Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Armand40

Wind/storm

Recommended Posts

Jammer volgende week paar dagen regen 

Dan maar eens kijken wat ik ga doen ik denk dat ze onder die tent ook niet veel meer afbloeien dan ?

Edited by Armand40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen nog 2 dagen mooi weer erna paar mindere dagen denk dat ik ze dan maar ga knippen ?

Edited by Armand40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stuur nog is wat duidelijke fotos van je toppen.

Vriend van mij heeft 5 planten staan die nog 2 weken nodig hebben, minimaal. Er zit nog geen rot in, dus ze gaan zeker niet om, ondanks dat t slecht weer wordt even. Laat je planten staan tot het echt niet meer gaat. En volgens mij gaat het nog prima. Tuurlijk zal je her en der wat rot vinden, maar dat is beter dan een plant 3 weken te vroeg knippen 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, Dom Pachino said:

Stuur nog is wat duidelijke fotos van je toppen.

Vriend van mij heeft 5 planten staan die nog 2 weken nodig hebben, minimaal. Er zit nog geen rot in, dus ze gaan zeker niet om, ondanks dat t slecht weer wordt even. Laat je planten staan tot het echt niet meer gaat. En volgens mij gaat het nog prima. Tuurlijk zal je her en der wat rot vinden, maar dat is beter dan een plant 3 weken te vroeg knippen 

Weet je wat rare is sommige zijn al langer aan bloeien als andere Heel raar zelfde zaad maar de een ging sneller in bloei als de andere 

Fotoos net in donker gemaakt 

Edited by Armand40

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dom Pachino said:

Tuurlijk zal je her en der wat rot vinden, maar dat is beter dan een plant 3 weken te vroeg knippen 

uhhhhhhhhhhhhhhhhh :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had die laatste fotos nog niet gezien, maar die hoeven zeker geen 3 weken meer^_^.

Desalnietemin kunnen ze zeker nog wel wat tijd gebruiken! Maar daar ga je sowieso wel wat moois vanaf halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijf wikken en wegen 

Ben ook al eens veraden helaas alles weg jaren geleden heb gelukkig pas in 1 plant 1 topje rot gevonden maar die had ook echt een dikke top

Maar de tuin stink echt al heel erg dus ik twijfel toch echt wat ik moet doen 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood   om :jump:

 

Edited by macerror
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, HUFFnPUFF said:

Liever drie weken eerder dan longontsteking

3 weken hoeven die echt niet meer mischien maximaal een dag of 8 denk ik

Maar morgen nog een mooie dag dus kunnen ze onder de tent uit erna paar dagen bewolkt dus blijven ze onder de tent staat daarom twijfel ik voor ze overmorgen te knippen

Rijpen ze wel verder onder die tent want krijgen dan stuk minder licht en hoef ze dan stuk minder water te geven ? 

Edited by Armand40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen haal ik de eerste 2 planten om die met de kleinste toppen die lijken ook het verst klaar 

20180930_121901.jpg

20180930_121849.jpg

20180930_121810.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was toch nog aan twijfelen maar net weerbericht gezien we krijgen komende week bijna geen zon dus langsaam maar morgen beginnen met knippen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las op knmi dat er twee mindere dagen komen. Daarna gaat de temp omhoog en wat droge dagen! Zou perfect zijn voor de laatste loodjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooojoo dit seizoen kan niet meer stuk. We krijgen een weekn18 tot 20 graden met zon. Daarna tot 15 oktober droog weer. De rest boeit me niet want er kan geknipt worden. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...