Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
420man010

Soorten die je gekweekt hebt en de effecten er van

Recommended Posts

Ik ben stiekem altijd benieuwd naar de ervaringen van andere leden en welke soorten ze hebben gekweekt.

Misschien ook handig als je op zoek bent naar een nieuwe soort.

Het gaat mij dus om het effect, zou het tof vinden als meer mensen wat info geven over "hun" zelfgekweekte soortjes ;) (want wat de shop verkoopt is niet altijd wat het genoemd wordt)

- Bubblegum - Goed wietje als je van couchlock houdt. Beetje creepende high. Maar wie kent deze soort nog niet? :P
- Super Silver Haze - Slaat snel en hard in maar verder een vrolijke en sociale sativa. Ben zelfs in de mood om er op te dansen en uhhh je weet wel met een leuke dame want die zijn er ook gek op en van het een komt het ander. ;) Mijn #1
- Amnesia - Goede gezellige high maar ik raak er snel aan gewend en iets te veel indica invloed voor mijn smaak. Want het begint leuk en sociaal maar na een uur heb ik nergens zin meer in. 
- Pure Power Plant - Gevaarlijk wietje, of lekker high, of over het randje en dan ben je de lul. Lig je 3 uur zielig op de bank te hopen dat het stopt. Toppertje maar op eigen risico. Gegarandeerd naar bed na 3 uur, hoe dan ook, want dan kickt de indica nog ff lekker in.
- AK48 - Werd er voornamelijk high van maar niet indrukwekkend. Werd er een beetje paranoia van dus maar weg gegeven.
- Papaya - Beest qua indica EN sativa effect. Je voelt je eigen kont niet meer terwijl je er op zit maar ook een sterke sociale high zonder in slaap te vallen. Uren slap ouwehoeren met je maatje en een pizza er bij. Mijn #2
- Blue Hash - Ok wietje. Geen hamer op je kop, lekker rustig duf in je stoel zitten met een game of film. Moet er wel iets meer van roken en dan komt ie wel.
- Madberry - leuk wietje, niet sterk dus veilig voor beginners, wel erg lekker en in balans qua indica/sativa effecten. Kan deze altijd roken en lekker naar muziek luisteren of kletsen met iemand. Smooth is voor mij het beste woord voor dit soortje.
- Blackjack - lijkt op amnesia maar zonder de nadelen. Ook sterker. De enige waarmee ik het leuk vind als ik de hele tijd dood ga in Dark Souls, om wat voor reden dan ook. Haalt me makkelijk uit een kutbui. 
- Ice - 100% gegarandeerde couchlock en slaapmiddel. Komt met golven waarbij je telkens denkt na een tijdje van "eindelijk weer stabiel" Om dan weer overspoeld te worden tot je versmolten bent met de bank een paar uur lang.. en dan ben je er nog steeds niet :P
- Orange bud - Ok high, niet supersterk ofzo maar ik word er snel paranoia van dus heb het maar weg gegeven en die persoon had precies hetzelfde.
- Girl Scout Cookies - Heerlijk wietje, lekker in balans hoofd/lichaam. Niet heel sterk, gewoon just right als je de hele avond wilt chillen en roken zonder je ergens zorgen om te maken.

Ooit:
- Super Lemon Haze
- Shackzilla
- Purple Haze
- Candy Kush
- Lemon OG haze
- Blue Dream
- Raspberry Cough
- Jack Herer
- Sour Diesel

En Sugar Punch als dat er ooit weer is.

Ik hoop tussen deze ooit mijn #3 te vinden maar na het roken van de SP een tijdje geleden denk ik wel dat die het gaat zijn :P

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@420man010 Ben vergeten wat ik ooit allemaal had staan,is gewoon teveel geweest.:lol:
Maar wel een leuk idee zo'n topic,als ik ooit zin heb graaf ik het nog eens op en post ik het.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

+! 
en wat betrefd al die effecten van de soortjes wiet is ook afhankelijk van de dagvorm die je hebt weejewel >
ene keer leip andere dag stone dag later high en dag 5 met schultenbrouertje der bij paranoia weekejwel >
dus dat varrieerd bij mij soms nog al .

zo was ik eens op mn ouwe zunndap te toeren met een autoduckwietje in de helmkoffer en die vond ik nogal mellow >

dag later sta ik er weer een puurpijp van te socken en ik weer rijden kom ik op een dorpje aan en word ineens zo paranoia rechtsomkeert met de brommert weejewel .

dus de dagvorm is ook …..

:specool

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Collie Weed said:

@420man010 Ben vergeten wat ik ooit allemaal had staan,is gewoon teveel geweest.:lol:
Maar wel een leuk idee zo'n topic,als ik ooit zin heb graaf ik het nog eens op en post ik het.
 

Mooi man, ben benieuwd ;)

4 hours ago, macerror said:

+! 
en wat betrefd al die effecten van de soortjes wiet is ook afhankelijk van de dagvorm die je hebt weejewel >
ene keer leip andere dag stone dag later high en dag 5 met schultenbrouertje der bij paranoia weekejwel >
dus dat varrieerd bij mij soms nog al .

zo was ik eens op mn ouwe zunndap te toeren met een autoduckwietje in de helmkoffer en die vond ik nogal mellow >

dag later sta ik er weer een puurpijp van te socken en ik weer rijden kom ik op een dorpje aan en word ineens zo paranoia rechtsomkeert met de brommert weejewel .

dus de dagvorm is ook …..

:specool

Ja leg der allmaal aan en alsie zundapp heb zall je der misschien ook benzien luchies opsnuive en dan is het effekt ook weer anders.

Maar ik rij dan ook een moderne naaimachine die nog niet lekd dus viel wel mee vergeleken met een auto van een tijd geleeden waarvan de benznie leiding sprong, knalende koppijn kon die avond niks meer roken ook snappie.

Of de stand van de sterren zoals de zon bijvoorbeeld, zit je te visseren plur je bijan de sloot in als er iets aan hang maar thuis alles onder kontrolle je weenie he.

Daarom smook ik ook voornamelijk thuis, was laats nog in de Liddel want ik had geen fuk meer in huis dus knetter er heen en dat was weer een ervaring op zig. 

Staan ze in de rij te stressen en tegen hun kids te blerren van hou je muil en ik 100 chil ik denk fock it kijken ze mij ff aan en zien gwoon van die gozert is er niet helemaal bij en dat klopte dan ook wel maar dan eenmaal thuis is t weer anders.

Dus ik snap u wel :vape:

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah dat is wel een toppie idee altijd, op je vrije dag lekker met je blije kop gaan winkelen tussen alle zuurpruimen, kinderen die rondrennen op zoek naar de snoepafdeling en demente fossielen die denken dat het een dagje uit is :rofl

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big buddha cheese - 2 uur lang doelloos voor je uit staren en vergeten dat je op aarde leeft zo stoned + de beste cheese smaak die je ooit zal vinden
Killing fields - super chill wietje voor overdag en een heerlijke zoete smaak

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

NLX

Santa Maria

PP

Ice

Afghani

White widow

Amnesia

Big Bang

Critical Kush ( power kush )

Gorilla Glue

 

Ben er zeker nog wat vergeten.

Als het goed is staan  er in de gallery nog honderden foto's van mijn kweekjes. 

Effecten moet ik jullie schuldig blijven........Ik rook niet.

Wel leuk die beschrijvingen trouwens.

Edited by oude bekende

Share this post


Link to post
Share on other sites

northern lights
afgani
k2
citral
top44
skunk
pp
purple
calio
nlx
chemdog
gg4
amnees
amnesia
haze
rooie lieb
maroc
gsc
killing fields
ultimate
autoxtreme
nepjam
ssh
minitunderfucks
heribei
heriuana
santa maria
duckfoot
lowryder
pineapplexpress
autoduck
polarbear
viking/arnes hashplant
hashplant
hollands hope
sharktooth
skunk nr 1
purple storm
blueberry
cheese
ugorg cheese 
shack
jack herrer
hawaiskunks
wauwi mauwi
durban poison
Malawi
strawberry diesel
lowryder2
purple jem
purple tops
dan nog een paar vergeten en een paar kan ik niet op komen .
en dan heb ik diverse eigen gemaakte crosses nog gemaakt en allemaal opgerookt >
dan de werking ……………………………………………………..

 

:verrygood





 



 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Purple chinees (uit ouderwets chinees hennepzaad geselecteerd);)
Groene hennep pheno(uit datzelfde zaad)beide waren meer high dan stoned,wel lekker.

Orange bud.
Blueberry 
Northernlights (natuurlijk,wie niet?)
White widow
Ouderwetse silver haze.
Boeren afghaan(echte naam kweenie meer)
White skunk
Snowrider
Henkes lolland
Nieuwe dame blanche.
ICE
Lowrider
Dieselrider
Auto blueberry
Auto ak 47
Purple Jems(auto mazar F8)
White dwarf
Snowlow
California indica
Cali-o
Blueberry haze
Hash plant.
Early misty
Haze
Auto Amnesia Haze
Auto purpish amnees
pineapple express(auto)
Loki's Whisper.(auto)
Crimson Haze(auto).
Auto Chaze
Auto Jack herer
Dark devil (auto)
Auto cbd medgom
Auto ducksfoot
Auto santa maria
Maxi gom(auto)
Chemdawg
GG#4
RPP
Auto White Pearl(in de maak)
Auto Candy Haze
Auto White widow
K.O. kush
Killing kush

En alles wat ik vergeten ben,dat zal vast wel weer....:lol:











 



 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een lijstjes, ik heb niet zo veel variatie, ik zet zo veel mogelijk soorten afghaan/echte kush en blueberry kruizingen (dj bb is een ramp poeh poeh) :o 
 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

PP
PP Auto
Northern Light Auto
AK74 Auto
Little Devil (of zoiets) Auto
Amnesia Auto
Haze XXL Auto
Jack Herer Auto
NY Diesel Auto

Zover ik me kan herinneren waren dat ze.
Effect omschrijven kan ik al helemaal niet.
Ik kom niet verder dan ik werd er goed stoned van of niet. Maar de NY Diesel is mijn favoriet qua opbrengst, smaak, geur en effect.

Volgende soort die ik eerdaags ga kweken is Sour Diesel.
Is bij de shop al jaren m`n  favoriet dus nu eens kijken wat ik er zelf van kan maken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zijn kuwa smaak wel de toppertjes de nycd en de sour deez.

prikkeltje op de tong dat spul .

:verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het vreemd als ik zeg dat alle wiet hetzelfde effect op mij heeft?

Smaak vind ik wel heel verschillend natuurlijk maar bij mij is het effect van bijvoorbeeld Haze gelijk aan NLX om een voorbeeld te noemen. Ik begrijp ook nooit als iemand zegt een energieke high. Ik zit na wat te roken gewoon stoned op de bank hoor. Ik heb nog nooit energie van welke soort wiet dan ook gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

high is anders dan stoned  .

bij een lekkere high kan je nog aktief zijn wandelen fietsen varen etc is gewoon een fijne buzzerd in je hoofd met andere sferen in de geest en de waarnemingen van kleur en omgeving is in kodakcolours .

bij stonede zware ledematen slaapoogjes HONGER dwangbuiseffect strakke hoofdband bankplakken .

rook es een indica en een dag later een sativa dan kom je er wel achter .

kan ook op dezelfde dag maar dan wel in twee aparte jonkoos .

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals gezegd ik merk van beide soorten gewoon hetzelfde. Ik blow inmiddels 22 jaar dus zuig het niet uit mijn duim.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee dan mis je dat gen gewoon :verrygood

en je hoeft geen dure langbloeiende haze te kopen of groeien .

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan ondertussen weer wat vertellen over 3 soorten

Aurora Indica: Dikke indica, voor als je ff geen fuck meer wilt doen en je kont waar je op zit niet meer wilt voelen de komende paar uur, maar wel vrolijk ^_^. Sterk, verdovend en een creeper. Goede brenger trouwens ook. Komt veel af en keihard.

Shackzilla: Beetje dezelfde high als SSH, kan gewoon van alles doen en mijn gedachten zijn meer op orde. Slaat snel in, beetje indica invloed naar mijn idee de eerst 10 minuten, daarna is het ongeveer een uur of 2 zoals ik zei SSH

Sugar Punch: Ook hier zijn de SSH invloeden natuurlijk in te voelen, maar sterker en wat meer psychedelisch bij bepaalde hoeveelheden. Next level geestverruimend wietje, slaat snel in en behoorlijk sterk. werkt 2.5 uur ongeveer. Ik zie dit als een SSH upgrade. Word er soms een beetje filosofisch van. Heb er gelukkig nog wat zaden van over aangezien het weer uitverkocht was de laatste keer dat ik keek :P Want deze houwe we der in 

Kan alle 3 van deze soorten aanraden als je echt lekker wilt genieten ;) 

Edited by 420man010
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer anderhalf jaar en wat soorten verder ^_^

Lemon OG Haze: Lekker frisse Haze, krijg er energie van om dingen te doen. Vrolijk en alles is goed. Niet supersterk maar heel lekker rokertje voor de dag. 

Candy Kush: Qua effect bijna hetzelfde als SSH, NIET zoals een indica dus, ook al is het een "kush". Dus lekker high, vrolijk, zin om dingen te doen en sociaal. Sterk ook nog. Duurt ongeveer 2/2.5 uur dus das wel lekker.

Fat Banana: Zou in principe het meest een indica zijn maar ik word er knetterhigh van, naast wat lichamelijke stone. Geen stereotype couchlock maar gewoon lekker chillen. Ik word er wat vrolijker maar ook rustiger van, hoofd voelt wat zwaarder en ogen bijna dicht. Goede balans tussen stoned en high. Ruikt heel fruitig en zoet, beetje tussen groene banaan en iets van framboos ofzo in. 

Chocolate Haze: 95% Sativa. Je word er high van zonder lichamelijke effecten. Ik praat traag maar voel me helemaal bij, vrij helder en alert. Wat vrolijker en meer zin om iets te doen. Dus prima voor overdag als je nog iets te doen hebt. Heel andere soort high dan van andere typische "sativas". 

Sour Diesel: Mijn God wat een soort. Naast dat deze soort zeer compact, kleverig en naar 2takt gemengd met denneboom ruikt, geeft dit je een lekkere en sterke high die ongeveer 2 uur duurt en snel inslaat. Vrolijk, zin in sex, de wereld is n stukje mooier. Echt genieten. Ideale soort in elk opzicht en voor de sativalovers iets dat je zeker geprobeerd moet hebben. Van RQS trouwens, staan wat reviews van mensen die de SD van andere zaadbanken geprobeerd hebben en zweren dat die van RQS de beste is. 

Edited by 420man010

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om dit zo te delen met ons....

Die Sour Diesel is zeer compact ?  zeg je nu dat die laag blijft.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee ze heeft zeer compacte toppen, een klein stukje kruimel je veel uit en als je knijpt voel je dat het stevig is. Goede klever ook. En ook fijn: supermakkelijk te trimmen want er zit bijna geen blad in die toppen. Scheelt de helft met SSH bijv qua tijd.

Zo knip ik ze graag :tu

Ja ik dacht een tijd geleden van: Lijkt me handig voor een ander om te lezen wat een soort doet als er iemand benieuwd is naar iets anders. 

Edited by 420man010
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dit topic weer helemaal vergeten up te daten

Maar ik kan er weer 3 soorten aan toevoegen en 1 oude bekende die niet meer de oude bekende is

Blue Dream: Lijkt op een haze, slaat snel in, geeft een high die er voor zorgt dat ik maar blijf lullen :P Heb t helemaal naar mijn zin maar de blueberry die er in zit zorgt er voor dat ik niet zo actief meer wil zijn. Lekker man. Aanrader voor sativa liefhebbers net als de volgende 2 soortjes. 

Lemon Haze: Deze soort had ik van wietzaadjes nl maar die neem ik niet meer want herma. Maar ze is zo lekker. Qua power net als SSH maar wat meer relaxte bob marley vibes zeg maar. Lekker gamen, je vrouwtje een beurt geven of ouwehoeren; alles kan met deze soort. Wil ik zeker nog een keer zetten maar dan van een ander merk <_<

Liberty Haze (Xaims stek) aka LiX: Dit is een beest van een haze waar ik iig op moet letten met doseren want deze soort is sterk. Goed doseren = ik heb t naar mn zin, ben relaxed. Iets daar over heen en ik wil alleen nog maar liggen en slapen. Ik kan deze t best vergelijken met Amnesia maar dan sterker.

Dan de oude bekende: Papaya. Maar niet heus. Het is nu een totaal andere ervaring. Is het een lekker soortje nu? Mwa, gaat. Niet vervelend ofzo, best wel lekker roken maar ook weer niet om over naar huis te schrijven. Gewoon niet wat het was. Zit geen ICE effect in en daarmee niet de power ook al zeggen ze dat t ICE x Citral is, ik merk er niks van. Beetje jammer dit keer van Nirvana. Dus tja ik rook het wel af en toe, gewoon omdat t er is. Beetje net als een tinderdate die je eigenlijk niet heel boeiend vind maar je hebt toch verder niks te doen die avond en je ballen staan op springen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...