ook weg moet:

_DSC8571.thumb.jpg.f0c5497121d86fdbd9621bad78f91fe3.jpg
_DSC8571.thumb.jpg.f0c5497121d86fdbd9621bad78f91fe3.jpg_DSC8588.thumb.jpg.c4d4eeeb81c787e9ee29947f2f2224a4.jpg

_DSC8580.thumb.jpg.92cfa4cb5ef690e21feda1fbab1f96d8.jpg_DSC8602.thumb.jpg.1a7012b72b666ea667dc2e483e6376f1.jpg_DSC8608.thumb.jpg.0c5b661d0c0fa0f36b8f62aeada6f3a6.jpg

hopelijk hoeft deze niet weg.....
_DSC8606.thumb.jpg.a816323907a31594ef98a97aee6ed8af.jpg

TOEDELEDOKI
_DSC8610.thumb.jpg.d17b69fc86b380233ec6234991809421.jpg

flop
_DSC8615.thumb.jpg.e185434033c9b577d12b3eb5d6722361.jpg

_DSC8576.jpg

_DSC8598.jpg

Het ruikt iig weer fris in de tent.
2018 over en sluiten :P

 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good morning!

Het lijkt van de laatste jaren te zijn dat 'ze' (de wetenschap, die nog steeds de natuur niet heeft ontcijferd lol), ontdekt heeft dat een plant zelf heel precies kan kiezen wat ie eet, en dat ie heen en weer communiceert, of in potentie kàn communicieren op een super intelligent niveau, en in cooperatie werkt met organismen/omgeving en niet in competitie!
Dat vertelt deze knakker die 3 boeken er over heeft geschreven: https://www.probioticlife.net/episodes/037

Die hoort wat mij betreft op de boekenlijst van èlke boer!

Maar vandaag laat ik mezelf 2019 in blazen met een andere rijkelijk gepassioneerde knakker!
Uit de schatkamer der podcasts! Aanrader, David Montgomery! Over de parrallelen tussen soil health en human health. Dit hoor je niet op radio 1! En ook niet bij je studie!!!
Mijn voornemen is om nòg meer naar dit soort mensen te gaan luisteren, die IN de FLOW zitten voor dat ze straks allemaal zijn uitgeroeid door de petrochemie maffia.

Overgrow the system, make it spread like a virus !!!
:P
https://www.probioticlife.net/episodes/023

Let's support all LIFE  and Grow like Monsanto Resistant Superbugs !!!

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man, ik hoop voor je dat het nog mee gaat vallen. Je hebt met deze kweek in ieder geval wel laten zien dat de methode werkt alvast :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP voor een paar toppen, maar goed ik geniet er weer van hoor!
Ik ben met de pincet en de schaar te werk gegaan.
Achterin had ik een floppy bud die te zwaar is die heb ik een kabel gegeven :P

Ben fotos aan het maken van hoe de RV aan het zakken is.. zit nu al op 47% dus nu zijn ze aan het indrogen.

Ook heb ik een paar van de grootste toppen open gebogen, en met chirurgische precisie een aantal minder blije sugarleafs verwijderd.

Ook heb ik wat topjes gedecarboxilzed? in de oven op 90-120 graden C. Ik experimenteer nog.
En daarna was het wel feest hoor, geen schimmel gewoon zachte wiet met witte as.
Een heerlijke smaak en een volwassen effect, wat over is heeft kans op een kwaliteitsstempel van mij. De smaak zit er in ieder geval goed in en
Ik heb weggeknipt waarvan ik wist dat als ik het zou laten zitten het was gaan broeien en vervolgens doorrotten van binnenuit, dat is er af ruim. Dubbel ruim.
Onderin krijgt het een en ander nu meer licht!

Ik heb er weer wat leuks van gemaakt, van het veldje, ik mis ze niet, ja niet bij stilstaan he,  in elke pot ligt een vochtmetertje half begraven.. staat nu nog op 99%
In de kast liggen een paar toppen te drogen.

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, 420man010 said:

Jammer man, ik hoop voor je dat het nog mee gaat vallen. Je hebt met deze kweek in ieder geval wel laten zien dat de methode werkt alvast :showoff:

Ik ben benieuwd, het experiment loopt nog steeds dus! ....... (een aantal springstaartjes zijn nu minder blij dat ze vandaag wéér geen wildwaterbaan krijgen..)

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

848145431_dryingin.thumb.jpg.f688e20a1b3c8e55fe3c39751f2d06d3.jpg


_DSC8655.thumb.jpg.3a161ea6d253f4998c3f5d0a1c616044.jpg

;)
Je kan dus iedereen neppen he als je CO2 produkten aanprijst, gewoon even er in blazen. T is eerder rond de 500-600, ik probeer me op te houden bij de planten dan stijgt het wel wat maar niet tot 2222.
Hij staat onder die CO2 fopzak....
 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw, ziet er super uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP.

Bij 1e rot tekenen had je alles moeten oogsten en je verlies nemen ipv wat je nu aan het doen bent (vd GFT bak aan het kweken).

Zonde van de stroom en al die weken die je erin stak door op het einde zo te handelen.

(Snij)wondjes zijn een prima voedingsbodem voor botrytis:search:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

RIP.

Bij 1e rot tekenen had je alles moeten oogsten en je verlies nemen ipv wat je nu aan het doen bent (vd GFT bak aan het kweken).

Zonde van de stroom en al die weken die je erin stak door op het einde zo te handelen.

(Snij)wondjes zijn een prima voedingsbodem voor botrytis:search:

 

 

keuzes keuzes en meningen, ervaringen van anderen, verhalen, en eigen ervaring en mening. Maar ook culturen en voorschriften.....
Weet je, zo zou ik ook mijn kweek geruimd moeten hebben en ontsmet met bleek aan het begin van de bloei al vanwege de 'beestjes'... :rofl Ja en ik weet ook dat er doktoren zijn die zeggen dat je kanker hebt terwijl je het niet hebt, alleen maar om rijk te worden..en dat lukt ze ook nog!

we gaan t zien man!

:verrygood

Wat als straks blijkt dat de achterste 2 planten bijvoorbeeld gewoon helemaal gezond blijven en afbloeien?
Kan ik bij jou dan ook verhaal komen halen over die Boytritis en waarom die de andere planten niet 'besmet' heeft.

En niemand meer snoeien want ja we weten het; overal boytritis.

Kijk als ik er nou helemaal niks meer aan kon doen, maar ik heb gewoon weer een paar dagen niet gewaterd en ik ga niet 80% weggooien nee, sorry, geen fiasco...

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Sunbeam said:

Kijk als ik er nou helemaal niks meer aan kon doen, maar ik heb gewoon weer een paar dagen niet gewaterd en ik ga niet 80% weggooien nee, sorry, geen fiasco...

Hoe onderlegt je bent in de materie blijkt uit dit antwoord.

Je kan er nog van alles aan doen en 1vd dingen is liever vandaag dan morgen nog om voordat alles onder de sporen zit (zit het al maar nog erger hoeft niet) en het straks bij curen alsnog weg rot waar je bij staat:)

Veel succes verder:tu

 

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, lostchild said:

Hoe onderlegt je bent in de materie blijkt uit dit antwoord.

Je kan er nog van alles aan doen en 1vd dingen is liever vandaag dan morgen nog om voordat alles onder de sporen zit (zit het al maar nog erger hoeft niet) en het straks bij curen alsnog weg rot waar je bij staat:)

Veel succes verder:tu

 

ik heb ook wel wat ervaring met curen en met rotte delen, ik heb nog nooit gehad dat ik na een paar maanden een pot open trok en dat er een rotte geur aan zat, ik let wel op hoor, maar ik kijk vooral naar de tak en niet meteen naar de hele plant.
Water geven is altijd een ding geweest bij mij, ik geef blijkbaar te veel.
Ik ga niks omkappen voor ik daar reden toe zie.
Aan de achterste planten is in elk geval niets te zien, die gaan nog steeds helemaal goed.

Alles wat ik van een plant knip onderwerp ik in elk geval aan een grondig onderzoek.
En ik hou alles bij hier en dan trek ik vanzelf wel mijn conclusies.
Als er nu bijvoorbeeld in een keer nog 3 toppen van pineapple tekenen van rot gaan vertonen, dan overweeg ik inderdaad haar te verwijderen en blue haze.. t is nog afwachten met die 2 dikste toppen.....
_DSC8707.thumb.jpg.386d2b8990f7003a877f30d51bd70b7f.jpg_DSC8708.thumb.jpg.0fd8594a087d50b5b4a61e36bba656bb.jpg

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb zelf 1 keer rot gehad (eigen schuld, dacht ik doe eens een ronde zonder enig uv) tak verwijderd en nooit meer iets van gezien

 

heb je een lijstje met aanpassingen voor volgende keer? zoals je cufferkrup niet meer snoeien?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, lostchild said:

Hoe onderlegt je bent in de materie blijkt uit dit antwoord.

Je kan er nog van alles aan doen en 1vd dingen is liever vandaag dan morgen nog om voordat alles onder de sporen zit (zit het al maar nog erger hoeft niet) en het straks bij curen alsnog weg rot waar je bij staat:)

Veel succes verder:tu

 

Met je spookverhalen, heb al tig keren rottende toppen met dezelfde handschoenen opengepulkt als waarmee ik m'n totale tent mee heb geoogst. Ik raak alles er mee aan, smeer m'n gezicht ermee in, het boeit allemaal geen ene fuck. Al tientallen keren knipte ik alles rond de rot weg en liet de rest lekker tussen m'n oogst drogen, nog nóóit is het mij overkomen dat rot oversloeg op andere drogende toppen, laat staan dat het überhaupt nog iets doet als alles droog is. 

Maar ga jij maar lekker in paniek je hele tent een paar weken te vroeg omhakken bij 1 rottend topje, 'veel succes verder :tu'

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat lijstje heb ik nog niet, maar ik weet vrijwel zeker dat ik ze gewoon heb/had verzopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ene plant is ook gevoeliger dan de ander:rolleyes:ik had persoonlijk alleen de plant omgehakt die er last van had:innocent:

Maar inderdaad als je je waterhuishouding niet op peil hebt dan lok je het wel uit inderdaad, als dat de oorzaak was dan zou het wel mee kunnen vallen:D en je had nog uv, dat zou ook wel iets doen :rolleyes:

Zou je een foto willen maken van de Pineapple (dat was hem toch?):D

Gr, X 

Edited by Xaim

Share this post


Link to post
Share on other sites

de twee voorsten, met 1 foto red ik het niet haha, morgen weer denk ik
Even helemaal klaar mee, net t laatste weggeknipt...
 

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beide hebben ook last van de rot?

Haha, dan morgen wat meerdere foto's,  als je het ziet zitten natuurlijk :innocent:

Gr, X 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...