Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greentjeonatrip

Greentje taking another level, Organic meets coconut water with 3x Blue forest berry and 1x Orinoco

Recommended Posts

@vakman Voor de smaak neem ik altijd eerst een paar hijsen voordat ik de joint aansteek,

oh dat moet ik ook leren, gaat mij bergen wiet schelen :likken:

@greentjeonatrip mooi toppie!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar komt ie dan, ook bij mij is de pakjesboot langs geweest!! Waar heb ik het aan verdiend.....
_DSC9329.thumb.jpg.dd8b19f587b76c544473a5b5e3eaf41c.jpg

Een betere verpakking had ik niet kunnen bedenken, geur en licht dicht, hergebruikt èn geseald, goed idee man!

Alleen ik knipte m open en was natuurlijk meteen vreselijk benieuwd naar de geur.
Maar toen ontstond er enige twijfel over wat ik nu precies rook! Rook ik nou zoete bessen of rook ik de fruitsensatie aan de binnenkant van de snoepverpakking???

Nogal verwarrend @greentjeonatrip hahaha omdat de geur van de wiet wel erg veel lijkt op de geur uit de verpakking, serieus!!

Want ja het is nu nèt een wietje met een suuuuuuper fruitige zoete bessensmaak, ècht erg goed gelukt!

En helemaal triched out!
_DSC9332.thumb.jpg.fcbf73810982e6d6e59d084af377ba79.jpg_DSC9335.thumb.jpg.e14744fbeb8cbdddfbab5e0ae61ebc09.jpg

Anderhalve gram kwaliteit!

Ik ben heel erg blij met dit gebaar, een tastbaar produkt waar een super uitgebreid verslag bij zit, met werkelijk iedere scheet die is gelaten omschreven met een grote strik erom!
Hij rookt ook erg lekker zacht weg.
Als ik er aan ruik, krijg ik rood paarse bessen voor de geest, of ja èchte bosbessen dus! Verder zijn er geen woorden om het te omschrijven, het is een smaak die ik nog niet kende van wiet, weer net een andere twist.

De high is niet zo sativa als ik gewend ben, maar ligt er tegenaan, het scherpe randje is er íets vanaf, maar het is zeker geen indica high! Het ding is hier wel de laatste week zeker dat mijn tolerantie zo hoog is dat ik de verschillen niet meer zo goed proef.
En schoner dan dit wordt ie niet!

Check it oooooouuuuuttt!
_DSC9336.thumb.jpg.b40b366ee320e100eb4f3c855ea2254c.jpg

 

Ik gooi nu wer een plukkie in de grinder dat wordt de eerste van vandaag!

Keep u posted! :)
En rook er zelluf ook 1 ;)

_DSC9337.thumb.jpg.c93bc5fdb16aa9bbf3aead82e82fc33b.jpg

cheerz maat!
Een geweldig seizoen gewenst weer!

Ciao
Sunbeam

Edited by Sunbeam
  • Like 2
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier net ook weer wat van dat wonderbaarlijke spul in een vloeitje gemikt, hij hakt er weer lekker in :verrygood

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vakman said:

Hier net ook weer wat van dat wonderbaarlijke spul in een vloeitje gemikt, hij hakt er weer lekker in :verrygood

Vergeten uit te wijden over de licht groene uitstekend geflushte tint, citroen gele trichs en de kief die er vanaf komt bij het kruimelen..... en zo fruitig dat het op snoep lijkt.

Edited by Sunbeam
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er ligt idd iedere keer flink wat poeder op m'n draaimatje, als ik het bij elkaar schraap met m'n mesje is het behoorlijk wat!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Sunbeam said:

Daar komt ie dan, ook bij mij is de pakjesboot langs geweest!! Waar heb ik het aan verdiend.....
_DSC9329.thumb.jpg.dd8b19f587b76c544473a5b5e3eaf41c.jpg

Een betere verpakking had ik niet kunnen bedenken, geur en licht dicht, hergebruikt èn geseald, goed idee man!

Alleen ik knipte m open en was natuurlijk meteen vreselijk benieuwd naar de geur.
Maar toen ontstond er enige twijfel over wat ik nu precies rook! Rook ik nou zoete bessen of rook ik de fruitsensatie aan de binnenkant van de snoepverpakking???

Nogal verwarrend hahaha omdat de geur van de wiet wel erg veel lijkt op de geur uit de verpakking, serieus!!

Want ja het is nu nèt een wietje met een suuuuuuper fruitige zoete bessensmaak, ècht erg goed gelukt!

En helemaal triched out!
 

Dat is volgens mij de enige echte  @macerror methode :D

Damn, wat kun jij mooie foto's knallen man.

Helemaal niet bij stilgestaan joh. Ik heb die pakjes mettertijd bewaard en meestal wel met een drupje afwasmiddel uitgespoeld, maar volgens mij niet allemaal :innocent: en ook helemaal niet op gelet bij het verpakken. Ik kan je alleen vertellen dat ik me voortaan wel 2x bedenk, wanneer ik  nog eens een hijs neem bij de koffie.....goeiedag zég :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt wel tijd dat ie zijn handen eens wast die @Sunbeam :jump:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeiemorgen de Sun beamt!
Welke strandtent spreken we af?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat ze het op prijs stellen dat we daar gaan zitten blowen Green :jump:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, vakman said:

Wordt wel tijd dat ie zijn handen eens wast die @Sunbeam :jump:

Ik rol geen kleffe hash met mijn vingers dus ach..dat vond ik er dus echt zo goor uit zien he :rofl
Krijg je als je lange nagels hebt he, ik krijg weer nostalgische gedachten
Eurokok Martin had zo zijn eigen manier om zijn handen te wassen :likken:
 

Ik zal ze es knippen

Edited by Sunbeam
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil ik dat zien Sunny??  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, vakman said:

Wil ik dat zien Sunny??  :lol:

jij bent toch wel wat gewend?
Die gore close ups van die vingerhash van je staan nog vers op mijn netvlies hoor, ik kon er niet aan wennen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij hebt nooit hasj gekocht in een shop @Sunbeam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, vakman said:

Jij hebt nooit hasj gekocht in een shop @Sunbeam?

nee ik rol altijd wat gehakt door mn joint

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Sunbeam said:

nee ik rol altijd wat gehakt door mn joint

Het zit je echt dwars, niet?  :spliff:BFB knap je van op ;) 
Ik maakte maar een grapje hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit gewoon tegen de oogst aan te hikken, en als je dat filmpje van de Eurokok niet kent....
En ik zat ook al de hele tijd te twijfelen om iets te zeggen op die vingerhash fotos, maar ik dacht laat maar, maar nu kwamen mijn nagels voorbij en dacht ik vooruit haha

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit tegen de oogst aan te hikken, de 2 voorste planten kan ik niet meer aan zien.
En na de oogst.......?

wel nog even in de sunbeam geweest vandaag :)

Oja het is niet de capri sun maar gewoon de wiet die naar snoep ruikt, of gewoon pure bessen, geen blauwe bessen, die donkere bessen, nog zoeter bijna vanille, bijna nep!

Je hebt ze gewoon limonadesiroop gegeven, hou ons maar niet voor de gek!

Edited by Sunbeam

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Sunbeam said:

ik zit gewoon tegen de oogst aan te hikken, en als je dat filmpje van de Eurokok niet kent....
En ik zat ook al de hele tijd te twijfelen om iets te zeggen op die vingerhash fotos, maar ik dacht laat maar, maar nu kwamen mijn nagels voorbij en dacht ik vooruit haha

 

Ik vroeg me eigl af over welke foto's je het had? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Sunbeam said:

Ik rol geen kleffe hash met mijn vingers dus ach..dat vond ik er dus echt zo goor uit zien he :rofl
Krijg je als je lange nagels hebt he, ik krijg weer nostalgische gedachten
Eurokok Martin had zo zijn eigen manier om zijn handen te wassen :likken:
 

Ik zal ze es knippen

prachtige mensen :lol:

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Sunbeam said:

Oja het is niet de capri sun maar gewoon de wiet die naar snoep ruikt, of gewoon pure bessen, geen blauwe bessen, die donkere bessen, nog zoeter bijna vanille, bijna nep!

Je hebt ze gewoon limonadesiroop gegeven, hou ons maar niet voor de gek!

EM en deels melasse, deels kokoswater :P

Edited by greentjeonatrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godver, als ik dit zo lees over zoete bessensmaak enzo moet ik m ook maar eens gaan proberen :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...