Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

K0ffiedrinker

Buitenwiet binnen drogen

Recommended Posts

Hi all,

Ik wil graag mijn toppen drogen in een droognet in een hobbiekamertje. De kamer heb ik verduisterd en er staat een fentilatieschuifje boven het raam open. 

Om de geur tegen te gaan zou ik een koolstoffilter met ventilator willen plaatsen. Echter heb ik geen plek waar de lucht naar buiten kan gaan. 

Zou het wel effect hebben als ik geen uitlaat heb? Hoe groot moet het filter zijn?

 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

over hoe veel kilo hebben we het? ;)

als het meer dan 1 plant is zul je al snel krijgen dat de rv in die kamer gaat stijgen 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah oke haha

Dus het zal te vochtig worden in de kamer? Daarvoor kan ik een aantal vochtvreters plaatsen.

Denk je dat ik tegen de geur met deze goed af ben? Of zijn er lichtere goed genoeg / is deze te licht? (zonder uitlaat dus, ik zet zo nu en dan de deur even open zodat er luchtverversing is)

https://www.kweekkast.nl/combo-deals/winflex-125mm-ventilator--pk2600-mini-koolstoffilter

Edited by K0ffiedrinker

Share this post


Link to post
Share on other sites

hangt van de hoeveelheid planten af natuurlijk, past het niet in een kastje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er komen 5 grote buitenplanten te drogen. Helaas past het niet in een kast, ik heb een droognet waar het in hangt. Zie foto:

D69F5749-FAAF-4D91-AF4D-A10A71D2B8B9.thumb.jpeg.455f33a6f94b82f24e27fbf15ad541f5.jpeg0E2F82F8-260D-464D-90BC-C37D1C81FE1A.thumb.jpeg.21928b171294bc05181cd61bd4b1ae19.jpeg

Het is een 80x80 net, ik verwacht dat deze ongeveer 6 etages vol zal zitten. Eerste plant is al omgehaald zoals je kunt zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat 1 plant is dan zou ik mij geen zorgen maken om een te hoge luchtvochtigheid in die kamer.  De eerste 4 dagen verliest die plant al 50% van zijn vocht. Even een paar uurtjes luchten en dat vocht is de kamer uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...